Toen wij aankwamen rond 10 uur waren er eerst al twee op de strandweg aan het vechten, toen hadden wij al het idee om weer naar huis te gaan. Vond persoonlijk dat er een erg agressieve sfeer hing. Ik heb het woordje k*nker gisteravond vaker voorbij horen komen dan de rest van het jaar bij elkaar

Wij konden ook gewoon naar binnenlopen, hekken stonden er wel, maar geen bewaking gezien. Wij maakten zelfs nog een opmerking dat er maar zo weinig bewaking/politie zichtbaar was.
Ik denk dat wij al met al maar 3 kwartier in de achterste helft hebben gestaan en toen braken er al 2 keer kleinere vechtpartijen uit waardoor we echt opzij moesten springen en er met bier werd gegooid. Hierop hebben wij besloten om weg te gaan en bij de strandtenten te gaan zitten, waar het overigens veel gezelliger was. Wat mij trouwens op viel was dat er in het achterste deel ook maar heel weinig werd gedanst en dat wij al meerdere keren als groep werden uitgedaagd/ lastig gevallen door jonge gasten.
Wij zijn ook tijdens de paniek de strandweg opgelopen om weg te gaan en heb echt jonge meiden huilend en in paniek aan de kanten zien zitten. Waren echt een hoop mensen flink van slag. En nog steeds vrij weinig bewaking om alles in goede banen te leiden. Er kwamen toen een stuk of 10 politiebusjes aan die tegen de mensenstroom in naar het strand moesten. AL met al hebben wij op het feest zelf maar 2 beveiligers in burger zien staan, dat is het enige wat wij hebben gezien. Op dit soort feesten moet je gewoon op iedere hoek iemand hebben staan.
Tijdens het wegfietsen werden er ook door voorbijgangers leuzen en scheldwoorden geroepen, hing gewoon een hele agressieve sfeer. Voelde me echt niet veilig.
Op de filmpjes zie je trouwens dat er eerst gevechten ontstaan en geschoten wordt voordat de hooligans in actie komen. Dus vraag me echt af of zij daadwerkelijk de oorzaak zijn van de schietpartij, of gewoon van de onrust en paniek hebben geprofiteerd om te gaan rellen. Blijf het toch echt een stel debielen vinden. Allemaal op een weilandje zetten, 020 erbij en diegene die het het langst volhoudt heeft gewonnen. Stelletje leipo's

Ik sla volgend jaar wel over......