Al vind ik het verschil halal-regulier wel iets minder groot (vlees is imo vlees) dan vlees-geen vlees. Het blijft hetzelfde plakje vlees op het brood, maar dan anders geslacht. Dat Nederland daar nou zo moeilijk om doet, terwijl de bio industrie gewoon blijft bestaan... dat vind ik wel hypocriet. En dat doet mij sterk vermoeden dat het idd zoals boven beschreven staat meer te maken heeft met "wij gaan ons toch zeker niet aanpassen aan de moslims????" Dan met het daadwerkelijk stuk vlees. Want eerlijk gezegd geven de meeste mensen geen drol om hoe zo'n dier is geslacht. Dit is een principe kwestie, en dat is in dit geval misschien een beetje jammer. Maar ik begrijp alle kanten van het verhaal. Ik zou er misschien ook wel problemen mee hebben, ik weet het niet eigenlijk.
Verder snap ik niet dat mensen hun tekst in het klein zetten, want iedereen kan het toch wel lezen. Of je zegt het wel, of je zegt het niet. En hiermee zeg je tóch weer een hele hoop, maar je ontneemt je tegenstanders nu het recht om er op te reageren omdat je het in minilettertjes hebt geschreven. Beetje onzinnig, als ik zo vrij mag zijn u te corrigeren