PVV'er betrokken bij omstreden faillissement

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:50

Ach nee....dat zal toch niet zo zijn....ik wil dat alleenrecht niet kwijt hoor _O-

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:52

Vandaar dat door een pvv stemmer een misselijkmakende grap gemaakt moest worden over een invalide vrouw, dat zij constant theedrinken en knuffelen moeten toevoegen aan het gesprek etc etc.. niet zo schijnheilig jongens, vanuit beide partijen wordt er geschreeuwd..

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:54

CtjeLief schreef:
Vandaar dat door een pvv stemmer een misselijkmakende grap gemaakt moest worden over een invalide vrouw, dat zij constant theedrinken en knuffelen moeten toevoegen aan het gesprek etc etc.. niet zo schijnheilig jongens, vanuit beide partijen wordt er geschreeuwd..

Ho ho...ik heb al aangegeven dat ik dat ook niet netjes vind.
Ik kan gelukkig zulke zaken nog wel los van elkaar zien.
Ik heb echt geen oogkleppen op hoor.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:54

jantergouw schreef:
sarabande schreef:
Ik kan me niet herinneren dat Jan Pronk iemand in elkaar geslagen heeft, laat staan met een moker te lijf gegaan is??

Wan maakt het uit. In Turkije zit een veroordeelde terrorist aan de macht en daar praat de PVDA gewoon mee, net als met Hamas, een officieel als terroristisch te boek staande organisatie. Dan zal Brinkman zeker geen probleem vormen. ;-)

Volgens mij sprak ik in het algemeen, heb jij mij in dit topic iets over Hero brinkman horen roepen?

Ik val erover dat jij hier het een met het ander goed meent te moeten praten. 'Ja, maar hullie doen het ook' vind ik nooit een rechtvaardiging.
Mij maakt het wel degelijk uit of een lid van een regering in zijn vrije tijd hamertje tikje speelt op mensen, ik wil graag bestuurd worden door mensen zonder strafbare feiten op de kerfstok.

En die zijn er toch echt genoeg.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:57

CtjeLief schreef:

Daar is niets mis mee, zolang het maar netjes blijft. ;-)
Als de een een grap mag maken over het haar van Wilders, mag de ander een grap maken over de rolstoel van Cohen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:01

janesmith schreef:
CtjeLief schreef:

Als de een een grap mag maken over het haar van Wilders, mag de ander een grap maken over de rolstoel van Cohen.

Dus u bent zo netjes? Hoe kunt u een vergelijk over het haar van wilders en de invalide vrouw van beledigen om zo een politieker te beledigen? En dan uw vergelijk wilders als genie dat is te lachwekkend. U bent niet zo voor marges is het niet, maar zo punten en zieltjes winnen?

Teddy321Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:02

janesmith schreef:
CtjeLief schreef:

Pardon?? Kapsel of invaliditeit...dat zijn totaal andre issues!! Bah
Laatst bijgewerkt door Teddy321 op 15-07-10 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:03

janesmith schreef:
CtjeLief schreef:

Dat jij dat vergelijkbaar vind, is al stuitend genoeg. Maar die rolstoel is niet van Cohen, maar van zijn invalide vrouw die hier buiten staat.. misselijkmakend. Wilders kiest zelf voor zijn kapsel, zij niet voor haar handicap denk ik..
Maar dat jij dat prima vind zegt in mijn ogen genoeg.. triest!
Je zou je diep moeten schamen voor zo'n opmerking.
Laatst bijgewerkt door CtjeLief op 15-07-10 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 13:03

janesmith schreef:

Sja als je het verschil niet ziet tussen iemand die vrijwillig zijn haar blondeert en iemand die onvrijwillig, door pijn en aftakeling gedwongen in een rolstoel zit, dan zegt dat wel heel veel over jou.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:04

randalinpony schreef:
jantergouw schreef:

Wan maakt het uit. In Turkije zit een veroordeelde terrorist aan de macht en daar praat de PVDA gewoon mee, net als met Hamas, een officieel als terroristisch te boek staande organisatie. Dan zal Brinkman zeker geen probleem vormen. ;-)

Volgens mij sprak ik in het algemeen, heb jij mij in dit topic iets over Hero brinkman horen roepen?

Ik val erover dat jij hier het een met het ander goed meent te moeten praten. 'Ja, maar hullie doen het ook' vind ik nooit een rechtvaardiging.
Mij maakt het wel degelijk uit of een lid van een regering in zijn vrije tijd hamertje tikje speelt op mensen, ik wil graag bestuurd worden door mensen zonder strafbare feiten op de kerfstok.

