Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chris schreef:Ik denk niet dat rechts per definitie discrimineert.. Met de rest ben ik het eens.. plus dat ik economie ten koste van het milieu naar vind.
frankiej schreef:LiSSy schreef:valt me wel op dat nu bos opgevolgd is door cohen ze het veel beter doen in de peilingen... cohen is ook wel een sympathieke vent, maar hij heeft amsterdam wel zo goedd als failliet achtergelaten
en bos heeft dat gedaan met heel NL....
doe mij maar wilders. er zal toch wel ingegrepen moeten worden wil alles weer fatsoenlijk kunnen draaien. NL is momenteel één grote zeepbel. als die uiteenspat wat dan?
frankiej schreef:chris: omdat wilders in mijn ogen grote opruiming wil houden en daarmee/daarbij de weggeefpolitiek aan banden kan gaan leggen. die vent is nog niet zo dom hoor. persoonlijk is het niet mijn type maar van alles wat er in den haag ronddoolt, lijkt hij me de meest gedreven figuur om de boel eens aan te pakken. en dat is echt nodig hier.
frankiej schreef:sara: ach tis weer een politiek topic. als iemand z'n mening onderbouwt, wordt je toch weer geacht andermans mening over te nemen. je onderschrift slaat blijkbaar niet op je.....
chris: onder andere ja
Tivoli schreef:Wilders.
En nee,ik ben niet tegen buitenlanders,en nee, ik hoop ook niet dat alle standpunten van Wilders ingevoerd worden.
Máár, ik vind het tijd voor verandering,na al het gezalf van Balkenende en zijn gevolg vind ik het tijd om een andere kant op te gaan.
En doordat we de veiligheid van een coalitie om Wilders heen zouden krijgen,zouden de extreemste dingen wel in een stoffig hoekje blijven liggen,dus ik ben niet zo bang voor een grote Islam-vervolging.
Bovendien vind ik dat Wilders ook goede standpunten heeft die minder extreem zijn,en die half Nederland wel dénkt,maar niet uit durft te spreken.
Citaat:Fiffill schreef:
Ik ben het niet alleen oneens met Wilders op het punt van de Islam (of hij nu generaliseert of niet) maar ook een aantal andere punten van hem spreken mij totaal niet aan... brrr, dat gaat me veel te veel richting Amerika. Nee, niks voor mij.
Onassa schreef:Tivoli schreef:Het valt me op dat er redelijk wat de optie 'Wilders' hebben gekozen, maar die mensen schijnen niks in dit topic te willen/durven zeggen
Hoho....ik weet dat ik bekant gelyncht kan worden door mijn keuze, maar heb het wel degelijk gemeld hoor dat ik op Wilders ga stemmen.
Onassa schreef:Citaat:Fiffill schreef:
Ik ben het niet alleen oneens met Wilders op het punt van de Islam (of hij nu generaliseert of niet) maar ook een aantal andere punten van hem spreken mij totaal niet aan... brrr, dat gaat me veel te veel richting Amerika. Nee, niks voor mij.
Ik vond het juist de afgelopen jaren griezelig erg verAmerikaniseren hier in Nederland.
Alleen al die muil van Balkie als hij bij de Amerikaanse president was, liep nog net de kwijl niet uit.
nomercy schreef:Ik ben echt tegen de PvdA ( Partij voor de Allochtonen )
Onassa schreef:Citaat:Fiffill schreef:
Ik vond het juist de afgelopen jaren griezelig erg verAmerikaniseren hier in Nederland.
Alleen al die muil van Balkie als hij bij de Amerikaanse president was, liep nog net de kwijl niet uit.
Tivoli schreef:Het valt me op dat er redelijk wat de optie 'Wilders' hebben gekozen, maar die mensen schijnen niks in dit topic te willen/durven zeggen
Aranel schreef:Tivoli schreef:Het valt me op dat er redelijk wat de optie 'Wilders' hebben gekozen, maar die mensen schijnen niks in dit topic te willen/durven zeggen
Ik denk dat het meer niet durven dan niet willen is
Ik heb ook gestemd voor Wilders, maar hier uitgebreid gaan reageren.. echt niet. Heb geen zin om door iedereen hier de grond in te worden gestampt