Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:dat is ook mijn motto!
ze zijn zo prijzig omdat ze helemaal op maat gemaakt worden en er dan een specifiek filter in wordt geplaatst.
onderlinge aanbieders van maatdoppen verschillen heel weinig in prijs
Mientjeuh schreef:Dat vind ik net het nadeel aan de op maat gemaakte: je kan de filters niet veranderen.
Ik heb 3 jaar op maat gemaakte gehad, maar ik heb nu Alpine MusicSafe Pro. Kostten maar €30, je kan kiezen uit 3 filters afhankelijk van hoe luid de muziek staat en ze zitten stukken beter dan mijn op maat gemaakte.
Falbala schreef:Mientjeuh schreef:Dat vind ik net het nadeel aan de op maat gemaakte: je kan de filters niet veranderen.
Ik heb 3 jaar op maat gemaakte gehad, maar ik heb nu Alpine MusicSafe Pro. Kostten maar €30, je kan kiezen uit 3 filters afhankelijk van hoe luid de muziek staat en ze zitten stukken beter dan mijn op maat gemaakte.
Aanrader dus? Ik wil ook even goede bestellen. Welke kleur zou het minst opvallen?
Mientjeuh schreef:LiSSy schreef:dat is ook mijn motto!
ze zijn zo prijzig omdat ze helemaal op maat gemaakt worden en er dan een specifiek filter in wordt geplaatst.
onderlinge aanbieders van maatdoppen verschillen heel weinig in prijs
Dat vind ik net het nadeel aan de op maat gemaakte: je kan de filters niet veranderen.