Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Een oplossing heb je ook niet 1,2,3.
En idd. andere partijen hadden ook geen oplossingen.
Lady_M schreef:Van de PVV-stemmers op Bokt nog steeds geen overtuigende argumenten gehoord waarom ik op die partij zou moeten stemmen
Saskiaatje schreef:Pff, ik schrik wel van het aantal PVV-stemmers op Bokt.![]()
ikdoemaarwat schreef:Lady_M schreef:Van de PVV-stemmers op Bokt nog steeds geen overtuigende argumenten gehoord waarom ik op die partij zou moeten stemmen
nou heb ik toch een hele duidelijke quote gemaakt......
dus niet alle bokkers over 1 kam scheren
waarom is de aanval WEER alleen op mensen die PVV stemmen? en niet van de andere partijen waar mensen het niet mee eens zijn
ikdoemaarwat schreef:Lady_M schreef:Van de PVV-stemmers op Bokt nog steeds geen overtuigende argumenten gehoord waarom ik op die partij zou moeten stemmen
nou heb ik toch een hele duidelijke quote gemaakt......
dus niet alle bokkers over 1 kam scheren
waarom is de aanval WEER alleen op mensen die PVV stemmen? en niet van de andere partijen waar mensen het niet mee eens zijn
Aranel schreef:Dat vraag ik me ook af.. En Lady_M, je moet niet stemmen op de PVV hoor, bij de stemwijzer komt bij veel mensen gewoon PVV naar voren, dan stemmen zij erop, jij hoeft dat niet te doen
* Minimumstraffen voor dierenbeulen, en bij zwaar misdrijf levenslang een verbod om dieren te houden.
* Bij dierenmishandeling wil de partij ingrijpen, door net als in de Verenigde Staten een noodnummer in het leven te roepen waar dierenmishandeling direct gemeld kan worden. Het nummer zou dan 113 moeten zijn. Dierenrechten moeten worden vastgelegd in de Grondwet.
* Langzame afbouw Nederlandse bio-industrie, de partij heeft verschillende moties gesteund/ingebracht om de leefomstandigheden voor dieren in de bio-industrie minder zwaar te maken. Een voorbeeld hiervan is het maximumaantal transporturen voor vee te verminderen.
Dit weten veel mensen bvb niet van de PVVZe zien alleen maar de kritiek op de islam die Wilders heeft..
gohya schreef:Oke geen discriminerende uitspraken.Maar wist je ook dat er in de media ook discriminerend word gesproken over Wilders?
Kan je zeggen,ja hij lokt het zelf uit.Kan wel zo zijn,maar het gebeurt toch ook.Wie zegt er nou nooit eens iets discriminerends?
Ook word er al heel gauw gesproken over discriminatie.
Dacht je dat wij nederlanders nooit gediscrimineerd worden?Net zo goed hoor,maar daar hoor je nix over.Heel af en toe hoor je er wat over op tv.
Wilders uitspraken die op t.v. komen zijn altijd de uitspraken die over buitenlanders gaan.Maar de overige uitspraken hoor je bijna nooit.Hoor je de naam Wilders,word dat meteen geassocieerd met discriminatie.