sharief schreef:Kan ik mijn baan wel opzeggen, na berekenen kom ik uit op: geld toeleggen om te gaan werken, want ook de buitenschoolse opvang moet betaald worden. Met die heffing kom ik zoveel duurder uit dat ik net zo goed niet hoef te gaan werken.
Ik "hoef" niet te werken, dat is een luxe voor mij, maar als ik dan wel blijf werken hou ik niks over door de kilometer heffing die mij meer kost.
Dan snij ik mijzelf in de vingers als ik wel blijf werken.
OV ga ik geen gebruik van maken, dan ben ik 3 x zo lang onderweg naar mn werk
toen mijn kleine zich ongepland aankondigde verdiende ik leuk , heel erg leuk
om te blijven werken heb je opvang nodig auto etc
kwam toen tot de rekensom dat ik voor 60 uur werk `150 euro pmnd overhield netto
openbaar vervoer ipv was geen optie
heb toen idd maar een simpel jobje om de hoek genomen ..hield ik tenminste nog iets over
Citaat:
Als je ver van je werk wilt wonen: prima. Daar zitten consequenties aan vast, zoals de reiskosten. En met het toenemende verkeer worden die dus hoger.
uh shadow , stel je woont in plaats a , daar werk je ook .. daar heb je huis gekocht
je raakt door welke reden dan ook baan kwijt .. kan dan een baan krijgen 20 km verderop
zal specifieker zijn
met de auto 17 minuten ... reisduur 20 minuten .. kosten € 1,20 ..
openbaar vervoer . lol .. hij moest alle dagen behalve donderdag om 6 uur beginnen
helaas dat gaat niet met openbaar vervoer
mar stel baas werkt mee met vroegst mogelijke tijd ..
dan kom je hier op uit ..
6,38 is vroegste mogelijkheid
6:38 weg , 1 x overstappen , aankomst 8.05 , 7 minuten lopen totaal reisduur 1.34 uur kosten 4.59 euro
op donderdag moest hij later beginnen
7:56 weg , niet overstappen , aankomst 8:49 , 17 ! minuten lopen , totaal reisduur 1.10 uur kosten € 3.04
kosten waren enkele reis
dus en heel veel duurder en heeel veel langer onderweg + baas niet blij ...
verhuizen
leuk
moet je je huis verkopen ..
daar is het stuk duurder dus moet je gaan huren , buiten dat je op jaar contract geen hypotheek krijgt
wachtlijst = 5 jr dus dan maar particulier huren .. is duurder hou je alsnog minder over
en na 2 jaar sta je weer op straat omdat er geen vaste contracten worden afgegeven
ivm de crisis
Laatst bijgewerkt door nickyu op 23-01-10 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt