sarabande schreef:verootjoo schreef:en laten we ze óf niet meer binnen, óf je zet ze bij wangedrag zonder pardon op het vliegtuig. Dit laatste gebeurd overigens ook bij polen. In mijn dorp is daar een overschot aan, en bij wangedrag zitten zij zo weer in polen
Je wilt ze terug in de baarmoeder douwen???? Ze zijn namelijk gewoon hier geboren dus het is gen kwestie van binnen laten.
Wat ik niet begrijp is dat in dit topic meerdere mensen uit Veenendaal reageren en zeggen dat dit al jaren aan de gang is.
Waarom gebeurt daar dan niets aan. Waarom staat zon burgemeester te janken voor de national media inplaats van met een gericht plan dat zooitje aan te pakken, dat begrijp ik eigenlijk niet.
De meesten hebben een marokkaans paspoort gekregen, omdat ze geen nederlands paspoort willen, en ook geen nederlander willen zijn.... Kun je nu mooi de vruchten van plukken en ze terugbonjouren naar marokko...
En ja, het gebeurd al jaren, en nu loopt het de spuigaten uit omdat het zelfs al in het nationale nieuws komt. En er wordt gewoon niks aan gedaan.
ja, een samenscholingsverbod is ooit geprobeerd. Dan zegt er zo'n stadswacht: "gaan jullie eens uit elkaar, er mag niet met meer dan 3 een groep worden gevormd in het centrum". En dan zeggen de marokkanen: " nee, meneer agent, daar hebben wij geen zin in, en jullie kunnen ons toch niks maken, want jullie durven toch niks te doen" En dan zegt de stadswacht: "ow, ok" En loopt weer weg