Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:De bewegingen vond ik heel erg mee vallen, zat steeds te wachten op wat echt shockerends. Had het persoonlijk erger gevonden als het 15jarigen geweest waren want die zijn zich denk ik meer bewust van hoe dergelijke dans opgevat kan worden.
De kleding, mja, dat had ik ook onschuldiger gehouden. Maar denk dat de toeschouwers het erger maken dan het is, dat de kinderen zelf vrij weinig benul hebben van wat ze precies doen.
Juut schreef:Dat klopt, maar laten we in de waan blijven dat de kinders gewoon de melodie geweldig vinden, en niet de tekst op zich
faye1995 schreef:Ik vind het helemaal niks...
De kleren niet en het nummer niet!!!!
Laat die kinderen dansen op kindernummers, met kleren aan... Ik snap dat dit voor ophef zorgt.
(overigens vind ik in zulke kleding optreden ook bij ouderen not done!!)
Shadow0 schreef:En het is wel ok om met meer kleding aan te dansen op een tekst als 'a man on my hips'?
Kukkie schreef:Ook weer: niet blij als mijn dochter hier tussen zou staan.
Sommige meisjes kijken nog een beetje beschaamd of misplaatst als de camera inzoomt, anderen hadden net zo goed niets aan kunnen hebben en dan had het ineens geld op geleverd. Hoe die meiden kijken en verleiden in zo'n lens, dat vind ik echt disturbing.
loveidefix schreef:Kukkie schreef:Ook weer: niet blij als mijn dochter hier tussen zou staan.
Sommige meisjes kijken nog een beetje beschaamd of misplaatst als de camera inzoomt, anderen hadden net zo goed niets aan kunnen hebben en dan had het ineens geld op geleverd. Hoe die meiden kijken en verleiden in zo'n lens, dat vind ik echt disturbing.
bij dat filmpje van cassidy he, ik zag het ook, ben even oud als hun, maar ik dacht ook,
wooww... doe even normaal je danst hier niet in een strip club