Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(want dat ben je vergeten).IlsjePilsje schreef:besita schreef:Ilsjepilsje ..ik vind de vergelijking met een kaartje voor een achternichtje vergeten echt absoluut niet te vergelijken met je bloedeigen baby vergeten op de achterbank van je auto ..iedereen vergeet dagelijkse dingen te versturen , te sms-en , bellen ,op te halen of wat ever ...maar mijn eigenkids droppen en ophalen , te eten geven oid nee nooit
Helaas werkt het menselijk brein toch wel iets anders hoor en zijn deze dingen te vergelijken. Wat niet in je systeem zit, zit niet in je systeem. Je zult er raar van staan te kijken hoe complex het in elkaar zit. Zeker als factoren als stress, angst etc om de hoek kijken, dan gaat je systeem soms heel rigoureus te werk.
branden dat er iets niet klopt ..en de vader bracht dus wel degelijk elke dag het kindje weg .Hiermee bedoel ik zeker niet dat hij het opzettelijk heeft gedaan hoor ..dat zou pas heel erg zijn
, maar mijn kind vergeet ik NOOIT. En zeker niet toen ze nog een baby'tje was en nog compleet afhankelijk van haar ouders was. Een eigen kind is niet te vergelijken met een kaartje wat je op de bus moet doen, hoor.
. En arme moeder, het zal je maar gebeuren...... Die vader zal wel genoeg gestraft zijn, die mag met zijn geweten verder de rest van zijn leven.
) en heb pubers onder mij: als er zonder afmelding er 1 niet na 15 minuten na opening is komen opdagen, bellen wij direct op. Omdat wij er zeker van willen zijn dat er niet iets is gebeurt onderweg.
). En toch heeft ze mij vergeten in de winkel toen ik 4 was... (ze doet nooit boodschappen, maar voor deze keer moest ze wel en nam ze me mee. ik liep heel zachtjes weg en ging ergens op een trap zitten. Waardoor ze in haar oude patroon viel: boodschappen doen en weg.) Ze riep ook altijd dat ze mij nooit zou vergeten, want wie vergeet nou een eigen kind??
Gelukkig was daar de buuf die haar zoon even had meegenomen.
Welshcobfan schreef:Je bent maar een mens, met programmeerfouten. Daarom kan het echt iedereen overkomen, dat je brein toch even wat minder werkt dan normaal.
maar dat het kan gebeuren dat geloof ik wel... Twiggy2008 schreef:Ik ben dus een moeder en misschien ben ik een hele aparte moeder, maar mijn kind vergeet ik NOOIT. En zeker niet toen ze nog een baby'tje was en nog compleet afhankelijk van haar ouders was.
.