Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:lol jes frong topik
ja.. vader er achter aan.. een kogel is sneller dan papa hoor
pharagirlke schreef:LimaMambo schreef:lol jes frong topik
ja.. vader er achter aan.. een kogel is sneller dan papa hoor
En gewoon op straat word die kogel spontaan trager?
Kensha: jij zou je heel, heel diep moeten schamen! Van achter het pc'tje durven ze wel heSneu.
Lekker doen meidMaak je dromen waar!
Ken ook een 16jarige met topsportpasje, die ging vanaf haar 14 al regelmatig een weekje niet naar school ivm wedstrijden in het buitenlandEn nu zo mogelijk nog vaker. Het is geen "dagje langer vakantie" het is sport! En daar heeft men tegenwoordig pasjes enz voor om kinderen de kans te geven hun talent te ontwikkelen. Als jouw kleine langer vakantie wil, moet je kleine zorgen dat die net zoveel talent heeft, dan mag die langer vakantie hebben.
Yinnar schreef:Het blijft gewoon een feit dat ze pas 13 en leerplichtig is. En aangezien ze nog zo jong is waarom dan niet deze uitdaging aangaan als ze geestelijk wat verder is dan een 13 jarige? En niet te vergeten niet meer leerplichtig is. Wie heeft er hier kinderen en wie zou zijn dochter toestemming geven hiervoor? Kijk uit..de kinderbescherming leest mee....Maar alle gekheid op een stokkie, het is geen ongevaarlijke onderneming en als Pa er toch achter aan vaart waarom niet samen op pad zodra het wettelijke gezien mag? Ik ben erg benieuwd wat de uitspraak van de rechter is. Ik denk in het nadeel van dit meisje. En zij weet dat ook want ze wil zich laten uitschrijven in NL en heeft al een Nieuw Zeelands paspoort hoorde ik net op het nieuws. Die ouders hebben echt een steekje los! Iets anders kan ik er nie van maken nie.
pharagirlke schreef:Ken ook een 16jarige met topsportpasje, die ging vanaf haar 14 al regelmatig een weekje niet naar school ivm wedstrijden in het buitenlandEn nu zo mogelijk nog vaker. Het is geen "dagje langer vakantie" het is sport! En daar heeft men tegenwoordig pasjes enz voor om kinderen de kans te geven hun talent te ontwikkelen. Als jouw kleine langer vakantie wil, moet je kleine zorgen dat die net zoveel talent heeft, dan mag die langer vakantie hebben.
pharagirlke schreef:Tja, als ik dan toch neer geschoten moet worden, dan liever terwijl ik mijn droom aan het waarmaken ben dan terwijl ik ff buiten verfrissing op zoek en me een hotdog koop op een feestje. Wat moet gebeuren gebeurt toch.
pharagirlke schreef:Yinnar: voor andere sporten krijgen ze ook pasjes en extra dagen vrij enz dus ik zou niet weten waarom het voor deze sport niet zou mogen.
pharagirlke schreef:dejavu: over welke 16 jarige denk je dat ik het hebKen nl wel een paar jongeren in verschillende sporten
Ze is overigens niet alleen, er gaat een volgboot mee. Wettelijk gezien mag ze niet geheel alleen
Er moet iemand bij zijn die kan ingrijpen indien nodig enz. (daar zorgen ze sowieso voor bij dit soort dingen. Ook als het om een volwassene gaat)
Yinnar schreef:Ik lees maar dat dit geen gewone 13 jarige is. Hoe weet men dat? Kent men dit meisje persoonlijk?