En die zijn er toch echt genoeg.

Dan vat je verkeerd op wat ik schrijf. Ik praat het een niet goed met het ander, ik laat alleen zien dat al dat soort zaken geen enkel probleem hoeven te zijn bij het vertegenwoordigen in het buitenland of je partij in de Kamer. De personen die ik aanhaalde dienen als bewijs dat het allemaal bangmakerij is en nergens op gebaseerd. Helemaal niet het een goed praten met het ander, want wat Brinkman gedaan heeft vind ik persoonlijk onbelangrijk. Ik denk dat het grootste deel van de Tweede Kamer wel eens iets stoms gedaan heeft in een dronken bui. Als ik me niet vergis was er nog niet zo lang geleden een vrouw van de PVDA die in het fietshok een 'lid' _O- van de VVD oraal aan het bevredigen was. Ook dat is geen belemmering voor een taak in de Kamer of raad.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:06

sarabande schreef:
janesmith schreef:

Sja als je het verschil niet ziet tussen iemand die vrijwillig zijn haar blondeert en iemand die onvrijwillig, door pijn en aftakeling gedwongen in een rolstoel zit, dan zegt dat wel heel veel over jou.

Dat vrijwillige zullen we maar in het midden laten, want misschien doet hij dat wel omdat hij een haarprobleem heeft en dat zo wil camoufleren. Weet jij veel.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 13:06

janesmith schreef:
Dan vat je verkeerd op wat ik schrijf. Ik praat het een niet goed met het ander, ik laat alleen zien dat al dat soort zaken geen enkel probleem hoeven te zijn bij het vertegenwoordigen in het buitenland of je partij in de Kamer. De personen die ik aanhaalde dienen als bewijs dat het allemaal bangmakerij is en nergens op gebaseerd. Helemaal niet het een goed praten met het ander, want wat Brinkman gedaan heeft vind ik persoonlijk onbelangrijk. Ik denk dat het grootste deel van de Tweede Kamer wel eens iets stoms gedaan heeft in een dronken bui. Als ik me niet vergis was er nog niet zo lang geleden een vrouw van de PVDA die in het fietshok een 'lid' _O- van de VVD oraal aan het bevredigen was. Ook dat is geen belemmering voor een taak in de Kamer of raad.

Gemeenteraad Nijmegen, geen kamerleden en daar gaat dit topic over.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 13:09

janesmith schreef:
Dat vrijwillige zullen we maar in het midden laten, want misschien doet hij dat wel omdat hij een haarprobleem heeft en dat zo wil camoufleren. Weet jij veel.

Vrijwillig betekent dat je het zelf kan beslissen, mevrouw Cohen heeft nooit kunnen beslissen of ze een zware vorm van MS kreeg en het lijkt me ook niet te vergelijken met een verondersteld (dat doe je nogal eens) haar probleem
Of zoals Wilders zelf zei, ik wordt grijs.

Teddy321Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:10

Heb je een probleem dan als je grijs wordt....?? Oh oh, dan heb ik een megaprobleem _O-
(dit ff off-topic)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:11

CtjeLief schreef:
janesmith schreef:

Dat jij dat vergelijkbaar vind, is al stuitend genoeg. Maar die rolstoel is niet van Cohen, maar van zijn invalide vrouw die hier buiten staat.. misselijkmakend. Wilders kiest zelf voor zijn kapsel, zij niet voor haar handicap denk ik..
Maar dat jij dat prima vind zegt in mijn ogen genoeg.. triest!
Je zou je diep moeten schamen voor zo'n opmerking.

Dat doe ik dus niet. In dit land mag je alles zeggen dat je vindt, en als de een het geoorloofd vindt om iemand te veroordelen vanwege zijn haar, dan vind ik het geoorloofd om iemand aan te veroordelen op een handicap. Het blijft veroordelen op basis van niet belangrijke zaken, waarbij het niet uitmaakt wie de meest kwetsende opmerking maakt. Kwetsen is kwetsen. persoonlijk heb ik helemaal geen probleem met dat kwetsen, pas als er met twee maten gemeten wordt heb ik er problemen mee. De een mag wel kwetsen en de ander niet. Dat gaat er bij mij niet in.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:15

Wat mensen in hun vrije tijd uitspoken interesseert me nou echt geen biet zolang het NIET STRAFBAAR is.
En sinds wanneer is sex met iemand van een andere partij een belemmering voor werk in de kamer? Dat gaat niemand wat aan.

