Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:voor een dier moet je verantwoordelijkheid nemen........... voor een mens mag je het niet
KiWiKo schreef:Betteke schreef:Ik zie de vergelijking met een dier niet.
voor een dier moet je verantwoordelijkheid nemen........... voor een mens mag je het niet
Betteke schreef:Laat maar, ik geef het op.
Heb jij zelf de beslissing moeten nemen Ayasha of werd die door anderen genomen?
Ayasha schreef:Betteke schreef:Laat maar, ik geef het op.
Heb jij zelf de beslissing moeten nemen Ayasha of werd die door anderen genomen?
Hij heeft het zelf aangevraagd maar is overleden voor de beslissing gevallen is. Hij heeft een maand langer geleden dan nodig was (is ongeveer een maand na aanvraag gestorven.), is uiteindelijk "vanzelf" gestorven. Toen was er nog geen enkel besluit van of ze zouden gaan euthanaseren of niet, deze man had een fantastische "toekomst" van maximum 3 maanden en ik heb nog niet vaak iemand zoveel pijn zien lijden.. . Zoals je kan zien word ik dit jaar 20. Ik was 15 toen dus mocht die beslissing helemaal niet nemen.
KiWiKo schreef:als mijn kind morgen niet meer een normaal bestaan kan lijden............ dan verlos ik haar..........
en ik ga dan de gevangenis in voor het verlossen van mijn kind........... en ik onderga de straf ........
Betteke schreef:Erg rot voor jou en de overleden persoon.![]()
Maar je hebt geen daadwerkelijke ervaring met euthanasie, je hebt het niet meegemaakt, alleen een verzoek tot euthanasie.
Betteke schreef:In Nederland zijn het maar 2 artsen, eentje meer of minder mag de pret niet drukken toch?
Mindim schreef:KiWiKo schreef:als mijn kind morgen niet meer een normaal bestaan kan lijden............ dan verlos ik haar..........
en ik ga dan de gevangenis in voor het verlossen van mijn kind........... en ik onderga de straf ........
Jep, maar dat is wat anders dan elke week, ik noem maar iets, iemand te euthaniseren als werk. Ik snap je vergelijkingen al door niet.
Jij bekijkt het in je voorbeeld als nabestaande, dat heeft toch niets te maken met iemand die dit als werk moet gaan doen?
KiWiKo schreef:heeethere are rotten jobs ...............
ik vind dat als iemand niet meer wil, diegene ook niet meer MOET .... who the bommer is de BV Nederland om te bepalen dat je door moet leven????????
is dat omdat je levend meer geld in het laadje van de BV Nederland brengt?