faye1995 schreef:sporter schreef:Fijn dat we op deze manier verder kunnen![]()
En zoals je zegt daar heb ik inderdaad ontzettend veel mazzel mee gehad. En ik vind ook dat het vooral voor iedereen mogenlijk moet blijven om te studeren! Ik vind alleen in deze tijd van ''crisis'' en als je bedenkt dat er steeds meer mensen gaan studeren. Dat een 2e studie niet op de zelfde manier vergoed moet worden als een eerste.
En als ik dan naar mezelf kijk dan voegt een 2e studie op de werkvloer niet veel toe.
Maar ik vind wel zoals ik al schreef dat een master die aansluit op je studie wel op de zelfde manier vergoed moet worden
Oke, dat zijn dan je eigen ervaringen... Voor jou voegt het niets toe, maar dat betekent natuurlijk niet dat het voor anderen niets toevoegd!
Je hebt idd mazzel gehad dat jouw ouders er op dat gebied dan 'warmpjes' bijzitten... maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo heel eerlijk om na je studies dan te zeggen dat het voor de rest niet moet kunnen!
In deze tijden van crisis denk ik juist dat het belangrijk is dat mensen langer blijven studeren, het werkeloosheidspercentage blijft namelijk stijgen, en is op het moment al 5%!!!
Wat moeten die mensen dan, als ze afgestudeerd zijn en zij kunnen geen baan vinden? Die kunnen een mooie werkeloosheidsuitkering krijgen... Dat is naar mijn mening dus weggooien van geld!
Inversteren in de toekomst is denk ik belangrijk, en ik persoonlijk vind dat studie daarbij belangrijk is!
Helemaal mee eens! Het werd bij ons ook aangeraden om verder te studeren omdat er toch niet genoeg werk is voor iedereen op het moment.