Maar dan ken ik toch een hoop mensen die me toch een berg zorgpremie moeten gaan betalen....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pol013 schreef:Als bewezen wordt dat een SGW ruiter vaker schade op loopt dat een dressuur ruiter mag dat ook best ergens terug te vinden zijn hoor. Alleen moeilijk hard te maken. Sinds ik SGW rijd ben ik meer aan mijn conditie gaan werken en handiger geworden te paard. Daarbij krijgt mijn paard door SGW midner stress dan een gemiddeld dressuurpaard (volgens recent onderzoek) en heeft daardoor over de breedte gezien minder risico om te ontploffen. Misschien daardoor juist minder kans op ongelukken.
Leuk trouwens dat er in mijn profiel gekeken wordt om te zien of er dingen zijn om mijn persoonlijk op te pakken.
KiWiKo schreef:chronisch zieken zijn altijd de sigaar in dit land........ waarom, nou heel simpel....... dat is de makkelijkste groep, kunnen niet zoveel..... krijgen niet zoveel klaar.....
Ik denk dat heel Nederland in rep en roer gaat als ze gaan zeggen dat wonen in een woonwagen heeeul schadelijk is ....... en dat daarom woonwagenbewoners maar 50 euro meer moeten gaan betalen........ moet je kijken wat er dan gebeurd![]()
![]()
maar chronisch zieken, die zuchten diep en denken alleen maar hoe ze dit nou weer op moeten gaan vangen
Anya schreef:Nee joh het gaat niet om persoonlijk oppakken. Het gaat erom dat als je het ene toelaat, het andere opeens ook items worden. En de bewijslast binnen de kortste keren omgedraaid wordt. Bewijs maar dat je niet gerookt hebt. Of dat je niet vet gegeten hebt. Bewijs maar dat je er niks aan kunt doen dat je dik bent.
KiWiKo schreef:maar chronisch zieken, die zuchten diep en denken alleen maar hoe ze dit nou weer op moeten gaan vangen
pol013 schreef:Als bewezen wordt dat een SGW ruiter vaker schade op loopt dat een dressuur ruiter mag dat ook best ergens terug te vinden zijn hoor. Alleen moeilijk hard te maken. Sinds ik SGW rijd ben ik meer aan mijn conditie gaan werken en handiger geworden te paard. Daarbij krijgt mijn paard door SGW midner stress dan een gemiddeld dressuurpaard (volgens recent onderzoek) en heeft daardoor over de breedte gezien minder risico om te ontploffen. Misschien daardoor juist minder kans op ongelukken.
Leuk trouwens dat er in mijn profiel gekeken wordt om te zien of er dingen zijn om mijn persoonlijk op te pakken.
Chiqa schreef:KiWiKo schreef:maar chronisch zieken, die zuchten diep en denken alleen maar hoe ze dit nou weer op moeten gaan vangen
Ga ze alsjeblieft niet even allemaal over een kam scheren zeg, vergeet de positievelingen onder de zieken niet die er gelukkig een andere gedachte op nahouden. (Wat overigens ook niet aangeboren hoeft te zijn maar aangeleerd door dure therapiëen ed)
Heb persoonlijk een bloekhekel aan -->>
KiWiKo schreef:chronisch zieken zijn altijd de sigaar in dit land........ waarom, nou heel simpel....... dat is de makkelijkste groep, kunnen niet zoveel..... krijgen niet zoveel klaar.....
Ik denk dat heel Nederland in rep en roer gaat als ze gaan zeggen dat wonen in een woonwagen heeeul schadelijk is ....... en dat daarom woonwagenbewoners maar 50 euro meer moeten gaan betalen........ moet je kijken wat er dan gebeurd![]()
![]()
maar chronisch zieken, die zuchten diep en denken alleen maar hoe ze dit nou weer op moeten gaan vangen
IngridM schreef:russel schreef:Of is ongezond, ongezond leven, hoe weten ze dat nou??? Komen ze langs bij je?
denk dat iedere inwoner van nederland een camera bij zich krijgt dag en nacht die je niet uit kunt zetten.
Zo zien ze of je niet teveel eet, niet teveel drinkt, niet rookt, wel genoeg beweging krijgt, of je wel genoeg slaapt etc![]()