Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YankeeBoy schreef:Mensen die hun afval op straat gooien, kan me daar echt kwaad over maken.
Vjestagirl schreef:YankeeBoy schreef:Mensen die hun afval op straat gooien, kan me daar echt kwaad over maken.
Oh ja, verschrikkelijk. Het liefste als er een vuilnisbak naast staat.
En wat ik heel irritant vind zijn mensen die voordringen. Gebeurd heel erg veel op Eindhoven airport bij de paspoort controle, omdat de rij heel lang en vaak ongeorganiseerd is. Vorige keer stond ik halverwege de rij, en een miep van mijn leeftijd met haar moeder stonden moeilijk om zich heen te kijken, en beetje moeilijk om zich heen te kijken. Dus ik gevraagd naar welke gate ze moesten. Naar 4. Goed ik weet toevallig dat je dan door 3 heen moet en DUS door de paspoort controle moet. Oh, nou, bedankt voor het helpen, en toen bleven ze naast me staan. Ik maar ff gezegd dat iedereen in de rij stond voor de paspoort controle, dus dat het misschien sociaal was om achteraan aan te sluiten. Krijg ik me toch een partij een vuile blik...
Nessah schreef:Mensen die niet opstaan in de bus/trein als er een bejaarde/gehandicapte de bus/trein instapt..
Zo asociaal! Kan daar echt pissig om worden.