Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:27

Weet je wat ik zo erg vind aan dit verhaal?

Er zijn mensen die maandenlang, jarenlang proberen voor een kindje te krijgen. Die jarenlang ziekenhuizen bezoeken voor allerlei niet natuurlijke behandelingen om zwanger te worden.... Als zij nou die kindjes ter adoptie had afgegeven dan waren er minimaal 4 gezinnen gelukkig geprezen met een kindje dat ze zo graag wilden hebben maar misschien niet zelf konden krijgen!

VRE-SE-LIJK!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:48

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe die lijkjes gevonden zijn als ze in koffers op zolder lagen? Heeft een van de ouders dan een koffer opengemaakt en toen gevonden oid?

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:53

Ja, dat stukje is mij ook niet helemaal helder. Volgens mij de politie naar aanleiding van de verhoren en bekentenissen, maar weet niets zeker.

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 12:29

ik ben er dus gister achter gekomen dat ik haar wel ken.
Ze zat bij mij in de klas met de opleiding.
Altijd een hele vrolijke vriendelijke meid en je merkte er echt helemaal niets van!!!
Ik kreeg dus gister te horen dat het over een tandartsassistente ging. Dus ik had al zoiets van, tjongejonge, misschien dat ik die wel ken. En ja hoor, die ken ik dus wel!!!
Ben me echt wezenloos geschrokken. Had haar ook op hyves, maar daar kon je niet meer opkomen en heb de vriendschap direct verwijderd! Op onze hyves van toendertijd onze klas staat ze ook nog op de foto met een grote glimlach... Te bizar voor woorden!!!
Vaak zat met haar gelachen, echt bizar!!!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 12:35

Dat is helemaal heel apart! Niemand scheen het gedacht te hebben bij haar. Hoe ziek mensen soms kunnen zijn.

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 12:54

Ongelovelijk dat het gewoon voor onze neuzen gebeurd is. Want in 2006 (zaten we in het 2e jaar van de opleiding) is ze dus ook zwanger geweest. Te ziek voor woorden!
Ook de praktijk waar ze werkte, die mensen ken ik ook nog wel, daar heb ik stage gelopen. Wat zal het ook een grote schok voor hun zijn. Petje af voor Gerrit Ike (de tandarts) dat hij naar de politie is gestapt, anders was dit nog lang niet boven water geweest.

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:00

Echt een heel bizar verhaal. Zeker petje af voor de tandarts.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:09

Ik ken wel een slank vrouwtje, nu zwanger van de derde, die steeds zo´n klein buikje heeft dat ze het wel zou kunnen verdoezelen. Maar in stilte bevallen is nog wat anders.
Op het eind woedde er toch echt een soort storm in mijn lichaam. Ze woonde niet alleen en om dat dan stil te houden voor je huisgenoten....

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:18

Ik zie inderdaad ook wel vrouwen waarvan je niet zegt, dat ze zwanger zijn. Maar ik vraag me af hoe je dat dan doet met de bevalling. Ziekenhuis etc. Of thuis?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:25

ja inderdaad, die ouders horen dat toch gewoon..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:35

Het is volgens mij niet de bedoeling om te speculeren. De feiten zoals die er nu liggen is dat de ouders en gezinsleden er niets van gemerkt hebben. Kun je vreemd vinden maar heeft geen zin allerlei indianen verhalen te verzinnen.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:36

Vraagt niemand zich af waar de vader is het spel is waarom die nie naar voren toe stapt want als je echt eventueel de vader bent. En diegene die vermoord jou kind dus dan moet je wel gevoel hebben lijkt me sterk dat je dan kan zeggen van agja het was me kindje maar op naar de volgende. Ik denk dat de vader net zo hard mee in het complot zit.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:01

Wie zegt dat de vader het weet dat hij vader is?

Ik heb haar nog gezien op hyves, toen was het nog niet afgesloten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:16

jelledaantje schreef:
Vraagt niemand zich af waar de vader is het spel is waarom die nie naar voren toe stapt want als je echt eventueel de vader bent. En diegene die vermoord jou kind dus dan moet je wel gevoel hebben lijkt me sterk dat je dan kan zeggen van agja het was me kindje maar op naar de volgende. Ik denk dat de vader net zo hard mee in het complot zit.

