Waar ergeren jullie je op straat aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:25

Het licht er maar net aan wat je van de geur van rook vind. Ik vind het echt vies namelijk en daarom ook niet prettig als mensen naast mij een peuk opsteken ;) Maarja, meestal ga ik dan gewoon een eindje verder staan.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 22:59

Als er zo'n troep trage mensen voor je loopt en die dan ook het hele voetpad in beslag nemen zodat je er met geen mogelijkheid langs kan. Ik stap graag door in de stad. Ik ben ook voor een "fast lane" op het voetpad :j :D

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:01

Toekie schreef:
Ik vind bepaalde dingen ''niet kunnen''

ik ook zoals kauwgom op de stoep, spugen op de straten, honden poep, etc..

Roomz

Re: Waar ergeren jullie je op straat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:51

oude mensjes (opa's en oma's) die zomaar ineens de straat op komen rijden zonder uit te kijken :n

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:58

Mensen die hun afval op straat gooien, kan me daar echt kwaad over maken.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:18

zelfde als Yankeeboy

&zo'n groep die zich dan heel stoer voelen omdat ze in een groep zijn :r

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:34

Mensen die niet op kauwgum kunnen kauwen.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:42

- Mensen die naast je gaan staan roken, of die gaan roken in een bushokje oid.
- Griezels die naast je in de bus/trein komen zitten, terwijl er ruimte zat is.
- Groepjes jongens (en ik hoor het eigenlijk niet te zeggen, maar het zijn er wel van een bepaald ''type'') die het nodig vinden om je gewoon op straat/station in je kont te knijpen, en als je er dan iets van zegt lachen ze je gewoon uit.
- Mensen die niet snappen dat fietsers ook van rechts voorrang hebben, en alle mensen die uberhaupt nooit voorrang geven.
- Mannen die op straat staan te piesen. Zoek een wc man!
- Hondenschijt!
- Mensen die het in een drukke winkelstraat nodig vinden om stil te gaan staan, of langzaam te gaan lopen, of die het nodig vinden om met zn 4en naast elkaar te gaan lopen, en dan ook niet aan de kant gaan.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:44

YankeeBoy schreef:

Oh ja, verschrikkelijk. Het liefste als er een vuilnisbak naast staat.

En wat ik heel irritant vind zijn mensen die voordringen. Gebeurd heel erg veel op Eindhoven airport bij de paspoort controle, omdat de rij heel lang en vaak ongeorganiseerd is. Vorige keer stond ik halverwege de rij, en een miep van mijn leeftijd met haar moeder stonden moeilijk om zich heen te kijken, en beetje moeilijk om zich heen te kijken. Dus ik gevraagd naar welke gate ze moesten. Naar 4. Goed ik weet toevallig dat je dan door 3 heen moet en DUS door de paspoort controle moet. Oh, nou, bedankt voor het helpen, en toen bleven ze naast me staan. Ik maar ff gezegd dat iedereen in de rij stond voor de paspoort controle, dus dat het misschien sociaal was om achteraan aan te sluiten. Krijg ik me toch een partij een vuile blik...

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:46

Mega irritant is de 'algemene ontmoetingsplek'....... DE SUPERMARKT! Lekker je karretje 2 breed neer zetten en maar blijven ouwehoeren. Niemand die er langs kan en als je het karretje een stukje op zij schuift dan beginnen die ouwe wijven te miepen.......

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:48

Vjestagirl schreef:
YankeeBoy schreef:

Oh ja, verschrikkelijk. Het liefste als er een vuilnisbak naast staat.

En wat ik heel irritant vind zijn mensen die voordringen. Gebeurd heel erg veel op Eindhoven airport bij de paspoort controle, omdat de rij heel lang en vaak ongeorganiseerd is. Vorige keer stond ik halverwege de rij, en een miep van mijn leeftijd met haar moeder stonden moeilijk om zich heen te kijken, en beetje moeilijk om zich heen te kijken. Dus ik gevraagd naar welke gate ze moesten. Naar 4. Goed ik weet toevallig dat je dan door 3 heen moet en DUS door de paspoort controle moet. Oh, nou, bedankt voor het helpen, en toen bleven ze naast me staan. Ik maar ff gezegd dat iedereen in de rij stond voor de paspoort controle, dus dat het misschien sociaal was om achteraan aan te sluiten. Krijg ik me toch een partij een vuile blik...

Het laatste mee eens! Oude mevrouwtjes denken vaak ook nog wel eens van 'ik ga er gewoon voor staan'. Doen als of de neus bloed en als je wat zegt dan krijg je te horen 'heb je geen respect voor oudere mensen'? Ik heb hééééééél veel respect voor oudere maar je kan respect niet opeisen!

