Mens sterft binnen 100 jaar uit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:30

Jockey_my schreef:
Jibbel schreef:
Tsja, het moet een keer fout gaan he...zoals het nu gaat is het niet normaal, al is 100 jaar wel erg snel.
Aan de andere kant, we hebben het over onszelf afgeroepen, tis alleen heel triest voor de generatie na ons (vandaar dat ik me ook maar niet voortplant).

Ik weet niet of 100 jaar erg snel is,
Kijk eens naar 100 jaar geleden (Heb ik niet megemaakt trouwens :D )
toen was alles al heel anders dan nu, 100 jaar later.

Ja, das ook waar..en alles wordt in een steeds rapper tempo ontwikkeld..dus wat dat betreft...

LifeLove

Re: Mens sterft binnen 100 jaar uit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 16:41

jaa maar honderd jaar geleden waren er ook minder onderzoeken daarnaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:28

Sleeper schreef:
Lijkt me een hele goede ontwikkeling.
Ik draag niet bij aan het zorgen voor nageslacht, dus ik hoef me ook niet schuldig te voelen over achterkleinkinderen.

Precies mijn gedachte, laat maar lekker uitsterven die handel hoor hebben we het er zelf naar gemaakt, wat een eengezindheid in dit topic.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:32

Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 01-07-10 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: svp niet video quoten

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:38

hmm geloog het toch niet echt en anders leef ik waarschijnlijk 115 worden ;)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:39

imd schreef:
Het maakt mij niet zoveel uit, maar ik hoop wel dat ik een beetje een pijnloze dood sterf, en niet een of ander pijnlijk en ranzig virus ofzo.. Dood gaan we toch, kan me er niet zo druk om maken hoor..

over 100 jaar leef ik toch niet meer :Y)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:40

100 jaar. _O- degene die dit gezegd heeft is echt gek, sorry hoor. :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:44

De wereld is al jaren langzaam aan het vergaan.
Steeds meer aardbevingen,tornado's,overstromingen,vulkaan uitbarstingen.Nog effe en de hele Ozonlaag is kapot,de aarde zal vergaan in water en vuur,en zo is het.Ik heb de aarde zien vergaan in een visioen,was ontzettend eng om te zien.Het getal 10 kwam er in voor,mja dan weet je nog nix.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:48

gohya schreef:
De wereld is al jaren langzaam aan het vergaan.
Steeds meer aardbevingen,tornado's,overstromingen,vulkaan uitbarstingen.Nog effe en de hele Ozonlaag is kapot,de aarde zal vergaan in water en vuur,en zo is het.Ik heb de aarde zien vergaan in een visioen,was ontzettend eng om te zien.Het getal 10 kwam er in voor,mja dan weet je nog nix.

Nou, dat wordt vast 2010!

Nee, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen etc. hebben niets met ons te maken :+
Da's iets met verschuiving van de aardplaten... En die drijven gewoon wat rond.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:49

fenna1995 schreef:
100 jaar. _O- degene die dit gezegd heeft is echt gek, sorry hoor. :')

Haha,,
Weet eig niet hoe ik dit moet opvatten :o :D

:o?

kejen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:50

er was toch juist een overvloed aan mensen?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:51

kejen schreef:
er was toch juist een overvloed aan mensen?

Ja maar die houd de natuur wel in evenwicht.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:53

Eleandra schreef:
Ach over 2 jaar vergaat de wereld toch, dus dat maakt verder ook niet uit.

Dat was ook mijn commentaar :D
We zien het allemaal wel, we kunne er zo weinig aan doen in ons eentje.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:54

We zullen het zien... of nee... WIJ niet meer denk ik :P

Misschien onze kinderen... of hun kinderen....

het zal wel.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:54

En áls we gaan, gaan we met zen allen.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:55

manishdra schreef:
Doet me denken aan een film die ik ken waarin er geen baby's meer worden geboren...

