Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:33

:\ Ik vind het inieder geval echt niet kunnen wat ze met het ?wie weet wat het is? gedaan hebben, en de val
en daarna verdrinken. :\ .

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:34

Misschien hebben de aliens op hun planeet wel apen (deze dus) en doen ze net als wij vroeger, eerst een aap de ruimte in sturen om te kijken wat er dan gebeurt. Zodat ze zelf geen risico lopen.

En toen ging er wat mis en werd de aap verdronken.

Vind die foto echt ontzettend nep. Ik geloof best dat er meer leven moet zijn dan alleen op aarde. Maar dit is geen echte alien, het lijkt mij heel plastic.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:39

ik moet nog harder om de reacties lachen dan om het hele verhaal :+

ik geloof het hele verhaal niet, kijk maar eens op discovery, daar vinden ze de meest rare buitenlandse wezens en andere nog nooit eerder gevonden dieren.

wie zegt dat die wetenschappers echt zijn? wie zegt dat dit diertje echt in een val heeft gezeten?
het is gewoon een grote publiciteitsstunt, en ze werken elke keer weer.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:45

StalNollie schreef:
ik vind me zusje ook wel eens eng hoor :P maar haar acties maar om nou gelijk onder water te houden. }:0
_O- (goh, wat had ik vroeger mijn broertje graag aan wetenschappers meegegeven 'hij is écht niet van deze wereld' }> , nog weleens, maar nu past ie niet meer in een kooitje :P )
Sorrie :o , on topic...

Karin schreef:
Wel typisch idd dat buitenaardse wezens altijd zo op de mens lijken. ;)

Idd, en dat terwijl de evolutie, althans, zo is mij dat geleerd, ergens volkomen willekeurig is verlopen. Aan de andere kant van de melkweg zou zomaar een levensvorm met een uiterlijk dat onze verbeelding ver te boven gaat kunnen ontstaan, denk ik dan maar. Ik ben meer geneigd te geloven dat de meeste aliens voornamelijk voortkomen uit de beperkte fantasie van mensen, allemaal ooggies, handjes, voetjes en hoofdjes...

In dit geval zou ik, zonder het verhaal erbij, eerder denken aan een eventueel misvormd aapje.
Dat lang niet alles wat er in laboratoria gebroddeld wordt bekend is wil ik nog wel geloven. Dat er uit zo'n lab een misvormt wezentje ontsnapt ook. Dat ze dan, om verdere openbaarheid te voorkomen de auto van die boer in de fik zetten, logisch.
Een ordinair iets als een nog niet ontdekte levensvorm, zelfs dat.
Eerder nog dan dat er echt een alien is gevangen...Waarom is dat dan niet hét hoofdonderwerp in elke nieuwsuitzending? Lijkt mij nog best wel wat nieuwswaarde hebben, zo'n alien en hét ultieme bewijs voor leven buiten dat van onze aarde...

Maar ga vooral door met het verspreiden van dit soort berichten, ik vind ze vreselijk amusant. :D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:48

risky schreef:
het lijkt wel gewoon een aapje

Ik vind het ook op een aapje zonder haar lijken, lijkt mee eerder iets wat ontsnapt is uit een centrum voor dierproeven dan iets buitenaards.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:55

Hannah_Menno schreef:
Of zou het een aapje met de vroege vorm van de Mexicaanse griep zijn? :+

hahaha, jij bent grappig! :D

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:59

[quote="In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.quote]

Volgens mij woont daar in de regio iemand die zich stierlijk verveeld :):)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:04

senna21 schreef:
Citaat:
In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.

Zo zie je maar weer wat een hoge graad van werkloosheid tot gevolg heeft ;)

IndoradoRedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:05

Traber schreef:
Maarre,als ik iets zou vinden wat op een buitenaarts wezen zou lijken ging ik het niet verdrinken en in de diepvries gooien.brrr,straks komen zijn familieleden m zoeken := bij mij...help.

Hahaha, dat zou ik dus ook denken!!! Ik zou iets of iemand bellen dat zij het maar even moesten komen ophalen!! :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:05

senna21 schreef:

Of, zoals ik op een andere website las, de suggestie dat er daar teveel tequilla gedronken wordt. Wil ik ook geloven, dat je ze dan ziet vliegen... ;)
('weet je wat ik zie als ik gedronken heb...beeeesjes, beeessjes' :)ddd :D )

beestenfreak

Re: Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:08

volgens mij is het gewoon een uigemergeld baby doodshoofdaapje :+ skelet lijkt wel heeeeel erg op dat van een zogdier...
jammer....

IndoradoRedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:13

chocobroodje schreef:
Ik geloof zeker niet dat buitenlands leven hier zomaar door de jungle van mexico gaan wandelen. Zeker ET die waren ze toch ook vergeten? Misschien moeten we hem een telefoon geven ;)
Het zal wel een raar experiment zijn ofzo wat is ontsnapt of een dier met een vreemde afwijking.

hahahahahaha!! :D Dat vind ik wel een goeie.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar ik denk niet dat het een aapje is. Ook geen geëvolueerde versie.. (sorry als dat fout geschreven is), dat zou aantoonbaar moeten zijn.
Mocht dat wel het geval zijn, dan is dat echt om ophef te creëren in de wereld.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:18

ik gok erop dat het t kind van die mensen is die zwaar gehandicapt is geboren wat ze niet hebben kunnen of willen opvoeden en daar nu iets uit willen halen...
hoe luguber ook.. ik geloof dat eerder dan dat t een alien is.

ik blijf dit even volgen. ben heel erg benieuwd.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:19

Ben nu wel heel benieuwd wat het nou wél is. :+

GypsyJarig
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:27

IndoradoRedi schreef:
Traber schreef:
Maarre,als ik iets zou vinden wat op een buitenaarts wezen zou lijken ging ik het niet verdrinken en in de diepvries gooien.brrr,straks komen zijn familieleden m zoeken := bij mij...help.

Hahaha, dat zou ik dus ook denken!!! Ik zou iets of iemand bellen dat zij het maar even moesten komen ophalen!! :D

Ik zou van schrik dood neervallen. Ben nogal panisch namelijk, klein trauma opgelopen door dit soort grapjes... Vind het dus ook niet grappig meer.

Trouwens, de eerste meldingen van aliëns kwamen pas nadat er in de jaren 50 groene mannetjes van mars werden verzonnen door striptekenaars. Da's een feit, dit "ding" lijkt me voorlopig een grote grap. Zo, en nu die wetenschappers weer. :D

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 14:48

nou, de wetenschappers???

die nemen alleen dingen voor waarheid aan die meetbaar zijn. maar sommige dingen zijn te abstract om te kunnen meten.
Ik vind de wetenschappers ook niet de meest betrouwbare om deze reden.
Ik zeg maar zo: zie, hoor of voel ik het zelf, dan wéét ik dat iets bestaat.
tot zo ver geloof ik wel in buitenaardse wezens, maar heb ik er nog nooit 1 gezien, houden ook zo, zeg ik :D brrrr :P

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:02

Pascal schreef:
Als ik iets heel eng vind ga ik het niet uren lang onder water houden, wachten totdat het stikt... Dan had ik wel een andere oplossing gevonden!

Ik ben doodsbang voor spinnen, als hier een spin op de een of andere manier gevangen zou zitten zou ik hem echt niet aanraken.. en al helemaal niet vreselijk lang onder water duwen _O-
Als die man echt zo doodsbang van het miniwezentje zou zijn zou hij toch eerder afstand nemen en de autoriteiten bellen ? Ik bedoel, het kan net zo goed een radioactief aapje zijn, die ze in een of ander lab hebben bestraald waarna die ontsnapt is en iedereen besmet :Y) ?
ik lees teveel stephenking

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:09

In de krant (Gazet van Antwerpen) stond dat het om een doodshoofdaapje ging.
Dan klopt het hele verhaal van uren onder water houden ook niet, vond het sowieso al een vaag verhaal.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:18

In het Belang van Limburg staat vandaag ook dat het waarschijnlijk om een gemummificeerd doodshoofdaapje gaat.

Dag aliens :wave:

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:18

hmm de bild... was dat ook niet de krant die het nieuws naar buiten bracht over MJ die nog zou leven?

Toen ik de foto's en het filmpje zag, moest ik aan een doodshoofdaapje denken.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:20

newmom schreef:
ik gok erop dat het t kind van die mensen is die zwaar gehandicapt is geboren wat ze niet hebben kunnen of willen opvoeden en daar nu iets uit willen halen...
hoe luguber ook.. ik geloof dat eerder dan dat t een alien is.

ik blijf dit even volgen. ben heel erg benieuwd.

vast niet, dat hebben ze zo gezien met een DNA test, is er eigenlijk een DNA test uitgevoerd?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:23

Jongens, de Bildzeitung is de meest ongeloofwaardige krant aller tijden...Een krant die er keer op keer voor kiest het grootste gedeelte van de voorpagina te vergallen met een foto van een of andere naakte vrouw, onafhankelijk of er zich een wereldramp heeft voor gedaan of niet...

Conclusie: Ik geloof er geen snars van...

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 16:27

Heel apart!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:25

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:32

Oeh ik vind het ook maar apart, zou me doodschrikken jeetje