Crimineel gedrag is in mijn ogen wat anders, omdat daar een bepaalde moraal aan ten grondslag ligt en die kan iemand echt niet 'uitschakelen' als ie in de kamer zit.

En je redenering is nog steeds: 'anderen kunnen er ook mee wegkomen, dus waarom een PVV-lid niet'.
Daarmee doe je impliciet de uitspraak dat een strafbaar feit plegen geen enkel bezwaar is voor een glansrijke carriere in de politiek.
Die opvatting delen we dus niet. :)

Ik ken trouwens ontzettend veel mensen die nog nooit een ander te lijf gegaan zijn in een dronken bui. Net of dat de norm is, kom nou.

En al dat geneuzel over uiterlijkheden vind een vorm van uitermate zwak discussieren.
Laatst bijgewerkt door randalinpony op 15-07-10 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Teddy321Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:15

In dit land is idd vrijheid van meningsuiting en mag je dus alles zeggen wat je vindt. Het geeft echter wel de waarden en normen van mensen aan.
Ik vind het meer dan schandalig indien je een onsmaakvol kapsel van iemand vergelijkt met de invaliditeit en pijn van een ander!!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:17

Aan de vrijheid van meningsuiting zitten wel degelijk grenzen hoor, smaad en laster zijn bijvoorbeeld niet toegestaan. :)

Overigens ben ik het met de laatste opmerking van jantergouw eens: je bent in dit land pas schuldig tot het tegendeel bewezen is.
Laatst bijgewerkt door randalinpony op 15-07-10 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Teddy321Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:18

randalinpony schreef:
Aan de vrijheid van meningsuiting zitten wel degelijk grenzen hoor, smaad en laster zijn bijvoorbeeld niet toegestaan. :)

Dat klopt, alhoewel indien je er ik vind of ik denk voor zet, er al weer meer is toegestaan.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:19

Teddy321 schreef:
In dit land is idd vrijheid van meningsuiting en mag je dus alles zeggen wat je vindt. Het geeft echter wel de waarden en normen van mensen aan.
Ik vind het meer dan schandalig indien je een onsmaakvol kapsel van iemand vergelijkt met de invaliditeit en pijn van een ander!!

Maar aan het uiten van mening zijn ook grenzen en (wettelijke) regels verbonden. Zomaar onnozel te keer gaan als een dwaas is ook niet normaal, zoals u schrijft geeft het de waarden en normen weer.
Ben het volkomen met u eens dat het meer dan schandalig is.
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 15-07-10 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:19

Janesmith, ik weet dat je je voor dergelijke uitspraken niet schaamt.. heb daarom ook oprecht medelijden met je..
Teddy321: inderdaad!

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:22

Ik trek me terug uit dit topic, want blijkbaar is er bijna niemand die begrijpt dat de man nog steeds ondschuldig is, tot het tegendeel door een rechtbank bewezen verklaard acht.
Desondanks als kippen zonder kop maar blijven beweren dat hij crimineel is en fraude gepleegd heeft, is dommere praat dan ik ooit van een PVV'er gehoord of gelezen heb.
Nogmaals;
ONSCHULDIG TOT SCHULD BEWEZEN IS
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Tabee, ik ben klaar hier.

Teddy321Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:25

Dus omdat je een misser van de 1e orde maakt, trek je je terug?
Dat is ook op zeker?

Teddy321Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:28

janesmith schreef:
Ik trek me terug uit dit topic, want blijkbaar is er bijna niemand die begrijpt dat de man nog steeds ondschuldig is, tot het tegendeel door een rechtbank bewezen verklaard acht.
Desondanks als kippen zonder kop maar blijven beweren dat hij crimineel is en fraude gepleegd heeft, is dommere praat dan ik ooit van een PVV'er gehoord of gelezen heb.
Nogmaals;
ONSCHULDIG TOT SCHULD BEWEZEN IS
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Tabee, ik ben klaar hier.

Inderdaad, en dat heeft niemand hier bestreden alleen bediscussieerd. Zoveel mensen zoveel meningen. Dat is heel gebruieklijk in een discussieforum. Echter jij maakt de fout om buitenstaanders persoonlijk aan te vallen en dan trek je je terug met een smoes (zie boven). Zwak hoor.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:32

Volgens mij was de discussie anders al een tijdje breder getrokken dan het geval Jhim van Bemmel waar nu inderdaad nog geen uitspraken over kunnen worden gedaan. Dat moet zich nog ontwikkelen. :)