Volgens de krant had ze geen vriend maar was ze gewoon 'makkelijk met jongens'..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:56

Citaat:
Ouders Sietske H. willen terug naar Nij Beets

FOTO ANP/VINCENT JANNINK
NIJ BEETS - De ouders van de 25-jarige moeder die verdacht wordt van de moord op vier van haar baby's, willen te zijner tijd weer terugkomen in hun woonplaats Nij Beets. Dat meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Leeuwarden.

Vrijdag werd bekend dat de ouders tijdelijk niet meer in hun huis aan de Van Eedenstraat wonen. De ouders verblijven nu volgens de zegsman buiten Nij Beets om bij te komen van de ophef die ontstond.

Hoewel zij niet meer terugkeren naar het huis waar de koffers met vier babylijkjes werden gevonden, hebben zij aangegeven wel terug te willen keren naar de Friese plaats. Zaterdagmiddag was er een bijeenkomst voor mensen uit de omgeving naar aanleiding van de zaak.

Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/2904/Babymoorden ... eets.dhtml

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:58

pff dichtbij :oo

ik snap niet dat je dit kan doen. als je weet hoeveel vrouwen er niet zwanger kunnen raken die er alles voor doen..

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:59

Snor schreef:
In Enschede was er eind 2008 ook zoiets:

Citaat:
Tweede babylijkje in Enschede
ENSCHEDE - In Enschede heeft de politie opnieuw een babylijkje gevonden. Dat gebeurde op aanwijzingen van de vrouw die 8 december werd aangehouden op verdenking van het om het leven brengen van een baby die enkele dagen daarvoor dood was gevonden.

Het tweede lichaampje zat verborgen in een tas en werd woensdagavond gevonden, zo maakte de politie donderdag bekend.
De tas met het lichaampje is voor nader onderzoek overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
Het is nog onduidelijk hoe oud de baby is, of het een jongetje of een meisje is en op welke wijze het kindje om het leven is gekomen.

Garagebox
Op 1 december vonden passanten bij een garagebox het eerste babylijkje. Op 8 december werd in verband hiermee een jonge vrouw aangehouden.
Op haar aanwijzingen is nu ook een tweede overleden baby gevonden. DNA-onderzoek moet formeel nog uitwijzen of de vrouw de moeder is van de twee baby's.

Hulp
De politie wil niet vertellen waar de tweede baby is gevonden. De vrouw is psychische en medische hulp aangeboden. Zij wordt vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris in Almelo.
De politie heeft dertig mensen op het onderzoek gezet.

bron: http://www.nu.nl

Dat huis, waar dat in is gebeurd, is nu iig een studentenhuis en daar woont mijn broer nu..

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:53

Ben heel benieuwd welke rol de ouders hebben van die vrouw in dit geheel!
vreselijk voor woorden!!!!

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:20

Ik zou me kunnen voorstellen dat de jongens/mannen waarmee ze het bed gedeeld heeft nu wel denken "is 1 van de 4 van mij misschien".

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:55

En, dat waren er nogal wat toch? Als ik de verhalen op Internet mag geloven....

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:07

Negerzoen schreef:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe die lijkjes gevonden zijn als ze in koffers op zolder lagen? Heeft een van de ouders dan een koffer opengemaakt en toen gevonden oid?

Volgens mij heeft ze dat zelf tegen de politie gezegd. Maar iemand heeft die koffers open moeten maken iig.

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:13

Margriet_ schreef:
Negerzoen schreef:

Volgens mij heeft ze dat zelf tegen de politie gezegd. Maar iemand heeft die koffers open moeten maken iig.

Dat was de technische recherche..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:00

Komt mijn geboorteplaatsje een keer in het nieuws, is het op deze manier.. := Echt vreselijk.

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:47

Ik had het van haar echt niet verwacht. Ik ben natuurlijk erg geschrokken van dit nieuws!!!
Was altijd vrolijk en heel erg aardig. In de tijd dat ze dus bij me op de opleiding zat is ze dus ook zwanger geweest zonder dat het ons zelfs opviel. Goed verborgen dus!!!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:50

Ja, ik ben heel benieuwd hoe dit zich ontpopt.

Is er iemand die weet wie haar advocaat is?