Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abeltje77 schreef:Joolien schreef:Jongens jongens, zullen we even ietwat normaal reageren?!?!?! Ik snap dat Joran zwaar verdacht wordt maar ik vind de reacties wel erg ver gaan hoor!!
Wat gaat er zo ver dan? Dat we hopen dat ie levenslang in het een of ander derdewereldland wordt opgesloten als ie dat meisje wel vermoord heeft?
Abeltje77 schreef:Joolien schreef:Wat gaat er zo ver dan? Dat we hopen dat ie levenslang in het een of ander derdewereldland wordt opgesloten als ie dat meisje wel vermoord heeft?
Nou die doodwensingen vind ik niet heel netjes, er is immers nog niks bewezen... Ook al is het een raar verhaal...
Abeltje77 schreef:Joolien schreef:
Nou die doodwensingen vind ik niet heel netjes, er is immers nog niks bewezen... Ook al is het een raar verhaal...
Ozo.. ik heb geen doodwens gezien, dus ik dacht al wat er dan zo heftig was. Maar ik heb ook niet het hele topic gelezen.
Abeltje77 schreef:Gerucht gaat dat Joran dood is.
En verder: als het kwaakt als een eend, eruit ziet als een eend en loopt als een eend, dan kun je er donder op zeggen dat het een.... juistja, een eend is.
Kamer op zijn naam.
Gezien met het meisje.
Meisje dood.
nou, dan hoef je geen kwantumfysica gestudeerd te hebben denk ik om te snappen dat het in het minste geval een HELE klus gaat worden om te bewijzen dat ie het NIET gedaan heeft.
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... omen_.html
HorseyDude schreef:Wat een gore vuile vieze schoft blijft het toch! Ik hoop maar als ze hem NU oppakken dat ze hem opsluiten in een hokje van 2 bij 2 meter en aan de muur vastketenen!!! Of beter: verbannen naar de maan... (omdat hij het tóch niet kan laten!)
Die knul is gewoon een gevaar voor de buitenwereld!
Sorry, maar ik KOOK zowat van woede!
Abeltje77 schreef:HorseyDude schreef:Wat een gore vuile vieze schoft blijft het toch! Ik hoop maar als ze hem NU oppakken dat ze hem opsluiten in een hokje van 2 bij 2 meter en aan de muur vastketenen!!! Of beter: verbannen naar de maan... (omdat hij het tóch niet kan laten!)
Die knul is gewoon een gevaar voor de buitenwereld!
Sorry, maar ik KOOK zowat van woede!
Jeetje.... waar je je zonnige droge dag al niet door kunt laten verpesten
blauw00gje schreef:Abeltje77 schreef:
Ozo.. ik heb geen doodwens gezien, dus ik dacht al wat er dan zo heftig was. Maar ik heb ook niet het hele topic gelezen.
Ik snapte het ook niet.. Maar maakt niet uit
Citaat:Die vent moeten ze echt gewoon verdrinken! Hij kikt gewoon op al die aandacht met al zijn valse verklaringen.......Kotsmisselijk word ik van die gast
suze_ schreef:Ik vind het erg voor die moeder.. je man overleden.. je zoon die voor de 2de keer met moord wordt geassocieerd..
dat is toch ook niet waar je aan denkt als je een gezin sticht
Joolien schreef:Die staan er weldegelijk:Citaat:Die vent moeten ze echt gewoon verdrinken! Hij kikt gewoon op al die aandacht met al zijn valse verklaringen.......Kotsmisselijk word ik van die gast
En er is nog iemand geweest die heeft gezegd dat Joran dood mocht, maar blijkbaar is deze post aangepast...
Maar dan nog.
Joolien schreef:Dat is ook wel zo.
Even wat anders: een vriend van mij heeft het Chileense nieuws bekeken en die zeggen dit:
Heb even het Chileense nieuws gelezen en het blijkt dat, ook al zegt het nieuws wat anders, dat ze geen verwondingen had en ook niet met messteken om het leven gebracht is. Dus vooralsnog is het mogelijk dat ze een overdosis drugs genomen heeft en Joran er helemaal niets mee te maken heeft.