Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:ook ik verwacht dat de pvv kleiner zal zijn bij nieuwe verkiezingen, veel mensen zijn geschrokken van de grootte van de partij dus zullen er denk ik meer mensen strategisch stemmen, bovendien denk ik dat hij met het verspelen van zijn breekpunt ook mensen heeft laten vallen.. ik verwacht stijging voor PvDA.. ben benieuwd of het zover komt dat we opnieuw moeten stemmen.. we zullen zien!
faye1995 schreef:Yamcha schreef:Mag je vragen hoor
Vind ik best leuk, dan kan ik dat zelf ook uitleggen
Maar je kan mensen niet aan de grens controleren of ze wel of niet willen werken
Overigens ontopic; Ik heb eigenlijk geen idee wat voor coalitie ik graag zou willen zien...
Het is allemaal een beetje een rommeltje geworden in den haag en ik weet niet of het op te lossen is!
Straks gaan we griekenland nog eens achterna
LuvdaTossa schreef:Denk toch dat VVD, PVV en CDA gaan. Ze moeten wel naar wat anders kijken nu. Voor het CDA ook een mooi excuus om toch met PVV samen te gaan regeren, het land zal toch moeten worden bestuurd.
Ik vind dit van alles toch de beste optie. Kan de PVV mooi laten zien wat ze kunnen (of juist niet), dan weten we dat ook weer. Zij zijn toch ook afhankelijk van anderen.
smeetjoew schreef:Noem dan eens een andere partij die ook maar íets in de buurt komt van VVD/PVV? Denk je dat de PvdA of GroenLinks of SP met de PVV wil samenwerken?
janesmith schreef:Dat is dus de enige optie waar ik echt schrik voor heb. Daar zou ik niet gelukkig van worden. Niet omdat ik de PVV er niet in wil hebben, maar omdat het nog één verkiezing te vroeg is. Het is niet voor niets dat alle afgelopen regeringspartijen zetels verloren hebben, dat zie je heel vaak.
smeetjoew schreef:Noem dan eens een andere partij die ook maar íets in de buurt komt van VVD/PVV? Denk je dat de PvdA of GroenLinks of SP met de PVV wil samenwerken?
Siersma schreef:Ik snap dan weer niet waarom de pvda nog recht van spreken heeft of krijgt? En trouwen mocht t wel lukken vvd-pvv-cda bij elkaar te krijgen, dan heeft Cohen niks te vertellen toch?
Yamcha schreef:Bij reacties zoals jij die nu geeft zeg ik: joh, ga eerst eens erheen, probeer dat werk maar eens te doen......
smeetjoew schreef:Vind het nog steeds schandalig dat er in een democratie de PVV geweigerd kan worden door de andere partijen. Mijn inziens zou het VVD + PVV + CDA moeten worden. Zit de meeste potentie in dat die het een beetje zouden uithouden samen m.i. Maargoed, ook allemaal protesten weer tegen de samenwerking met de PVV.
Paars+ vind ik vanalles net niks. Puur sprokkelen om aan de meerderheid te komen.
Wordt het uiteindelijk een linkse coalitie, terwijl Nederland met "man en macht" PVV heeft gestemd om hun onvrede te uiten.