@Fuegjoy: Mooi verwoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jury schreef:Talisa schreef:Oh ik dacht dat VVD toch had gezegd dat ze niet met PVV wouden?
ze sluiten geen enkele coalitie uit. Gister gaf Rutte aan dat het samenwerken met PVV wel moeilijk zou worden
Nessah schreef:Ik ga ook SP stemmen.. Normaal altijd D66, maar nu is nederlands zo "rechts" dat ik op een hele linkse partij ga stemmen.
Daarnaast snap ik niet dat dierenliefhebbers op PVV stemmen.. Die denken waarschijnlijk maar aan 1 ding, moslims.. Terwijl Wilder niet tegen het fokken van pelsdieren is en ook niet tegen de mega stallen en wilt bezuinigen op het milieu.. Sorry, op zo'n partij stem ik sowieso niet.. ( sowieso stem ik nooit rechts).
8nnemiek schreef:En kernenergie is trouwens heel erg milieuvriendelijkDie centrales zijn inmiddels zo goed beveiligd dat er onmogelijk nog iets mis kan gaan.
Nessah schreef:@8nnemiek: Er zijn meerdere partijen die een dierenpolitie willen én op korte termijn de bio-industrie willen verbeteren én niet gaan bezuinigen op het milieu. Verder verschillen wij van mening over de mega stallen.. Ik heb de plannen gezien ( vriend doet ruimtelijke ordening en planologie ) van mega stallen en dat is niet mijn manier van dieren houden.
Maar iedereen moet een partij kiezen waar je je fijn bij voelt.. Bij mij is het milieu belangrijker dan moslims.. En kies voor een partij die het net zo ziet
Iris82 schreef:Ik heb heel lang zitten twijfelen of ik toch niet omwille van de dieren op de PVV (nr. 9 Dion Grauss) zou gaan stemmen. Maar toch VVD gestemd.
Achterban VVD zegt niet met PVV willen regeren omdat er dan geen meerderheid in de 1e kamer zou zijn. En dat hebben ze wel nodig voor een hervormingsbeleid... Ondanks dat Rutten zegt dat hij niemand uitsluit.