Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 00:28

Auw..? :\ Ik heb een keer een druppel drank met 3% alcohol in mn oog gehad en dat deed al heel veel pijn! (was wel per ongeluk hoor! :P) Maarja, mij niet gezien! Denk inderdaad dat nu wel meer jongeren het gaan uitproberen nu er door de media aandacht aan word besteed.

Ixie

Re: Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:34

Idd Polly ik snap wat je bedoeld, dat je dan zeg maar geen seintje krijgt dat het te veel is en dan sneller ongemerkt bad gaat ofzo..?

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:03

IsabelvS schreef:
Idd Polly ik snap wat je bedoeld, dat je dan zeg maar geen seintje krijgt dat het te veel is en dan sneller ongemerkt bad gaat ofzo..?

ja dat misschien ook wel, maar normaal gesproken gaat een groot deel van de drank naar je maag toch? Maar als je een paar druppels via je oog doet, dan komt het niet in je maag terecht lijkt me.. Dus daardoor voel je je wel poedersuiker, omdat je dronken bent, maar kan je het niet uitkotsen, omdat er niks in je maag zit.. Lijkt me toch?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:13

Polly, het gaat om de alcohol die in je bloed komt, daar wordt je dronken van. Er was eerder een hype met tampons in de kont te stoppen, via daar komt het ook heel snel in je bloed, sneller dan als je het oraal in neemt (daarom doen ze sommige medicatie ook via daar). Nu hebben ze het verzonnen om het in de ogen te doen.

Die amerikanen gaan zich echt nog eens tegenkomen hoor, je ogen zijn echt een heel waardevol zintuig!!

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:53

suus_ schreef:
Polly, het gaat om de alcohol die in je bloed komt, daar wordt je dronken van. Er was eerder een hype met tampons in de kont te stoppen, via daar komt het ook heel snel in je bloed, sneller dan als je het oraal in neemt (daarom doen ze sommige medicatie ook via daar). Nu hebben ze het verzonnen om het in de ogen te doen.

Die amerikanen gaan zich echt nog eens tegenkomen hoor, je ogen zijn echt een heel waardevol zintuig!!

Ja nee, dat snap ik allemaal wel. Maar ik bedoel, als je wodka niet via je mond binnenkrijgt, kan het ook niet naar je maag gaan toch, omdat het direct wordt opgenomen in het bloed. Maar als je teveel alcohol in je oog stopt wordt je daar sowieso niet goed van, alleen kan je het dan niet uitkotsen omdat er niks in je maag zit, maar al de alcohol al in je bloed, toch?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:14

Maar ik vraag me dus af of je je uberhaupt wel beroerd gaat voelen als er geen drank in je maag zit... Het lijkt mij dat je wel heel dronken wordt, maar niet misselijk, want dat kan alleen als je drank in je maag hebt... En als je gewoon alleen dronken bent voel je je toch niet zo heel beroerd? Tenminste, ik eigenlijk niet, haha!

Wie o wie heeft het verlossende antwoord? :D

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 07:59

pniekepnak schreef:
Maar ik vraag me dus af of je je uberhaupt wel beroerd gaat voelen als er geen drank in je maag zit... Het lijkt mij dat je wel heel dronken wordt, maar niet misselijk, want dat kan alleen als je drank in je maag hebt... En als je gewoon alleen dronken bent voel je je toch niet zo heel beroerd? Tenminste, ik eigenlijk niet, haha!

De misselijkheid wordt veroorzaakt doordat de alcohol in je hersenen je evenwichtsorgaan in de war brengen. Het antwoord op je vraag is dus simpel: Je hoeft geen alcohol te drinken om misselijk te worden, het misselijkheidsgevoel komt bij dronkenschap niet (alleen) vanuit je maag, maar voornamelijk vanuit een verstoord evenwichtsorgaan.
Net als dat je in een achtbaan gaat en misselijk wordt, zonder dat je daar iets voor in je maag moet hebben gehad. Voila ;)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:52

stond laatst ook een hele stuk van in de spits.. maar ik snap het echt niet hoor.. wat voor lol is ernou om dronken te worden...

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:55

Hee, mijn topic in de beginpagina, zie ik nu pas :))

Ik vind het nogal ziek eigenlijk, je word er blind van.
Maarja, je moet toch iets als je je verveelt 8)7

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:56

Tsja wat zal ik erover zeggen.. Beetje triest en waarschijnlijk veel stoerdoenerij..

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:00

Tja ik kan maar een ding zeggen: wat ben ik toch vreselijk saai... ik doe echt nooit van dit soort dingen... Is er dan met mij iets mis? Zie het al voor me gezellig op de bank, bitterballetje dr bij en hup: slokje wodka in je oog... Gezellig!!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:04

MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat die Amerikaanse jongeren ergens heel gefrustreerd en ongelukkig over zijn. Maar laten we niet de Hollandse schuurfeesten vergeten waar in alcohol gedrenkte tampons naar binnen worden gebracht om zo dronken te worden.

Weet niet op wat voor schuurfeesten jij komt? Waar ik kom zuipen ze alleen zoveel mogelijk om het daarna weer uit te kotsen.

En al die rare amerikaanse hype's... snap er niks van.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:18

Silletje schreef:
Tja ik kan maar een ding zeggen: wat ben ik toch vreselijk saai... ik doe echt nooit van dit soort dingen... Is er dan met mij iets mis? Zie het al voor me gezellig op de bank, bitterballetje dr bij en hup: slokje wodka in je oog... Gezellig!!

Buitenbeentje... :(:)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:26

Ik vraag me ook af wie dit soort dingen bedenkt?? :')

Ik vraag me af watvoor helder licht je moet zijn om alcohol in je oog te gooioen en zo proberen dronken te worden..

Of wie heeft verzonnen dat je een tampon in alcohol drenkt en hem in je hol stopt?? :?

Dan spoor je toch al niet? :?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:55

christel1857 schreef:
pniekepnak schreef:

De misselijkheid wordt veroorzaakt doordat de alcohol in je hersenen je evenwichtsorgaan in de war brengen. Het antwoord op je vraag is dus simpel: Je hoeft geen alcohol te drinken om misselijk te worden, het misselijkheidsgevoel komt bij dronkenschap niet (alleen) vanuit je maag, maar voornamelijk vanuit een verstoord evenwichtsorgaan.
Net als dat je in een achtbaan gaat en misselijk wordt, zonder dat je daar iets voor in je maag moet hebben gehad. Voila ;)

Jeejj, een reddende engel met het antwoord op mijn vraag! :D Dat klinkt inderdaad best logisch! Dank! :)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:57

Nee dank je, moet ik zeker nog eerst m'n lenzen uitdoen ook? :') Anders spoelen die ook weg... Neuh, mij al te veel moeite dan :))

No serious, wat een onzin zeg :=

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:59

Dit vind ik echt een onzin.. wat de jeugd van tegenwoordig allemaal ook wel niet verzint..
Een drankje op zijn tijd, oke! maar het op rare plaatsen stoppen/gieten waar het niet voor bedoeld is, no way!