Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loes-freke schreef:hoe zo koeien ophokt??
ben je wel eens op een bedrijf geweest waar de koeien worden gemolken?
of doe jij het met beelden uit de 18de eeuw?
en anders nodig ik je eens uit om mee te gaan om te kijken op verschillende bedrijven.
18de eeuw
Brainless schreef:@Miska
De overheid betaald de boeren??
Ze helpen er veel naar de filistijnen door oa het melkquotum geleidelijk af te schaffen.
Broccoli schreef:Bellona_K schreef:Wat voelen een hoop mensen zich toch persoonlijk aangesproken zeg..
Ja, raar hè als melkveehouder!
Brainless schreef:Mijn schoonvader is anders een groot deel van zijn pensioen kwijt door dat melkquotum gedoe.
En nee, hij kan geen ander werk meer (gaan) verrichten.... daar is hij te oud voor.
Bellona_K schreef:quote="Broccoli"Bellona_K schreef:Wat voelen een hoop mensen zich toch persoonlijk aangesproken zeg..
Ja, raar hè als melkveehouder![/quote
Inderdaad behoorlijk raar.
Mijn familie fokt schapen, als het in een soortgelijk filmpje over schapen gaat ipv melkvee, ga ik ook niet gelijk over de rooie. Wel van het feit dat die beesten zo slecht behandelt worden, niet vanwege het feit dat er een debiele schapenfokker te zien is.
Kim14 schreef:En weeer zetten ze de boeren in een kwaad daglicht.
Ik wil dr wel is uitnodigen om hier is te kijken, hoe het HIER gaat.
In Nederland komt dit niet voor, ze hebben het goed met hun dieren voor, omdat ze hiermee hun zuur verdiende geld binnenhalen. En nee, de boeren hebben het echt niet makkelijk in Nederland. Maar om zo de boeren in een kwaad daglicht te zetten door een filmpje uit een ander land te plaatsen, walgelijk..
Kim14 schreef:In Nederland komt dit niet voor