16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:01

Ik vind het niet kunnen als je een dochter hebt.
Kijk als je 60 bent, tuurlijk waarom niet , haar keuze.
Maar als je een dochter hebt vind ik een andere zaak, en vind ik het niet kunnen!

LadyLuna

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:02

Die Theo Maassen wilt met zijn reactie gewoon de aandacht van Patricia afleiden, niet meer niet minder, jaloezie op haar nog prima figuur!

Anoniem

Ik zie niet in wat het hebben van een 19-jarige dochter te maken heeft met het al dan niet in de Playboy staan :?

Blue_Eyes

Ehm Mellanii... je hebt meegekregen dat dochterlief in de schappen van de AKO naast haar moeder ligt, op de cover van de FHM?

Edit: pardon, verkeerde mannenblad :D
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 10-12-09 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

dochterlief is al 19 en gaat zelf ook halfnaakt poseren in een ander blad, denkt niet dat ze er problemen mee heeft hoor :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:03

Calanddra schreef:
listiglistje schreef:
Ten derde, bij Jensen vond hij haar opmerkingen over haar ex smakeloos en goedkoop (ze heeft het wel over de vader van haar dochter!)

Toen ze dit ontkende alsmede de ingrepen van Dokter Schumacher, had Theo gewoon schijt aan alles en gaf daarop op zijn manier nog enkele trappen na.

Maar Adam mag haar wel in alle bladen etc de grond in trappen en het erin wrijven?

Waarom moet het meteen betekenen dat er aan haar lichaam is gesleuteld als ze er nog goed uit ziet? Kwam laatst op tv nog een vrouw van in de 70/80 jaar tegen die er qua lichaam nog super uit zag, die was elke dag nog aan het bewegen en aan het oefenen.
Patricia geeft aan dat enkel aan haar gezicht is gesleuteld en dat ze gezond leeft en haar lichaam onderhoudt (gezond eten, goede beweging), waarom zou dit niet mogelijk zijn en wordt het meteen onder het kopje plastische chirurgie geplaatst?

Lees eens goed....Wat ik schrijf is niet mijn mening, maar ik schets het voorval in DDWD ;-)

Mijn mening is dat iedereen mag zeggen en doen wat hij/zij wil :Y)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:03

Mellanii schreef:
Ik vind het niet kunnen als je een dochter hebt.
Kijk als je 60 bent, tuurlijk waarom niet , haar keuze.
Maar als je een dochter hebt vind ik een andere zaak, en vind ik het niet kunnen!

Als je het filmpje gekeken hebt heb je ook gehoord dat haar dochter ook naakt geposeerd heeft voor een blad en dat het bij hun thuis heel normaal is..
Zie het probleem absoluut niet.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:05

listiglistje: zie idd dat ik je 2e stukje (van wat ik had gequote) niet goed had gelezen O:) mijn fout :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:07

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:08

Ik vond Theo te ver gaan....en patricia bleef super!
Ze moet het toch zelf weten?
Je hoeft toch niet de playboy te kopen?

Ik begreep in ene gisteren waarom Theo gefrustreert was....Patricia had hem niet herkend dus ook zichzelf niet voorgesteld...dat zat hem dwars....dan lat je je wel kennen zeg.

Om dan op z'on manier je gram proberen te halen.
Patricia je bent een topper!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:08

Prima toch! Ik zag gister een voorproefje op HvN en vond het best stijlvol. Ja, het is naakt. Maar wel mooi naakt. En als ik zo'n lichaam als haar had; waarom niet? Ik kijk echt niet op een andere manier naar haar als ze jury bij Popstars is. Dan denk ik echt niet... die Paay heeft dit en dit...

Er zijn er trouwens meer die wat te zeggen hebben over DwDD: http://www.telegraaf.nl/prive/5537466/_ ... cht__.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:12

Ik vind Patricia een hele mooie vrouw.
Ik denk dat er maar weinig vrouwen nog zó mooi uit zien als ze 60 zijn.
Echt een pareltje wat dat betreft.

En ik denk dat ze er trots op mag zijn, dat ze nu weer in de playboy staat.

Haar gedrag of karakter heeft in mijn ogen niets met dit verhaal te maken. En ik ken haar ook niet persoonlijk, dus ik vind dat het dan onmogelijk is om er een goede, volledige mening over te vormen.
Ik kan me best voorstellen dat je niet iedereen die je tegenkomt een hand geeft. Zo'n uitzending is behoorlijk chaotisch en er lopen honderden mensen van de productie rond.
Ik had Theo met die bril op ook niet zo 1,2,3 herkent, als hij tussen een menigte zou rondlopen.
Dus ik kan het me wel voorstellen dat je niet met iedere wildvreemde 100x een handje gaat schudden op zo'n set.
Dat zou ik persoonlijk namelijk ook niet doen.

