Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tsjikkie schreef:Vreemd verhaal, miscommunicatie lijkt het mij toch ook niet, zowieso kijk je toch goed naar wat zo'n man tekent (tekent hij het trouwens ook niet af op je huid voordat hij het zet, om te kijken of het de juiste plaats is e.d.) En bovendien, 3 kleine sterretjes of 56 stuks, dat verschil zou je toch moeten voelen, alleen al qua tijd. Loom worden van pijn, dat zou kunnen, maar over 3 sterretjes zou toch niet zo lang gedaan worden? Beetje dom grietje.
en hier is die vent ook langer mee bezig geweest dan 3 sterrentjes dat zou hooguit 5 minuutjes zijn.jasmijnlover schreef:heb zelf ook een tatoeage maar je krijgt inderdaad eerst plakker op je buik en als de tattoeeerder dat weg haalt heb je zeg maar een inkt teken al op je huid. dan laat hij het zien of het goed is en begint dan pas te tattoeeren. vind het een raar verhaal dit voel je:P en in slaap vallen lijkt me stugen hier is die vent ook langer mee bezig geweest dan 3 sterrentjes dat zou hooguit 5 minuutjes zijn.
geloof dat meisje ook niet helemaal denk ik

zwieke schreef:jasmijnlover schreef:heb zelf ook een tatoeage maar je krijgt inderdaad eerst plakker op je buik en als de tattoeeerder dat weg haalt heb je zeg maar een inkt teken al op je huid. dan laat hij het zien of het goed is en begint dan pas te tattoeeren. vind het een raar verhaal dit voel je:P en in slaap vallen lijkt me stugen hier is die vent ook langer mee bezig geweest dan 3 sterrentjes dat zou hooguit 5 minuutjes zijn.
geloof dat meisje ook niet helemaal denk ik
Inderdaad! Ik heb 2 mini's en daar was die ook zeker een dik half uur mee bezig (met het zetten van de tattoo, exl. het tekenen en plaatsen). Hoever is papi zijn ijsje gaan halen?
Geloof om eerlijk te zijn niks van haar verhaal. Volgens mij dacht ze dat papa die de tattoo toch al betalen zou zoals ze zelf al zei, het wel prima gevonden had. Tot ze zijn hoofd zag, toen heeft ze maar gezegd dat het een fout was naar mijn idee. Ben wel benieuwd of hier nog meer duidelijkheid over gaat komen..
) moeten er ook belletjes gaan rinkelen als je een meisje van 18 hebt die 56 sterren op haar gezicht wilt. En als ik dat meisje was zou ik naar iemand toe gaan die fatsoenlijk nederlands kan, want het zit toch voor de rest van je leven op je lichaam. Hailfall schreef:Overigens hier nog een reply van de Tatooerder op dat andere forum:
So this is what is in the media, and what is real.
First thing, she says she wanted just three stars. But at the police she asked to have the lower part of the tattoo removed, which means that she wants to keep like let's say 20 or 25 which is quite unlogical to say the least.
Then she said she felt asleep. But she went to the mirror and looked at the work and we did further and so on. So first it's quite unpossible to fall asleep when you get a tattoo, even more on the face. Second it's just ridiculous to pretend that she was sleeping because she was contradicted by a witness, next customer, who saw everything from the start to the end.
Plus I took pictures of the tattoo after the session and she doesn't looks like somebody who's discovering 50 unexpected stars on her face.