Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:36

Volgens mij heeft die vent een anti-sociale persoonlijkheids stoornis...
Wat een mens.... Kan me niet voorstellen dat hij niet de dader is, maar niets is onmogelijk......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:39

Abeltje77 schreef:
Joolien schreef:
Jongens jongens, zullen we even ietwat normaal reageren?!?!?! Ik snap dat Joran zwaar verdacht wordt maar ik vind de reacties wel erg ver gaan hoor!!

Wat gaat er zo ver dan? Dat we hopen dat ie levenslang in het een of ander derdewereldland wordt opgesloten als ie dat meisje wel vermoord heeft?

Nou die doodwensingen vind ik niet heel netjes, er is immers nog niks bewezen... Ook al is het een raar verhaal...

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:40

Heftig zeg, het zal niet om niks zijn dat hij, nu al voor de tweede keer, in verband wordt gebracht met een moord.

(En wie weet wat hij nog meer op zijn kerfstok heeft)

laura1987

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:42

Ik ben heel benieuwd hoe dit verhaal gaat "lopen".
Of ze nu daadwerkelijk kunnen bewijzen of hij het gedaan heeft of niet

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:42

Abeltje77 schreef:
Joolien schreef:
Wat gaat er zo ver dan? Dat we hopen dat ie levenslang in het een of ander derdewereldland wordt opgesloten als ie dat meisje wel vermoord heeft?

Nou die doodwensingen vind ik niet heel netjes, er is immers nog niks bewezen... Ook al is het een raar verhaal...

Ozo.. ik heb geen doodwens gezien, dus ik dacht al wat er dan zo heftig was. Maar ik heb ook niet het hele topic gelezen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:43

Abeltje77 schreef:
Joolien schreef:

Ozo.. ik heb geen doodwens gezien, dus ik dacht al wat er dan zo heftig was. Maar ik heb ook niet het hele topic gelezen.

Ik snapte het ook niet.. Maar maakt niet uit :P

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:45

Abeltje77 schreef:
Gerucht gaat dat Joran dood is.

En verder: als het kwaakt als een eend, eruit ziet als een eend en loopt als een eend, dan kun je er donder op zeggen dat het een.... juistja, een eend is.

Kamer op zijn naam.
Gezien met het meisje.
Meisje dood.

nou, dan hoef je geen kwantumfysica gestudeerd te hebben denk ik om te snappen dat het in het minste geval een HELE klus gaat worden om te bewijzen dat ie het NIET gedaan heeft.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... omen_.html

en als je dan ook nog 200.000 euro betaald om het land uit te worden gebracht, helpt dat niet mee aan de onschuldpresumtie

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:49

Ach 200.000 of 500 euro er worden meerdere bedragen genoemd ...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:50

Wat een gore vuile vieze schoft blijft het toch! Ik hoop maar als ze hem NU oppakken dat ze hem opsluiten in een hokje van 2 bij 2 meter en aan de muur vastketenen!!! Of beter: verbannen naar de maan... (omdat hij het tóch niet kan laten!)

Die knul is gewoon een gevaar voor de buitenwereld!

Sorry, maar ik KOOK zowat van woede! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:50

Ik vind het erg voor die moeder.. je man overleden.. je zoon die voor de 2de keer met moord wordt geassocieerd..
dat is toch ook niet waar je aan denkt als je een gezin sticht :\

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:51

HorseyDude schreef:
Wat een gore vuile vieze schoft blijft het toch! Ik hoop maar als ze hem NU oppakken dat ze hem opsluiten in een hokje van 2 bij 2 meter en aan de muur vastketenen!!! Of beter: verbannen naar de maan... (omdat hij het tóch niet kan laten!)

Jeetje.... waar je je zonnige droge dag al niet door kunt laten verpesten :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:52

Abeltje77 schreef:
HorseyDude schreef:

Jeetje.... waar je je zonnige droge dag al niet door kunt laten verpesten :Y)

Nou, inderdaad zeg..

Er bestaat ook zoiets als Karma.. Ook voor Joran van der Sloot. :D

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:52

Joran krijgt Anti Karma! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:53

blauw00gje schreef:
Abeltje77 schreef:

Ik snapte het ook niet.. Maar maakt niet uit :P

Die staan er weldegelijk:

Citaat:
Die vent moeten ze echt gewoon verdrinken! Hij kikt gewoon op al die aandacht met al zijn valse verklaringen.......Kotsmisselijk word ik van die gast :r

En er is nog iemand geweest die heeft gezegd dat Joran dood mocht, maar blijkbaar is deze post aangepast...

