Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jelledaantje schreef:Vraagt niemand zich af waar de vader is het spel is waarom die nie naar voren toe stapt want als je echt eventueel de vader bent. En diegene die vermoord jou kind dus dan moet je wel gevoel hebben lijkt me sterk dat je dan kan zeggen van agja het was me kindje maar op naar de volgende. Ik denk dat de vader net zo hard mee in het complot zit.
Citaat:Ouders Sietske H. willen terug naar Nij Beets
FOTO ANP/VINCENT JANNINK
NIJ BEETS - De ouders van de 25-jarige moeder die verdacht wordt van de moord op vier van haar baby's, willen te zijner tijd weer terugkomen in hun woonplaats Nij Beets. Dat meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Leeuwarden.
Vrijdag werd bekend dat de ouders tijdelijk niet meer in hun huis aan de Van Eedenstraat wonen. De ouders verblijven nu volgens de zegsman buiten Nij Beets om bij te komen van de ophef die ontstond.
Hoewel zij niet meer terugkeren naar het huis waar de koffers met vier babylijkjes werden gevonden, hebben zij aangegeven wel terug te willen keren naar de Friese plaats. Zaterdagmiddag was er een bijeenkomst voor mensen uit de omgeving naar aanleiding van de zaak.
Snor schreef:In Enschede was er eind 2008 ook zoiets:Citaat:Tweede babylijkje in Enschede
ENSCHEDE - In Enschede heeft de politie opnieuw een babylijkje gevonden. Dat gebeurde op aanwijzingen van de vrouw die 8 december werd aangehouden op verdenking van het om het leven brengen van een baby die enkele dagen daarvoor dood was gevonden.
Het tweede lichaampje zat verborgen in een tas en werd woensdagavond gevonden, zo maakte de politie donderdag bekend.
De tas met het lichaampje is voor nader onderzoek overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
Het is nog onduidelijk hoe oud de baby is, of het een jongetje of een meisje is en op welke wijze het kindje om het leven is gekomen.
Garagebox
Op 1 december vonden passanten bij een garagebox het eerste babylijkje. Op 8 december werd in verband hiermee een jonge vrouw aangehouden.
Op haar aanwijzingen is nu ook een tweede overleden baby gevonden. DNA-onderzoek moet formeel nog uitwijzen of de vrouw de moeder is van de twee baby's.
Hulp
De politie wil niet vertellen waar de tweede baby is gevonden. De vrouw is psychische en medische hulp aangeboden. Zij wordt vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris in Almelo.
De politie heeft dertig mensen op het onderzoek gezet.
bron: http://www.nu.nl
Margriet_ schreef:Negerzoen schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe die lijkjes gevonden zijn als ze in koffers op zolder lagen? Heeft een van de ouders dan een koffer opengemaakt en toen gevonden oid?
Volgens mij heeft ze dat zelf tegen de politie gezegd. Maar iemand heeft die koffers open moeten maken iig.