Theo? Die had volgens mij gewoon te veel bier op.
Hij kwam met geen enkel onderbouwd argument. Alleen met zijn eigen harde mening.
Niet echt boeiend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:13

Ik vind haar een onwijs stoer wijf, ben geen fan ofzo (vind haar zelfs ronduit irritant bij die SBS programma's := ) maar hoe ze gister reageerde: KLASSE!!!!!

Die Maassen mogen ze wat mij betreft opsluiten of in het zelfde rijtje als Wilders scharen. Beledigen om het beledigen, goh wat een lol... :n

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:16

@blue_eyes:
Heb net pas het filmpje helemaal afgekeken en kwam er idd achter :P
Stom stom ..
Jaa is best wel slecht als en je moeder en jezelf in die mannebladen liggen :P

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:16

als je er goed uit ziet en gevraagd word waarom zou je dan rekening met je leeftijd houden..
Ze heb er al zat in gestaan , en als ze zo leuk haar centje kan verdienen, waarom dan niet.. :)

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:19

het zijn prachtige foto's en ik zou een moord doen voor zo'n lijf op mijn zestigste... Patricia is een stoer wijf....De actie van Theo vond ik erg storend..als "side-kick" in dit programma mag hij soms dan wel even de discussie aanwakkeren maar de vergelijking die hij maakte ging nergens over....jammer

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:20

Ik heb het nog niet afgezien, maar hij is wel hard. However, ik denk dat zij hem wel aankan. En hij heeft wel een punt met 'aandachtsjunk'

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:21

Ik denk dat patricia paay niks heeft om zich voor te schamen.. Als je nog zo "strak" in je vel zit op haar leeftijd, tja, waarom niet?

Theo Maassen in tegendeel, moest zich diep schamen om zo tekeer te gaan.. Rare vergelijkingen maken omdat je het niet kunt winnen vind ik not done!

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:23

Ik vond die Maassen ronduit onbeschoft en respectloos. Wat een gelooflijke hork van een vent. Ik zou er voor tekenen als ik met mn 60ste nog zo'n lijf had. Ik vond het een belediging voor alle oudere vrouwen.

Ik vond wel dat Patricia heel kalm bleef. Als ik er gezeten had had ik hem een enorme klap voor zn hasses gegeven.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:24

Wat ik ervan gezien heb prachtig ... en waarom niet als je er met of zonder hulp nog zo mooi uitziet op je 60ste .

Dan zou mijn moeder ook mogen hoor ik zou ze trots aan iedereen laten zien !!

Ach en Theo die trekt zich waarschijnlijk vandaag nog wel een keertje boven de foto`s af !! :D

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:24

Ik had het best van haar verwacht, ze ziet er ook wel goed uit voor haar leeftijd, maar zal er ook niet wat aan gedaan zijn?
Geklust? ;)

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:28

FlairS schreef:
Waarom zou iemand van 60 ,die er nog ZO uitziet ,niet in de Playboy kunnen?
Ik zou willen dat ik op mijn (bijna) 49e nog zo'n lijf had ;)

Ik zou willen dat ik ooit zo'n lijf had gehad ...
Ze moet dat helemaal zelf weten ! Als je er niet tegen kunt moet je d'r niet naar kijken.
Mbt tot haar dochter die is 19 is Patricia haar verantwoording schuldig ? Ze zullen het er vast over gehad hebben.
En ook niet onbelangrijk ze zal het echt niet voor niets gedaan hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:30

Lieveli, dus jij vindt je eigen opmerking 'een beetje jammer' :?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:30

Ffortuna schreef:

Nee :')

Het staat stom, ik bedoelde zijn laatste opmerking. Ik vond hem in het begin nog wel tof, maar toen hij zo beledigend werd... Jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:33

MarcoBorsato schreef:
Ffortuna schreef:

Nee :')

Het staat stom, ik bedoelde zijn laatste opmerking. Ik vond hem in het begin nog wel tof, maar toen hij zo beledigend werd... Jammer

Ik dacht al :+

Ik vond hem van begin af aan al erg grof. Dit is echt grof doen 'om het grof doen', het lijkt wel alsof hij iets te bewijzen heeft. Dat hij een stoer mannetje is, ofzo. Gelukkig veegt Patricia de vloer met hem aan door te blijven lachen en een opmerking te plaatsen als 'ach, laat hem maar'. Nogmaals, ik ben echt geen fan van haar maar dat heeft ze gewoon grandioos gedaan.

(Zelf zat ik toen ik het zag op de bank te schreeuwen dat ze 'm in z'n gezicht had moeten slaan :Y) )