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:05

Ik erger me aan hyper giechelende meisjes op straat. :r
Daar gaan mn nek haren recht overeind van staan. :(
Aandacht trekkerij..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:39

als bestuurder in de auto en dan van die stelletje pubers op de fiets niet aan de kanten gaan of over de weg heen slingeren..! :(

en wat ik dit jaar al best vaak heb gehad van die griezels die mij aanspreken als ik langsfiets of inhaal..! :s
afgelopen maandag ook :s ging ik rotonde op, zown ventje op de fiets haalde mij in en zei: hallo, mooie dame, alles goed? :s

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:42

ik had al keer gereageerd maar ik erger me ook aan mensen die langzaam lopen op straat..
maar ook mensen in het verkeer.. agressief of juist enorm traag!!
mensen die naar je gaan zitten pstttt... of fluiten.. SHUT UP!!!
en dan nog van die mensen die ENORM stinken (zweetlucht) en dat je daar dan achter moet lopen of naast moet zitten.. BAH BAH BAH!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:39

Ik erger me eigenlijk nergens aan...is dat erg? Naar mijn idee zijn mensen vriendelijk, oplettend en niet lastig.

OH! Ik erger me aan EEN ding. Die mensen bij stations die je vanalles proberen aan te smeren, zoals abonnementen. Dan zeg ik altijd: "Excuse me?" en dan vragen ze of ik hier woon en dan zeg ik gewoon: "Oh no, I am sorry, I live in the States." En dan hebben ze niks aan me ;)

:))

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:05

Mensen die niet opstaan in de bus/trein als er een bejaarde/gehandicapte de bus/trein instapt..
Zo asociaal! Kan daar echt pissig om worden.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:13

conclusie we leven met te veel mensen op een te klein stukje, of we zijn niet verdraagzaam meer. Welke van de 2 is waar?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 21:03

Nessah schreef:
Mensen die niet opstaan in de bus/trein als er een bejaarde/gehandicapte de bus/trein instapt..
Zo asociaal! Kan daar echt pissig om worden.

Ik zeg dan altijd "goh, misschien kan er iemand even opstaan zodat deze meneer/mevrouw kan zitten??" :o
(als ik zelf niet zit natuurlijk want dan sta ik zelf op)
En dan kijken mensen je nog boos aan ook :P

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:08

Ik erger me aan mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn, met bijbehorend gedrag.
Ga lekker in een hutje op de hei zitten, dan heeft niemand last van je! We leven nu eenmaal in een vol landje.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:32

-mensen die bellen in de auto
-mensen die geen richting aangeven
-mensen die in gezelschap bellen
-mensen die geen rekening met je houden, roken/schreeuwen/stinken

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:52

- Mensen die geen richting aan geven
- Mensen die over je heen kijken, en dus denken door je heen t ekunnen lopen en vervolgens zeggen dat jij uit moet kijken
- Mensen die langzaam, en breed lopen/fietsen.
- Mensen die op een bankje zitten en roepen; psst meisje schatje lekkerding
- Mensen die op straat spugen
- Mensen die in de trein/bus/metro hard muziek op hebben staan, ook met koptelefoon/oordopjes.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:32

- Mensen die midden in een winkelstraat gaan stilstaan en leuk gaan buurten.
- Hangjongeren.
- Van die sletten van 12/13 die denken dat ze heel lekker zijn terwijl ze net hun eerste BH hebben gekocht.
- Mensen die spugen op straat.
- Mensen die met kanker en andere ziektes schelden.
- Mensen die altijd de aandacht proberen te trekken en op te eisen.
- Mensen die denken dat ze leuk zijn.
- Mensen die iedereen aanstaren omdat ze niks te doen hebben.
- Mensen die roken in kleine ruimtes en lekker die rook in je gezicht blazen.
- Mensen die met hun mond open lekker kauwgom lopen te kauwen.
- Mensen die geen respect hebben voor oudere mensen en bijvoorbeel niet opstaan in de bus, trein e.d.
- Mensen die denken dat ze heel stoer zijn omdat ze blowen of veel drinken en daar altijd mee opscheppen.
- Mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben om daarna een 9 te halen voor een toets.
- Mensen die voor je kluisje gaan staan en als je dan vraagt of je erbij mag kijken ze boos aan.
- Mensen die in het openbaar elkaar helemaal aan het aflebberen zijn.

Zal er nog wel meer hebben, haha :P Als me nog wat te binnen schiet reageer ik wel weer :D :Y)

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:36

MENSEN DIE HUN PAARDENPOEP NIET OPRUIMEN! Bah! Comentaar op mijn paard of mijn rijstijl!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 13:39

- Mensen die Nederlands kunnen maar in het openbaar toch hele gesprekken in bijv. het Turks voeren
- Jongeren die andere mensen lastigvallen, uitschelden of blijven pesten zonder dat ze die personen kennen
- Mensen die het nodig vinden om op straat te spugen, weer veelal jongeren die dit doen, maar goed

:o