Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:listiglistje schreef:Ten derde, bij Jensen vond hij haar opmerkingen over haar ex smakeloos en goedkoop (ze heeft het wel over de vader van haar dochter!)
Toen ze dit ontkende alsmede de ingrepen van Dokter Schumacher, had Theo gewoon schijt aan alles en gaf daarop op zijn manier nog enkele trappen na.
Maar Adam mag haar wel in alle bladen etc de grond in trappen en het erin wrijven?
Waarom moet het meteen betekenen dat er aan haar lichaam is gesleuteld als ze er nog goed uit ziet? Kwam laatst op tv nog een vrouw van in de 70/80 jaar tegen die er qua lichaam nog super uit zag, die was elke dag nog aan het bewegen en aan het oefenen.
Patricia geeft aan dat enkel aan haar gezicht is gesleuteld en dat ze gezond leeft en haar lichaam onderhoudt (gezond eten, goede beweging), waarom zou dit niet mogelijk zijn en wordt het meteen onder het kopje plastische chirurgie geplaatst?
Mellanii schreef:Ik vind het niet kunnen als je een dochter hebt.
Kijk als je 60 bent, tuurlijk waarom niet , haar keuze.
Maar als je een dochter hebt vind ik een andere zaak, en vind ik het niet kunnen!
FlairS schreef:Waarom zou iemand van 60 ,die er nog ZO uitziet ,niet in de Playboy kunnen?
Ik zou willen dat ik op mijn (bijna) 49e nog zo'n lijf had
MarcoBorsato schreef:Ffortuna schreef:Lieveli, dus jij vindt je eigen opmerking 'een beetje jammer'
Nee
Het staat stom, ik bedoelde zijn laatste opmerking. Ik vond hem in het begin nog wel tof, maar toen hij zo beledigend werd... Jammer