Maar dan nog.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:54

suze_ schreef:
Ik vind het erg voor die moeder.. je man overleden.. je zoon die voor de 2de keer met moord wordt geassocieerd..
dat is toch ook niet waar je aan denkt als je een gezin sticht :\

Daar dacht ik ook aan, zijn vader was nota bene rechter..... Die hadden heel wat anders voor met hun zoon denk ik.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:56

Joolien schreef:
Die staan er weldegelijk:

Citaat:
Die vent moeten ze echt gewoon verdrinken! Hij kikt gewoon op al die aandacht met al zijn valse verklaringen.......Kotsmisselijk word ik van die gast :r

En er is nog iemand geweest die heeft gezegd dat Joran dood mocht, maar blijkbaar is deze post aangepast...

Maar dan nog.

Ik snap het wel, en ik wil die uitspraken natuurlijk niet goedpraten. Maar wat Joran allemaal doet (er vanuit gaande dat hij het heeft gedaan) kan écht niet. Dat is 1000 keer erger dan zo'n uitspraak..
Laatst bijgewerkt door blauw00gje op 03-06-10 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:57

Nou idd..

Blackje

Dat is ook zo Suze_ :j

Anoniem

Dat is ook wel zo.

Even wat anders: een vriend van mij heeft het Chileense nieuws bekeken en die zeggen dit:

Heb even het Chileense nieuws gelezen en het blijkt dat, ook al zegt het nieuws wat anders, dat ze geen verwondingen had en ook niet met messteken om het leven gebracht is. Dus vooralsnog is het mogelijk dat ze een overdosis drugs genomen heeft en Joran er helemaal niets mee te maken heeft.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:58

Ooooeeehhhhh wij gaan nog veel geruchten krijgen voor we de waarheid horen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:59

Weet je wat ik altijd zo bijzonder vind? De media veroordeelt iemand en vervolgens loopt iedereen er achteraan en heeft niemand meer een eigen mening.

Ook al is Joran een gevalletje TBS, volgens mij is het nog altijd zo dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen is??

Ja, verdacht is het zeker, ja, hij gedraagt zich nou ook niet bepaald onschuldig etc.. Maar hij is nog niet veroordeeld..

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:59

Eigenlijk hoop ik dat hij er niks mee te maken heeft, dan is hij ook zo snel mogelijk het nieuws uit..
Wie weet wat er allemaal is gebeurd, er wordt zoveel 'onzin' verteld.. Wie weet is het gewoon allemaal toeval.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:00

Heftig verhaal, ben benieuwd of het echt zo is , want Peru is niet het meest betrouwbare land op deze wereld.

Slimme moordenaar die een kleine beetje op Joran lijkt en een kamer onder zijn naam boekt ...
kan ook nog.
Maar de schijn is wel erg tegen hem.

Ik heb liever dat hij in Nederland berecht wordt en in Nederland zijn straf uit zit.
Ten eerste heb ik meer vertrouwen in de eerlijkheid van het Nederlandse rechtssysteem dand ie van Peru. Meer kans om erachter te komen wat er echt is gebeurd.
en als hij het gedaan heeft , dan hoort hij een Nederlandse straf te krijgen.

Dat mensen hem een straf in Peru toewensen begrijp ik niet echt. Organisaties als Amnesty strijden al jaren tegen de schending van de mensenrechten oa in Peru.
Volgens mij zijn we daar democratisch gezien met zijn allen toch echt tegen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:03

Joolien schreef:
Dat is ook wel zo.

Even wat anders: een vriend van mij heeft het Chileense nieuws bekeken en die zeggen dit:

Heb even het Chileense nieuws gelezen en het blijkt dat, ook al zegt het nieuws wat anders, dat ze geen verwondingen had en ook niet met messteken om het leven gebracht is. Dus vooralsnog is het mogelijk dat ze een overdosis drugs genomen heeft en Joran er helemaal niets mee te maken heeft.

Dat doet me ook al denken aan het verhaal met Nathalee..
Weet je wat 't probleem is.. Toen met Nathalee had ik zoiets van ik wacht gewoon tot de waarheid boven water is. Maar die is er nooit gekomen. Ik denk dat iedereen daarom nu zo speculeert.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:06

Tegenstrijdige berichten in de media stimuleren wel geruchten natuurlijk, ik blijf het volgen en ben benieuwd hoe de zaak zich ontwikkeld.

Wel ben ik het met Tallie eens dat hij onschuldig is zolang het tegendeel nog niet is bewezen.