Beter geen bezetting dan onkundige bezetting...... want die onkunde ruineerd mensenlevens!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:een organisatie is zo sterk als de zwakste schakel............ toch?
KiWiKo schreef:ik snap niet dat jij niet snapt dat een organisatie zo sterk is als de zwakste schakel......... wat snap je daar niet van?
Citaat:jij verwijt BJZ medewerkers heel wat in deze draad....... kom met oplossingen
vanitymay schreef:maar geloof me, er wordt echt niet over 1 nacht ijs gegaan als het uit huis plaatsen en onder toezicht plaatsen betreft..dat heb je ook als voogd echt niet zomaar voor elkaar!
Citaat:Daarnaast liggen op veel vlakken de verwachtingen van bjz te hoog of verkeerd:
KiWiKo schreef:en jou oplossing is.............. de in jouw genoemde onregelmatigheden betreffende ambtenaren vooral in functie houden???????
Shadow0 schreef:KiWiKo schreef:en jou oplossing is.............. de in jouw genoemde onregelmatigheden betreffende ambtenaren vooral in functie houden???????
1. Waarom zoveel vraagtekens? Na de eerste begrijp ik ook wel dat het een vraag is.
2. Ik denk niet dat het ongezien ontslaan van ambtenaren en vervangen door andere en dan verwachten dat het allemaal poef in orde is een reele en zinnige oplossing is.
Maar wat mijn idee wel is ga ik geloof ik niet meer schrijven, je hebt toch geen zin om het te lezen. Wat het is opnieuw meer dan een onelinerig beleid, en op al die argumenten die ik al aangegeven heb ga je niet in, dus waarom zou ik er meer toevoegen?
Anderen die geinteresseerd zijn: pb me vooral, als mensen mijn uitleg willen horen dan wil ik die best delen.
Gamble82 schreef:In elk bedrijf of instantie word het kaf van het koren gescheiden dus waarom niet bij BJZ?
Shadow0 schreef:Gamble82 schreef:In elk bedrijf of instantie word het kaf van het koren gescheiden dus waarom niet bij BJZ?
Dat gebeurt eigenlijk helemaal niet zo vaak. Er wordt in het begin wel wat gestuurd, maar als mensen eenmaal in de organisatie (welke dan ook) verweven zitten moet het gek lopen willen ze daar weer uit gekieperd worden. We houden onszelf graag voor dat het in het bedrijfsleven beter is, maar dat is ook vooral een heerlijke eigen illusie, niet meer dan dat.