Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepel schreef:(veel springpaarden krijgen last van hoefkatrolontsteking door het srpingen he)
maar dat is een andere discussie.
. Dat het misschien niet vriendelijk word aangeleerd kan ik nog best geloven, hoewel ik eerder denk dat je het rustig op zal moeten bouwen tot steeds hoger omdat je ook gewoon niet wilt dat je paard in blinde paniek springt want dan mist ie zeker de waterbak en als je rijk wilt worden kan je niet onbeperkt nieuwe paarden blijven kopen
. Misschien hebben gebruiken ze wel gehoorbescherming en stromend water om de klap te verzachten net als bij schoonspringers. Ik vind de speculaties echt verschrikkelijk je beschuldigd deze mensen van allerlei gruwelijkheden zonder het ook maar live gezien te hebben
Citaat:The shows received very strong criticisms of animal rights abuses, which contributed to the decline of its popularity after WW2.[1] The horses sometimes dived four times a day, seven days a week.[2] There are allegations of using prods, electrical jolts, and trap doors to get unwilling horses to dive.[3]
Hoe hard hij ook kwispelt als ik zeg: "Zwemmen?"