BaiNar schreef:Helemaal mee eens...
In een islamitisch land worden de christenen zwaar gediscrimineerd of zelfs mishandeld...
Als wij op vakantie een kerk bezoeken o.i.d. passen wij ons toch ook aan??
Vergeet niet dat dit niet het enige is wat de pvv wil... ze hebben vele goede dingen op hun lijst staan met betrekking tot werken, ov., belasting, dieren etc.
Dat is helemaal niet waar.. Je hebt zoveel landen met zowel de christelijke als de islamtische geloofsovertuiging/cultuurr door elkaar.
Zo ben ik eens 6 weken naar Zuid Afrika geweest, weet je wat ik daar tegen kwam? Een heel drop bij elkaar, met allemaal Nederlanders,schotel tv en noem het maar op.. Dat was voor mij het bewijs, wij zijn precies hetzelfde.
Kijk eens naar Turkije, hoeveel verschillende kerken daar zijn.. Maar kijk ook eens naar zoveel andere landen.. Nederland is echt niet het enige land met een muti culturele samenleving hoor 
En daarnaast heb ik me op vakantie héél vaak die geschaamd voor Nederlanders.. Ik heb nog foto's ervan, dat Nederlandse vrouwen/meiden top less aan het zonnen waren naast vrouwen in een Boerka.
Dat Nederlandse meiden, een moskee wilde bezoeken maar ze hadden een fles bier in hun hand die ze niet buiten wilde laten.. Waarna ze die man gingen uitschelden omdat ze dan niet naar binnen mochten..
Ik heb de halve wereld rond gereisd en daarom vind ik het zo flauw, alsof Nederlanders zich altijd goed aanpassen? Daarmee wil ik niets goed praten wat hier gebeurt.. Maar Nederland is ook geen "heilig" volk.
Het verbieden van een hoofddoek vind ik zeer kwalijk..