en daarna verdrinken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:ik vind me zusje ook wel eens eng hoormaar haar acties maar om nou gelijk onder water te houden.
Karin schreef:Wel typisch idd dat buitenaardse wezens altijd zo op de mens lijken.
Traber schreef:Maarre,als ik iets zou vinden wat op een buitenaarts wezen zou lijken ging ik het niet verdrinken en in de diepvries gooien.brrr,straks komen zijn familieleden m zoekenbij mij...help.
senna21 schreef:Volgens mij woont daar in de regio iemand die zich stierlijk verveeld
chocobroodje schreef:Ik geloof zeker niet dat buitenlands leven hier zomaar door de jungle van mexico gaan wandelen. Zeker ET die waren ze toch ook vergeten? Misschien moeten we hem een telefoon geven
Het zal wel een raar experiment zijn ofzo wat is ontsnapt of een dier met een vreemde afwijking.
IndoradoRedi schreef:Traber schreef:Maarre,als ik iets zou vinden wat op een buitenaarts wezen zou lijken ging ik het niet verdrinken en in de diepvries gooien.brrr,straks komen zijn familieleden m zoekenbij mij...help.
Hahaha, dat zou ik dus ook denken!!! Ik zou iets of iemand bellen dat zij het maar even moesten komen ophalen!!
Pascal schreef:Als ik iets heel eng vind ga ik het niet uren lang onder water houden, wachten totdat het stikt... Dan had ik wel een andere oplossing gevonden!
newmom schreef:ik gok erop dat het t kind van die mensen is die zwaar gehandicapt is geboren wat ze niet hebben kunnen of willen opvoeden en daar nu iets uit willen halen...
hoe luguber ook.. ik geloof dat eerder dan dat t een alien is.
ik blijf dit even volgen. ben heel erg benieuwd.