Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IlsjePilsje schreef:besita schreef:Ilsjepilsje ..ik vind de vergelijking met een kaartje voor een achternichtje vergeten echt absoluut niet te vergelijken met je bloedeigen baby vergeten op de achterbank van je auto ..iedereen vergeet dagelijkse dingen te versturen , te sms-en , bellen ,op te halen of wat ever ...maar mijn eigenkids droppen en ophalen , te eten geven oid nee nooit
Helaas werkt het menselijk brein toch wel iets anders hoor en zijn deze dingen te vergelijken. Wat niet in je systeem zit, zit niet in je systeem. Je zult er raar van staan te kijken hoe complex het in elkaar zit. Zeker als factoren als stress, angst etc om de hoek kijken, dan gaat je systeem soms heel rigoureus te werk.
Welshcobfan schreef:Je bent maar een mens, met programmeerfouten. Daarom kan het echt iedereen overkomen, dat je brein toch even wat minder werkt dan normaal.
Twiggy2008 schreef:Ik ben dus een moeder en misschien ben ik een hele aparte moeder, maar mijn kind vergeet ik NOOIT. En zeker niet toen ze nog een baby'tje was en nog compleet afhankelijk van haar ouders was.