Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Vandaar dat door een pvv stemmer een misselijkmakende grap gemaakt moest worden over een invalide vrouw, dat zij constant theedrinken en knuffelen moeten toevoegen aan het gesprek etc etc.. niet zo schijnheilig jongens, vanuit beide partijen wordt er geschreeuwd..
jantergouw schreef:sarabande schreef:Ik kan me niet herinneren dat Jan Pronk iemand in elkaar geslagen heeft, laat staan met een moker te lijf gegaan is??
Wan maakt het uit. In Turkije zit een veroordeelde terrorist aan de macht en daar praat de PVDA gewoon mee, net als met Hamas, een officieel als terroristisch te boek staande organisatie. Dan zal Brinkman zeker geen probleem vormen.
CtjeLief schreef:Vandaar dat door een pvv stemmer een misselijkmakende grap gemaakt moest worden over een invalide vrouw, dat zij constant theedrinken en knuffelen moeten toevoegen aan het gesprek etc etc.. niet zo schijnheilig jongens, vanuit beide partijen wordt er geschreeuwd..
janesmith schreef:CtjeLief schreef:Vandaar dat door een pvv stemmer een misselijkmakende grap gemaakt moest worden over een invalide vrouw, dat zij constant theedrinken en knuffelen moeten toevoegen aan het gesprek etc etc.. niet zo schijnheilig jongens, vanuit beide partijen wordt er geschreeuwd..
Daar is niets mis mee, zolang het maar netjes blijft.
Als de een een grap mag maken over het haar van Wilders, mag de ander een grap maken over de rolstoel van Cohen.
janesmith schreef:CtjeLief schreef:Vandaar dat door een pvv stemmer een misselijkmakende grap gemaakt moest worden over een invalide vrouw, dat zij constant theedrinken en knuffelen moeten toevoegen aan het gesprek etc etc.. niet zo schijnheilig jongens, vanuit beide partijen wordt er geschreeuwd..
Als de een een grap mag maken over het haar van Wilders, mag de ander een grap maken over de rolstoel van Cohen.
janesmith schreef:Daar is niets mis mee, zolang het maar netjes blijft.
randalinpony schreef:jantergouw schreef:
Wan maakt het uit. In Turkije zit een veroordeelde terrorist aan de macht en daar praat de PVDA gewoon mee, net als met Hamas, een officieel als terroristisch te boek staande organisatie. Dan zal Brinkman zeker geen probleem vormen.
Volgens mij sprak ik in het algemeen, heb jij mij in dit topic iets over Hero brinkman horen roepen?
Ik val erover dat jij hier het een met het ander goed meent te moeten praten. 'Ja, maar hullie doen het ook' vind ik nooit een rechtvaardiging.
Mij maakt het wel degelijk uit of een lid van een regering in zijn vrije tijd hamertje tikje speelt op mensen, ik wil graag bestuurd worden door mensen zonder strafbare feiten op de kerfstok.
En die zijn er toch echt genoeg.
sarabande schreef:janesmith schreef:Daar is niets mis mee, zolang het maar netjes blijft.
Sja als je het verschil niet ziet tussen iemand die vrijwillig zijn haar blondeert en iemand die onvrijwillig, door pijn en aftakeling gedwongen in een rolstoel zit, dan zegt dat wel heel veel over jou.
janesmith schreef:Dan vat je verkeerd op wat ik schrijf. Ik praat het een niet goed met het ander, ik laat alleen zien dat al dat soort zaken geen enkel probleem hoeven te zijn bij het vertegenwoordigen in het buitenland of je partij in de Kamer. De personen die ik aanhaalde dienen als bewijs dat het allemaal bangmakerij is en nergens op gebaseerd. Helemaal niet het een goed praten met het ander, want wat Brinkman gedaan heeft vind ik persoonlijk onbelangrijk. Ik denk dat het grootste deel van de Tweede Kamer wel eens iets stoms gedaan heeft in een dronken bui. Als ik me niet vergis was er nog niet zo lang geleden een vrouw van de PVDA die in het fietshok een 'lid'van de VVD oraal aan het bevredigen was. Ook dat is geen belemmering voor een taak in de Kamer of raad.
janesmith schreef:Dat vrijwillige zullen we maar in het midden laten, want misschien doet hij dat wel omdat hij een haarprobleem heeft en dat zo wil camoufleren. Weet jij veel.
CtjeLief schreef:janesmith schreef:
Dat jij dat vergelijkbaar vind, is al stuitend genoeg. Maar die rolstoel is niet van Cohen, maar van zijn invalide vrouw die hier buiten staat.. misselijkmakend. Wilders kiest zelf voor zijn kapsel, zij niet voor haar handicap denk ik..
Maar dat jij dat prima vind zegt in mijn ogen genoeg.. triest!
Je zou je diep moeten schamen voor zo'n opmerking.
Teddy321 schreef:In dit land is idd vrijheid van meningsuiting en mag je dus alles zeggen wat je vindt. Het geeft echter wel de waarden en normen van mensen aan.
Ik vind het meer dan schandalig indien je een onsmaakvol kapsel van iemand vergelijkt met de invaliditeit en pijn van een ander!!
janesmith schreef:Ik trek me terug uit dit topic, want blijkbaar is er bijna niemand die begrijpt dat de man nog steeds ondschuldig is, tot het tegendeel door een rechtbank bewezen verklaard acht.
Desondanks als kippen zonder kop maar blijven beweren dat hij crimineel is en fraude gepleegd heeft, is dommere praat dan ik ooit van een PVV'er gehoord of gelezen heb.
Nogmaals;
ONSCHULDIG TOT SCHULD BEWEZEN IS
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Tabee, ik ben klaar hier.