'Sweet 16' asociaal of niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:06

delerium schreef:
Sja, wie centen heeft laat centen wapperen :n Ik kan ook helemaal niets met die opvoeding, maar aan de andere kant; ook deze onmogelijke uitgaven houden zaken in stand. De makers van die dure spullen hebben echt een probleem als niemand ze meer koopt.

Toen ik in Ghana was konden mensen gewoonweg er niet mee leven dat wij een mobieltje weggooien als-ie niet meer 100% is. Een Nokia 3310 was daar echt luxe, laat staan een laptop. Dat wij weleens een nieuwe computer kopen omdat onze niet meer snel genoeg is?! Vonden ze echt verachtelijk. En weet je? Ik vind het helemaal terecht dat ze dat vinden.
Wij willen thuis graag een PS3. Maar we hebben al een Wii, beiden een DS, 2 computers, en dan ook nog een PS3 willen. Is imo net zo verwend als die 16-girls.

_/-\o_

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:08

ik kijk het soms, maar die kinderen worden steeds verwender!
Laatst begon eentje te stieren,brullen en krijsen omdat ze haar dure auto op haar verjaardag kreeg en niet op haar feest :z Uiteindelijk had ze de auto niet gekregen, dat vond ik dat wel weer goed van haar ouders. Maar het is inderdaad wel een heel asociaal programma, maar op de een of andere manier wel weer leuk om te zien :P

Careano

Re: 'Sweet 16' asociaal of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:05

Ik hoorde dat deze kids betaald worden om te gaan krijsen en gillen tegen hun ouders... Leedvermaak voor de kijker ofzo.

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:14

om hoe laat komt dit programma altijd? en komt het elke dag? ik kijk het echt zelden

Superrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:19

Hoe ga ik dit zeggen...

Alle kinderen die in dat progamma zitten zijn VERWENDEPOEDERSUIKERKRENGEN!

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:22

Echt afschuwelijk!
Wat een verwende krengen! Huilen om je auto niet te krijgen!

Oeh, ik ga al helemaal trillen als ik eraan denk. Wat een asociale mensen zeg.. En overdreven! Dat geld kan echt beter voor andere mensen worden gebruikt, die het zwaar hebben.
Auto van 67.000 euro: "Als ik deze niet krijg, ben ik zwaar teleurgesteld. Ik denk echt dat ik dan ga huilen. Dat zou heel mijn feest bederven." Verwende heks.

Nee, ik hou er nu over op :')

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:31

Ik vind het wel een vermakelijk programma. Ik vind de kinderen niet zozeer aso maar gewoon verwend en slecht opgevoed. Overigens heb ik mijn twijfels over de 'echtheid' van het programma want iedere aflevering gaat volgens hetzelfde concept.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:35

_Claire schreef:
ik kijk het soms, maar die kinderen worden steeds verwender!
Laatst begon eentje te stieren,brullen en krijsen omdat ze haar dure auto op haar verjaardag kreeg en niet op haar feest :z Uiteindelijk had ze de auto niet gekregen, dat vond ik dat wel weer goed van haar ouders. Maar het is inderdaad wel een heel asociaal programma, maar op de een of andere manier wel weer leuk om te zien :P

Dat is wel het toppunt!!
Verwende nesten zijn het. Als je ziet wat hun krijgen voor 1 verjaardag. Man dat krijg ik nog niet voor die 20 keer dat ik jarig ben geweest.
Gelukkig heb ik al die luxe niet nodig en ben ik al blij met een klein cadeautje!
Die vieze verwende nesten kun je toch niet meer snel blij maken :n

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:36

Ik vraag me altijd serieus af wat hier waar aan is, maar het zou (helaas) best kunnen. Er zullen vast hele rijke kids zijn in de VS. Toen ik er woonde hadden vriendinnen van mij (destijds 16/17 jaar) ook al een Mini Cooper, eigen appartement etc. En dat hadden ze echt niet zelf betaald. Mijn gastgezin had 't ook ehm... vrij ruim en luxe. :o En ja, dat gekrijs heb ik ook regelmatig meegemaakt. Dus zo ongebruikelijk is het daar niet.

