Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:01

Normaal gezien plaatsen ze de te plaatsen tatou ook eerst in tekening op de plaats waar die komen moet. Als ze dan zo'n sjabloon met 56 sterren op je gezicht leggen, ga je daar toch niet mee accoord.
Je beoordeeld echt eerst zelf het voorlopige resultaat.

Dat je in slaap valt tijdens tatouage. je kan door de pijn zoveel endorfine's aanmaken dat je daar dus wel degelijk van in slaap kan raken. Werkt zowat hetzelfde als morfine, alleen maakt je lichaam deze stof zelf aan bij grote stress of pijn, maar dan nog.
bij elke tatouage krijg je eerst het sjabloon op de goede plaats gezet, als je dit zelf goedkeurt gaat er de echte tatouage pas op.
Heb zelf enkele van die dingen, dus weet hoe het werkt.

Eerlijk gezegd geloof ik dus van dit verhaal ook helemaal niets.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:05

Ik las dit en ik dacht ' wat een sneu meisje' tot dat ik de foto zag.
Kom op zeg, en tattoo op je kin, neus oid in plaats van naast je oog voel je echt wel.
Heb zelf ook een tattoo en nee, in slaap erbij vallen zit er niet in en al helemaal niet op je gezicht :o
Niet best!

wake_up

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:09

Hilarisch dit :')

jasmijnlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:10

Tsjikkie schreef:
Vreemd verhaal, miscommunicatie lijkt het mij toch ook niet, zowieso kijk je toch goed naar wat zo'n man tekent (tekent hij het trouwens ook niet af op je huid voordat hij het zet, om te kijken of het de juiste plaats is e.d.) En bovendien, 3 kleine sterretjes of 56 stuks, dat verschil zou je toch moeten voelen, alleen al qua tijd. Loom worden van pijn, dat zou kunnen, maar over 3 sterretjes zou toch niet zo lang gedaan worden? Beetje dom grietje.

heb zelf ook een tatoeage maar je krijgt inderdaad eerst plakker op je buik en als de tattoeeerder dat weg haalt heb je zeg maar een inkt teken al op je huid. dan laat hij het zien of het goed is en begint dan pas te tattoeeren. vind het een raar verhaal dit voel je:P en in slaap vallen lijkt me stug :o en hier is die vent ook langer mee bezig geweest dan 3 sterrentjes dat zou hooguit 5 minuutjes zijn.
geloof dat meisje ook niet helemaal denk ik

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:12

Ik vraag me ook een beetje af waarom je je laat tattoeren bij een shop waar je amper kan communiceren. Een tattoeage is voor altijd (over het algemeen) en die wil je toch perfect hebben? Als je dan al amper met iemand kan communiceren heb ik er weinig vertrouwen in.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:15

jasmijnlover schreef:
heb zelf ook een tatoeage maar je krijgt inderdaad eerst plakker op je buik en als de tattoeeerder dat weg haalt heb je zeg maar een inkt teken al op je huid. dan laat hij het zien of het goed is en begint dan pas te tattoeeren. vind het een raar verhaal dit voel je:P en in slaap vallen lijkt me stug :o en hier is die vent ook langer mee bezig geweest dan 3 sterrentjes dat zou hooguit 5 minuutjes zijn.

Inderdaad! Ik heb 2 mini's en daar was die ook zeker een dik half uur mee bezig (met het zetten van de tattoo, exl. het tekenen en plaatsen). Hoever is papi zijn ijsje gaan halen? :P
Laatst bijgewerkt door zwieke op 16-06-09 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:16

volgens mij zijn het geen eens 56 sterren tenzei de andere kant van haar gezicht ook heeft ;)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:16

latnahc2 schreef:
volgens mij zijn het geen eens 56 sterren tenzei de andere kant van haar gezicht ook heeft ;)

Ben je gaan tellen? :')

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:17

Dat in slaap vallen begrijp ik nog, ik viel ook bijna in slaap. De rest geloof ik nog niet echt. Welke tatoeeerder plaatst er nu vrolijk een 3-vorm in sterren op een gezicht?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:20

Whahahahaha loop je dan een potje voor banketstaaf! :D

Ik geloof er niks van verder, lijkt me toch dat je wel door hebt dat het een beetje lang duurt!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:21

ik zit zelf ook onder de tatoos. maar als je voelt dat die vent op je neus zit.. dan merk je toch dat het niet bij je oog is :roll:

En je wang?? elke mafkees voelt dat het meer dan 3 sterren zijn :z
Geloof niks van dit verhaal eigelijk. Het zal wel tegengevallen zijn en nu proberen de schuld op de tatoo man af te schuiven :z

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:22

Wat een onzinverhaal! Gaat echt nergens over!