Dat lijkt me lekker rustig :=

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:07

Als je ziet wat er in de afgelopen 100 jaar is veranderd op deze aardkloot is de kans dat het een keer goed mis gaat met ons binnen zo'n periode helemaal niet zo raar. Alleen al wat er trouwens de afgelopen 20 jaar verandert is is niet normaal. Misschien voor de wat jongeren onder ons wat minder denkbaar maar wij hadden thuis alleen nederland 1 2 en 3 op de tv, nog nooit gehoord van dvd (nee wij hadden videobanden en kleine tapes waar je vanaf de radio je liedjes op kon nemen om later in je walkman af te spelen, laat staan cd of cd rom of ipod). Mobiele telefoon, internet, wat zeg je??Wat kan ik daar mee. Discettes en floppies gingen in een computer en als je daar wat mee wilde moest je naar de buurman want lang niet iedereen had een computer, de tijd dat een gezin nog 1 auto had en moeders thuis wachtte op je met thee en koekjes. De tijd waarin er veeeeeeeeeeeeel minder verbruikt werd. De tijd dat eten niet weggegooid werd als je het niet lustte. De tijd waarin nog enige mate van zelfvoorzienendheid niet abnormaal was. Maar nu als er iets mis gaat vrees ik met grote vreze wat er gaat gebeuren met een mensheid die niks meer zelf kan. waar alles wordt voorgekauwd en waar men zich drukker maakt om nutteloze dingen dan om dingen die er echt om doen.

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:12

De Maya's hadden zich toch 200 jaar verrekent? Dus ipv 2012, 2212? En dat is toch zo'n vage stam (denk/vind ik), die zal wel in zichzelf geloven, want ik geloof er niks van. De wereld zou in 2000 ook al zijn vergaan, nou dan denk ik dat ik toen lag te slapen, want toen heb ik er niks van gemerkt. :+ Anyway, zolang ik en degenen 'waar van ik hou' er niks van merken vind ik het goed, de wereld is toch al een grote vuilnishoop. Alhoewel, over 100 jaar? Dat is een behoorlijk eng idee, als je bedenkt dat wetenschappers zeiden dat deze generatie wel 150 zou kunnen worden. (als ik dat goed heb)
Brr, ik wil het allemaal liever niet weten. Dat wil niet zeggen dat ik bedoel: boeiend, ik leef lekker (vies) door en vervuil wat ik vervuilen kan en de rest mag het uitzoeken.
Nein. Ik ben eerder bang voor wat er zou kunnen gaan komen.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:15

Bij enige verdieping in 2012 zou blijken dat niet alleen de maya s iets hebben met deze datum en het betekent ook niet het einde van de mensheid. Maar dat is bij veel mensen een klok en klepel verhaal.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:18

Merel___ schreef:
De Maya's hadden zich toch 200 jaar verrekent? Dus ipv 2012, 2212? En dat is toch zo'n vage stam (denk/vind ik), die zal wel in zichzelf geloven, want ik geloof er niks van. De wereld zou in 2000 ook al zijn vergaan, nou dan denk ik dat ik toen lag te slapen, want toen heb ik er niks van gemerkt. :+ Anyway, zolang ik en degenen 'waar van ik hou' er niks van merken vind ik het goed, de wereld is toch al een grote vuilnishoop. Alhoewel, over 100 jaar? Dat is een behoorlijk eng idee, als je bedenkt dat wetenschappers zeiden dat deze generatie wel 150 zou kunnen worden. (als ik dat goed heb)
Brr, ik wil het allemaal liever niet weten. Dat wil niet zeggen dat ik bedoel: boeiend, ik leef lekker (vies) door en vervuil wat ik vervuilen kan en de rest mag het uitzoeken.

Bang hoef je echt niet te zijn,het gebeurt onverwachts en gaat zeer snel.
Voor je er erg in hebt ben je al weg.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:20

deniece schreef:
achja, over 100 jaar ben ik er toch niet meer..

Inderdaad, als het over honderd jaar is maak ik mij er niet druk om.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:25

Er ontstaan dan wel weer andere levensvormen, die zich beter kunnen aanpassen. Zo was het immers ook voordat de homo sapiens ontstond.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:25

chaatje16 schreef:
Iedereen kan wel zeggen over 100 jaar ben ik er toch niet meer.. maar waarschijnlijk nemen jullie kinderen... en die zijn er dan nog wel.
Dat vind ik het enge, als ik binnen 10 jaar een kind neem ( wil er maar 1 ;) ) dan kan die bij bijv. wel mee maken.. Dus denk ik na.. moet ik wel kinderen nemen haha ;)

Kan je nog makkelijk doen joh , die kan dan dan zowiezo nog 90 worden , dus ik zou zeggen "doen " :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:26

gohya schreef:
Merel___ schreef:

Bang hoef je echt niet te zijn,het gebeurt onverwachts en gaat zeer snel.
Voor je er erg in hebt ben je al weg.

Hoe kan jij dat nu al zeggen?

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:30

ik ben er ook niet echt bang om,
maar voor onze volgende generatie is het toch wel zonde...