sarabande schreef:Omdat het er toch is en het niets kost als het niet gebruikt wordt en die mensen niets mogen doen. Ze mogen niet eens werken al zouden ze willen.
En als ze dan tijdelijk uit nood op zon park zitten, waarom niet gewoon gebruik laten maken van de faciliteiten.
iedereen die daar vakantie viert, zit er toch...en die moeten er wél voor betalen, is het ook geen kwestie van: die mensen zitten er toch dus doen we het gratis... daar kan prima 1 lijn getrokken worden. Waarom zouden mensen die qua voorzieningen (water, dak, bedden, veiligheid etc) al in een paradijs terechtkomen, óók nog eens alle extra's toegeworpen worden waar iedereen zich scheel voor betaald
Maar nogmaals waarom zou jouw vakantie daar minder om worden, dat lijkt me een belangrijkere vraag, vooral aan degene die zich daar aan stoort.
ik kan me heel goed voorstellen, dat wanneer jij je het hele jaar de blubber werkt, tussendoor van alles laat om dat ene weekje per jaar met de kids eruit te kunnen en dan nog vaak een 'nee' moeten verkopen omdat het geld er gewoon niet is, en je ziet dat anderen alles maar kunnen en mogen op zo'n park... je daar goed en stevig van baalt ja..
Ben je wel eens in een derde wereld land geweest en heb je gezien hoe de blanken zich daar gedragen in landen waar diepe armoede heerst. Waar grote dikke blanke mannen meisjes van 12 jaar gebruiken zodat haar hele familie een beetje te eten heeft.
Ben je daar ook jaloers op???
dit staat totaal niet in vergelijking met wat de discussie is. Het gaat erom wat Nederland doet en aanbied, niet wat er in derde wereld landen gebeurd, daar heerst zat ellende, maar dat staat nu niet ter discussie