Carolinef schreef:nou kreeg afgelopen zaterdag belachelijke factuur en de mede deling dat als ik het er niet mee eens ben en t voro laat komen, ik er zkeer van moet zijn dat de straf qua geld boeten nog hoger zou worden, het als kanttekening bij mijn naam wordt gemeld, dus maw dan ben ik dus officieel strafrechtelijk bezig geweest, dan nog als ik t voor laat komen is het afhankelijk ban welek rechter ik voor mijn neus krijg, dus ook wat de uitkomst daarvan is.
nou vraag ik je...............!!! ik kan beter bank overvallen want dan heb ik mi echt iets gedaan wat niet door de beugel kan, maar nu, doe je alles eerlijk en oprecht, ook omdat dat iets is wat ik mijn kids mee wil geevn, eerlijk zijn , maar nu ben ik daar niet zo zeker meer van!
Als je vraag is of je voortaan als crimineel te boek staat (in je titel schrijf je dat je het al bent) kan ik je vertellen dat dat volgens mij nu nog niet zo is. Je schrijft tenminste in je openingspost het woord ALS. Je hebt wel de wet overtreden. Maar dat wist je vooraf ook al. Heb je al contact opgenomen met de leerplichtambtenaar voor wat betreft je rechten in deze? Die kan het je haarfijn vertellen neem ik aan.