Ik zou 't wel heel immoreel vinden als MTV mensen betaald om vervelend te doen tegen hun ouders. En eigenlijk is het ook wel erg om daar naar te kijken. Zoals ik soms doe... O:)

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:41

ooit kreeg er zo'm meisje een renpaard voor haar verjaardag :+

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:44

Careano schreef:
Ik hoorde dat deze kids betaald worden om te gaan krijsen en gillen tegen hun ouders... Leedvermaak voor de kijker ofzo.

haha ja dat trekt kijkcijfers, let maar op in elke aflevering, gaat een puber wel huilen of wordt gigantisch boos,
het is een en al commerciele opzet :Y)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:45

het is allemaal fake en vermaak!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:51

Ze krijgen daar zomaar de grootste cadeaus, volgens mij zijn die kinderen uit dat programma je er een paar weken blij mee, en daarna willen ze allang weer iets nieuws.
Ik merk aan mezelf, als ik ergens lang voor spaar en het dan koop dan ben ik daar voor mijn gevoel blijer mee en trotser op, dan als ik het zomaar krijg. :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:55

dat is ook wel zo..

heb ook wel is op internet gelezen dat ze die spullen allemaal niet echt krijgen, maar gewoon voor de tv is!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:57

Niet alleen lijkt het me ongelovelijk fake.
Maar volgens mij zijn deze programma's juist zo vermakelijk omdat een beetje de draak gestoken wordt met de verwende etters. Het is de bedoeling dat men thuis van verbazing van hun stoel valt over dat belachelijke gedrag.
Niettemin natuurlijk idioot dat zulke koters bestaan...

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:43

Gadver, vind dit zo stom programma!
Eerder keek ik het nog wel is, maar nu niet meer.

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 11:44

ik kan er nu niet wakker om liggen, als de ouders het geld hebben, mogen ze het toch gebruiken? als ze hun kids ermee verpesten, dat is hun probleem. Toch hoop ik dat ze de kids de rest van hun leven kunnen blijven onderhouden anders zullen de stumpers toch eens echt op hun bek gaan.

(bijna) iedereen leeft ook naar zijn inkomen, wat ik bedoel, verdien je meer, geef je makkerlijker uit, verdien je minder.. is het wat moeilijker en geef je minder uit.

ik kan het weten..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 11:47

Als ouders dat kunnen bekostigen kan ik me er best iets bij voorstellen dat ze hun kinderen willen verwennen en het naar hun zin willen maken. Echter kan je zo zien dat dit gespeeld is en verre van de realiteit is. En wat is de definitie van verwend? De ene vind dat anders dan de ander. Ik vind dit soort feestjes te ver gaan. Maar ik snap prima dat zij een auto krijgen, is toch makkelijk?

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 11:51

ja, de tv moet je natuurlijk wel met een grote korrel zout nemen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 11:53

nou ik moet altijd smakelijk lachen om dit soort programma's,het is een hoop glitter,glamour en fake.

en mensen kijken ernaar,toch?en daar draait het om

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:00

Ik vind het geld allemaal niet zo belangrijk..
Wat ik erg vind is dat ze alles krijgen en als ze iets niet krijgen boos worden én het dan alsog krijgen..
Vaak mis je veel respect voor de ouders en dát vind ik erg.
Het écht blij zijn met iets wat ze krijgen, dat missen ze imo vaak ook.
Vraag me af of ze wel gelukkig zijn en kunnen blijven als ze ouder worden...

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:11

heb je gelijk in, als ze niet krijgen wat ze willen dan gaan gillen.. respect, opvoeding? Moeten ze eens naar de supernanny gaan haha.

toch weer die emmer zout hoor.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:17

Die programma's zijn ontzettend fake, maar ik vind het wel leuk om naar te kijken.
Een meisje dat haar paard ging verven omdat ze op een zebra wilde rijden vond ik wel idioot. :=

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:21

haha, zeg, dat gaat wel heel ver he!
is dat nog altijd op tv, nederland zeker, welke zender (kan niet alles krijgen hier in belgenland

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:29

ja, op MTV.