Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cryssie schreef:Ik ben blij dat ze er zijn, anders hadden we nog meer verkrachtingen.
Voor jonge meiden die gedwongen worden vindt ik het vreselijk.
Fiffill schreef:Ik denk echt wel dat er meer aanrandingen/verkrachtingen zouden plaatsvinden als er geen prostituees zijn.Mensen hebben nu eenmaal die drang en bij mannen is die vaak wat groter. Gefrustreerde mensen gaan sneller te ver... die zoeken hun heil (seks) dan ergens anders, en ik denk niet op 'n al te fijne manier.
superwoman schreef:Maar het verschil tussen sex met een "gewillige vrouw" (desnoods betaald, maar wel gewillig) of een vrouw die niet wil en laat merken dat ze het "niet prettig" vind, is wel een groot verschil.
Ik denk dat veel mannen hem niet "omhoog" kunnen houden in en situatie waarbij de vrouw niet wil.....
jameyskatje schreef:mannen zijn geen walgelijke wezens, maar het is hun biologie. mannen kunnen m echt wel omhoog krijgen en ook houden. zelfs als je een man zou verkrachten (lijkt onmogelijk zou je denken) dan kan je m omhoog houden. want het is iets fysieks, weinig mentaals. heeft biologisch onderzoek allemaal bewezen. voor vrouwen is het vaker een gevoels en stemmingskwestie, bij mannen hoeft er alleen een knop ingedrukt te worden.
jameyskatje schreef:ik heb het niet van internet (zal vast ergens te vinden zijn) je kan ook googleen via Allan en Barbera peace, op hun site zijn vast links te vinden. anders even de bieb in duiken, heb er een aantal boeken over gelezen.
het is juist zo leuk dat in onze wereld het zo erg wordt opgelegd dat mannen en vrouwen hetzelfde zijn. ze moeten gelijk behandeld worden, maar ze zijn niet hetzelfde. het is ook zo grappig dat onderzoek steeds meer bewijst dat manenn en vrouwen van elkaar verschillen als dag en nacht. dat is zo'n tegengestelde wereld. maar ik volg liever de onderzoekers en biologen dan de beeldvorming die op iets heel anders uit is...
jameyskatje schreef:meer dan 85% van de prostituees in nederland werken niet vrijwilliger. dit aantal ligt waarschijnlijk nog hoger, maar dit is zelden onderzocht. (bron, hoge pief bij de zedenpolitie). er zijn zo'n 25 tot 30 000 prostituees in nederland, waarvan ca 90% vrouwelijk. kan je nagaan hoeveel vrouwen dit met plezier en passie doen? in tegenstelling tot de rest. het meerendeel van de nederlandse prostituees is niet van nederlandse origine.
de vrouwen zijn eigenlijk gewoon onderdrukt en toch doen ze legaal werk. dat dit anno 2010 nog mogelijk is...
tja, politie staat vaak ook macheloos. pooiers zijn ze toch altijd een stapje voor helaas. de meiden staan ook niet te juichen als ze politie zien.. hun mond wordt gesnoerd, ze zitten mentaal en vaak fysiek gevangen, zijn onder invloed..
weten jullie wat de prostituees doen wanneer ze ongesteld zijn?
die wereld is echt te ranzig voor woorden, letterlijk en figuurlijk.
pipenik schreef:En daarnaast laten we allemaal even in de spiegel kijken, wie heeft er in zijn relatie nooit gedacht: Als ik hem sex geef, krijg ik straks misschien wel wat moois in de stad, of dan neemt ie me daarna gezellig mee ergens naartoe
Sylke schreef:pipenik schreef:En daarnaast laten we allemaal even in de spiegel kijken, wie heeft er in zijn relatie nooit gedacht: Als ik hem sex geef, krijg ik straks misschien wel wat moois in de stad, of dan neemt ie me daarna gezellig mee ergens naartoe
Uhm... Ik![]()
Maar wel als ik ruzie heb gemaakt of iets, dat ik het goed wil proberen te maken ermee.
pipenik schreef:En daarnaast laten we allemaal even in de spiegel kijken, wie heeft er in zijn relatie nooit gedacht: Als ik hem sex geef, krijg ik straks misschien wel wat moois in de stad, of dan neemt ie me daarna gezellig mee ergens naartoe