economisch zoooooooo handig....... NOT
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye1995 schreef:Ik lees tegenwoordig overal wel dat studenten hun geld opbrassen.... Blijf dit toch een vrij grappige uitspraak vinden, aangezien er genoeg niet-studenten ook geld opbrassen.
Goed ontopic; Ik vind het enerzijds belachelijk, mij lijkt voorbehoedsmiddelen wel een onwijs belangrijk punt waar niet op bezuinigt zou moeten worden.
Anderzijds, de pil is een grote rommelpartij. Enorm veel hormonen en totaal niet gezond!
Er zou een goed alternatief gegeven moeten worden dat wel voor (voor het grootste deel) vergoed wordt
M_D_H schreef:faye1995 schreef:Ik lees tegenwoordig overal wel dat studenten hun geld opbrassen.... Blijf dit toch een vrij grappige uitspraak vinden, aangezien er genoeg niet-studenten ook geld opbrassen.
Goed ontopic; Ik vind het enerzijds belachelijk, mij lijkt voorbehoedsmiddelen wel een onwijs belangrijk punt waar niet op bezuinigt zou moeten worden.
Anderzijds, de pil is een grote rommelpartij. Enorm veel hormonen en totaal niet gezond!
Er zou een goed alternatief gegeven moeten worden dat wel voor (voor het grootste deel) vergoed wordt
en voor iemand die de pil juist moet slikken voor de hormonen...
omdat de hormoonhuishouding niet klopt?
Wanted2003 schreef:De openingspost is ook niet volledig, voor vrouwen vanaf 20 jaar wordt de pil vanaf 2011 niet meer vergoed. Dus over jonge meisjes die zwanger raken, het kan natuurlijk alsnog, maar zij krijgen de pil wel vergoed.
Zelf vind ik het niet zo'n probleem, volgens mij ga je er niet aan onderdoor aan die prijzen.
KiWiKo schreef:Ik wilde me laten steriliseren........ is ook gebeurdmaar de verzekering ging dat niet vergoeden......... elke maand bij de abortusklinik vergoeden ze dan weer wel..........
KiWiKo schreef:Ik wilde me laten steriliseren........ is ook gebeurdmaar de verzekering ging dat niet vergoeden......... elke maand bij de abortusklinik vergoeden ze dan weer wel..........
faye1995 schreef:Tja maar zij worden gesponsord door de belastingbetalersIk lees tegenwoordig overal wel dat studenten hun geld opbrassen.... Blijf dit toch een vrij grappige uitspraak vinden, aangezien er genoeg niet-studenten ook geld opbrassen.
Unwritten schreef:Dat betekent dus in feite dat iedereen zich aanvullend moet gaan laten verzekeren. Zelfs al heb je verder nooit medicijnen of medische hulp nodig. Dus daar trekken ze dan de extra inkomen vandaan. Of je betaalt de pil, of je verzekert jezelf duurder.
Gedoe
KiWiKo schreef:hoe het in andere landen geregeld is weet ik niet............
KiWiKo schreef:Unwritten schreef:Dat betekent dus in feite dat iedereen zich aanvullend moet gaan laten verzekeren. Zelfs al heb je verder nooit medicijnen of medische hulp nodig. Dus daar trekken ze dan de extra inkomen vandaan. Of je betaalt de pil, of je verzekert jezelf duurder.
Gedoe
Yep het is de bedoeling dat iedereen zich maximaal laat verzekeren...........
Manon_ schreef:faye1995 schreef:Tja maar zij worden gesponsord door de belastingbetalersIk lees tegenwoordig overal wel dat studenten hun geld opbrassen.... Blijf dit toch een vrij grappige uitspraak vinden, aangezien er genoeg niet-studenten ook geld opbrassen.. Vandaar dat ze niet schrijven dat ik mijn geld opbras aangezien dat mijn eigen zuurverdiende geld is
.
Manon_ schreef:faye1995 schreef:Tja maar zij worden gesponsord door de belastingbetalersIk lees tegenwoordig overal wel dat studenten hun geld opbrassen.... Blijf dit toch een vrij grappige uitspraak vinden, aangezien er genoeg niet-studenten ook geld opbrassen.. Vandaar dat ze niet schrijven dat ik mijn geld opbras aangezien dat mijn eigen zuurverdiende geld is
.
purny schreef:Ik vind het nog niet zo eens een grote ramp over de pil... wat ik erger vind is dat ze de rollators ook uit het pakket gaan halen. Schande voor die ouderen... en als je het zo graag wilt doen dan zorg je toch gewoon voor een condoom?