Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Ik denk dat daar school een goede oplossing is.
KiWiKo schreef:Sarabande......... wat wil je dan??? leven in een dictatuur waar Wilders stemmers afgemaakt worden?
Er zijn nou eenmaal mensen die op Wilders stemmen om hun eigen redenen........ en helaas dat mag gewoon in onze maatschappij, dat democratie heet.
je kan het er wel of niet mee eens zijn, maar dat is de realiteit
sarabande schreef:KiWiKo schreef:iemand is met zulke denkbeelden in een democratie omdat die democratie daar behoefte aan heeft..........
betere vraag is wat de gevestigde orde heeft laten liggen waardoor een Wilders belangrijk word........
Als Wilders gaat regeren is hij ook gevestigde orde
sarabande schreef:KiWiKo schreef:iemand is met zulke denkbeelden in een democratie omdat die democratie daar behoefte aan heeft..........
betere vraag is wat de gevestigde orde heeft laten liggen waardoor een Wilders belangrijk word........
Als Wilders gaat regeren is hij ook gevestigde orde
Heino schreef:KiWiKo schreef:betere vraag is wat de gevestigde orde heeft laten liggen waardoor een Wilders belangrijk word........
Ik denk onderschatting van het binnenhalen van de gastarbeiders tig jaar terug.
BraveSpots schreef:Maar heino, soms moet je nu toch eenmaal accepteren dat mensen anders denken over iets dan jij zelfs doet. Zelfs als dat iets in jouw ogen heel erg belanrijk is.
Mensen hebben nu eenmaal andere interresses. En de drang om iemand te verplichten om zich verplicht met iets wel of niet bezig te houden omdat jij dat belangrijk vind in het leven, vind ik een best eng.
Waarom mag niet iedereen zijn eigen ding doen? De weinige vrijheden die we nog hebben in het leven moet men beschermen imo, niet nog verder afbreken.
KiWiKo schreef:iemand is met zulke denkbeelden in een democratie omdat die democratie daar behoefte aan heeft..........
Ahtnamas schreef:Wij hebben in Almere Hij spreekt ook allochtonen aan (waarschijnlijk Moslims) zegt alleen maar ik ben van de Moslim partij stemt u op mij en die mensen zeggen volmondig ja, ze weten niks van de standpunten en zeggen meteen ja.
Hanmar schreef:KiWiKo schreef:betere vraag is wat de gevestigde orde heeft laten liggen waardoor een Wilders belangrijk word........
Precíes mijn punt. Het probleem is niet Wilders, het probleem is zijn achterban...Kennelijk zijn er zóveel mensen het ''zat'', dan moet je je als zichzelf respecterende politieke partij toch afvragen wat je daaraan kunt doen?
jameyskatje schreef:maarja. media bepaald alles he.
Sannnn schreef:Ik vind het niet terecht om te zeggen dat PVV- aanhangers dom zijn of onwetend zijn. Dat zegt dan meer over degene die dat zegt, dan over die stemmer zelf. Want hoe weet jij nou waarom iemand PVV stemt? Welk argument om te stemmen is dan wel goed? Ook maar net het argument wat jij, als persoon, wilt horen. De 1 stemt op Bos omdat die er leuk uitziet.