Jongeren gooien zwerver in de gracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:38

Deze jongens verpesten het voor de rest, ik ken zoveel vriendelijke, gastvrije marokanen. Maar ik ken ook zulk soort mensen als de jongens op het filmpjes, om alletwee kan je gewoon niet heen hier. Het is dat je over het algemeen alleen in het nieuws komt als je iets 'slechts' heb gedaan, en ja dat zijn vaak marokanen, en dankzij deze jongens is de reputatie van marokanen verpest.
Je hebt Marokanen die zo zijn als de jongens van het filmpje, maar je hebt ook de extreem gastvrije mensen, en van die mensen kunnen hun en de nederlanders wat leren

ik denk dat ik deze jongen ken..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:43

Wat er in het filmpje gebeurt is gewoon belachelijk. Dat moge duidelijk zijn.

Ik zie dat hier de PVV veel wordt aangehaald, wat mensen daarbij vergeten is dat hij niet enkel en alleen tegen marokanen is, sterker nog.. hij is niet tegen het volk opzich. Er zijn zels marokanen die op Wilders gestemt hebben. Hij is tegen het gedrag dat veel van deze bevokingsgroepen met zich meebrengen.

Daarnaast, is hij voor het verhogen van minimumstraffen etc. En dat houd echt niet in, alle buitenlanders moeten hogere straffen krijgen. Nee, als nederlanders zit gedaan zouden hebben zouden ook zei een hogere straf moeten krijgen dan momenteel met de nederlandse wet mogelijk is.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:44

lauraP schreef:
Deze jongens verpesten het voor de rest, ik ken zoveel vriendelijke, gastvrije marokanen. Maar ik ken ook zulk soort mensen als de jongens op het filmpjes, om alletwee kan je gewoon niet heen hier. Het is dat je over het algemeen alleen in het nieuws komt als je iets 'slechts' heb gedaan, en ja dat zijn vaak marokanen, en dankzij deze jongens is de reputatie van marokanen verpest.
Je hebt Marokanen die zo zijn als de jongens van het filmpje, maar je hebt ook de extreem gastvrije mensen, en van die mensen kunnen hun en de nederlanders wat leren

Als ik deze jongen ken zou ik persoonlijk zijn ballen eraf bijten :) Figuurlijk heeft hij ze al niet.. dan letterlijk ook niet meer

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:51

Jaime_ schreef:
lauraP schreef:

Als ik deze jongen ken zou ik persoonlijk zijn ballen eraf bijten :) Figuurlijk heeft hij ze al niet.. dan letterlijk ook niet meer

hahaha :')
Ik ben trouwens niet zeker van mijn zaak hoor. De jongen wie ik denk dat het is, was bevriend met een vriend van mij, was is een keer met uitgaan, ik had die dag wat sterks gedronken, dus het zou zo kunnen zijn dat ik er helemaal naast zit hoor :')

Anoniem

Re: Jongeren gooien zwerver in de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:55

Dit slaat echt helemaal nergens op!

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:38

Jaime_ schreef:
Wat er in het filmpje gebeurt is gewoon belachelijk. Dat moge duidelijk zijn.

Ik zie dat hier de PVV veel wordt aangehaald, wat mensen daarbij vergeten is dat hij niet enkel en alleen tegen marokanen is, sterker nog.. hij is niet tegen het volk opzich. Er zijn zels marokanen die op Wilders gestemt hebben. Hij is tegen het gedrag dat veel van deze bevokingsgroepen met zich meebrengen.

Daarnaast, is hij voor het verhogen van minimumstraffen etc. En dat houd echt niet in, alle buitenlanders moeten hogere straffen krijgen. Nee, als nederlanders zit gedaan zouden hebben zouden ook zei een hogere straf moeten krijgen dan momenteel met de nederlandse wet mogelijk is.

Dat klopt helemaal wat jij zegt, maar dat is iets dat de anti-Wilders clan niet horen wil. Dat bekt namelijk niet zo lekker want dan kon het er wel eens op lijken dat hij geen racist is, en wat moeten ze dan nog inbrengen tegen hem?

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:27

Wat heeft wat deze jongens doen te maken met de rest van de allochtone bevolking of van de Nederlanders met een marokkaanse achtergrond? Ik voel me ook niet aangesproken wanneer dit twee autochtone jongeren zijn geweest? Dit is dus precies het gevolg van de generalisering en de zwartmakerij van Wilders. Op het moment dat er twee jongens iets verschrikkelijks doen staat dat meteen voor waar de hele bevolkingsgroep voor staat. Het is een bevestiging. Dat is toch verschrikkelijk? En ontzettend generaliserend. Bah.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:37

Het valt wel op dat het heel vaak dezelfde zijn...

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:30

Het beleid van de VVD wordt zo wel letterlijk hardhandig uitgevoerd zeg.

niet normaal.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:45

lauraP schreef:

Jaime_ schreef:

lauraP schreef:
hahaha :')
Ik ben trouwens niet zeker van mijn zaak hoor. De jongen wie ik denk dat het is, was bevriend met een vriend van mij, was is een keer met uitgaan, ik had die dag wat sterks gedronken, dus het zou zo kunnen zijn dat ik er helemaal naast zit hoor :')

Ze lijken ook zo op elkaar hè?

>;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:07

NM is bedoeld voor discussies naar aanleiding van het nieuws of maatschappelijke thema's. Er valt weinig te discussieëren over dronken jongen die een zwerver in het water gooien, ik denk namelijk dat er maar weinig mensen zijn die dit soort gedrag acceptabel vinden. Het gevolg is dat de discussie voornamelijk over het plaatsen van dit bericht en over allochtone nederlanders gaat. Vandaar dat hier een slotje geplaatst wordt.