Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannah_Menno schreef:Nee, en als die ouders nou consequent waren geweest en hgun kind WEL eens een x een tik hadden gegeven hadden die Nanny's nu geen baan meer gehad!
Citaat:Waarom denk jij dat een tik de enige manier van consequent zijn is? En wat is volgens jou de reden dat de nanny's toch altijd met een andere manier komen?
NHevaVD schreef:Alle ouders voeden anders op en ik ben van mening dat wederzijds respect nodig is. Brutaal? Prima, krijg je een paar fikse woorden. Brutaler: Mepjes! Oke ik zeg het bruut maar hé, ik ben vroeger ook wel eens door het kattenluikje geduwd!
Hannah_Menno schreef:nee hoor, helemaal niet.
Mijn neefje heeft mij weleens geslagen om mij wakker te maken, nou hij heeft 't geweten, hij kreeg zo'n klap terug dat hij even moest bedenken waar hij z'n tranen ook alweer vandaan moest halen.
Je kunt 't zielig vinden, ik vind 't verdiend.
NHevaVD schreef:Mee eensAch, weetje, ik denk er gewoon gemakkelijk over. Eerlijkheid en respect hoort er te zijn, waarom zou ik een kind nou leren brutaal en geweldadig te zijn? Nou niet! Brutaliteit mag in kleine vormen best maar word het echt erg nou dan kunnen ze 't krijgen! Ik heb mijn neefje ook wel eens zo'n bons gegeven dat 'ie achterover viel en de hele dag netjes was. Dan moet ik zeggen, mijn neefje, pffff..
NHevaVD schreef:Brutaliteit mag in kleine vormen best maar word het echt erg nou dan kunnen ze 't krijgen!
Citaat:want ik ben tegen slaan maar als mensen een weerloos schepsel als een dier of kind dusdanig slaan, dan schiet ik ben ik bang wel uit mijn vel.