En er zijn zo goed als geen tatoo artists te vinden die een 18-jarige zomaar zoiets in het gezicht zetten!!

Daarbij, vind ik t lelijk gezet, geen strakke lijnen etc.. ziet er bijna uit of het erop is getekend :|

jasmijnlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:23

zwieke schreef:
jasmijnlover schreef:

Inderdaad! Ik heb 2 mini's en daar was die ook zeker een dik half uur mee bezig (met het zetten van de tattoo, exl. het tekenen en plaatsen). Hoever is papi zijn ijsje gaan halen? :P

haha jaah idd papi is lang bezig geweest om een ijsje te halen. ik heb dan een A bij me heup maar daar is mijn tattoeerder maar 5 a 10 min mee bezig geweest met bijna alles er bij.. maar dat is alleen een A dit is een half gezicht en ook nog eens allemaal kleine dingen dus dik priegel werk.. wel knap gedaan opzich:p

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:24

wat een raar verhaal sorry hoor.. in je gezicht doet een tattoo super veel pijn. en van te voren laten ze je toch kijken hoe het eruit ziet.. ik zie op de foto dat de sterren zelfs op haar neus zitten.. hoe kan je dat niet gevoelt hebben.. ikn weet het niet hoor.. beetje raar

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:25

En één op haar oor of zie ik nu verkeerd?

jasmijnlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:26

zwieke schreef:
latnahc2 schreef:

Ben je gaan tellen? :')

ik heb getelt en kom op 54 sterren uit maar kan zijn dat ik iets heb overgeslagen :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:26

wat een verhaal zeg :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:28

zwieke schreef:
En één op haar oor of zie ik nu verkeerd?

Ja idd ze heeft er ook nog 1 op haar oor. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:28

Arm meisje, ahum :') Geloof om eerlijk te zijn niks van haar verhaal. Volgens mij dacht ze dat papa die de tattoo toch al betalen zou zoals ze zelf al zei, het wel prima gevonden had. Tot ze zijn hoofd zag, toen heeft ze maar gezegd dat het een fout was naar mijn idee. Ben wel benieuwd of hier nog meer duidelijkheid over gaat komen..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:30

Ik snap echt niet dat mensen hier om kunnen lachen, want echt komisch vond ik het niet, maar eerder heel erg sneu voor dat meisje. Het zou best kunnen dat ze in slaap is gevallen (zie eerdere berichten in het topic hierover).
Er zitten meerdere kant aan het verhaal, bij een tattoeerder (hoe schrijf je dat? :') ) moeten er ook belletjes gaan rinkelen als je een meisje van 18 hebt die 56 sterren op haar gezicht wilt. En als ik dat meisje was zou ik naar iemand toe gaan die fatsoenlijk nederlands kan, want het zit toch voor de rest van je leven op je lichaam.
Ik hoop voor haar dat het nog goedkomt, maar naar mijn mening blijf je littekens zien als je een tattoo weghaalt, dus ben benieuwd hoe het eruit gaat zien...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:31

die chick liegt de bende bij elkaar, heb nl op het piercingforum dit gevonden:
Hailfall schreef:
Overigens hier nog een reply van de Tatooerder op dat andere forum:

So this is what is in the media, and what is real.

First thing, she says she wanted just three stars. But at the police she asked to have the lower part of the tattoo removed, which means that she wants to keep like let's say 20 or 25 which is quite unlogical to say the least.

Then she said she felt asleep. But she went to the mirror and looked at the work and we did further and so on. So first it's quite unpossible to fall asleep when you get a tattoo, even more on the face. Second it's just ridiculous to pretend that she was sleeping because she was contradicted by a witness, next customer, who saw everything from the start to the end.

Plus I took pictures of the tattoo after the session and she doesn't looks like somebody who's discovering 50 unexpected stars on her face.
Afbeelding

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:32

Ik geloof niks van dit verhaal, de foto's zien er geloof ik ook niet echt uit..(heb er geen verstand van maargoed)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:37

als deze foto NET na het zetten is .. dan is het nep.

NA het zetten is het rood.. bloederig en opgezet. Je ziet vet zitten en zwarte vegen. Dus als dit in de shop is NA het zetten..
Dan is het regelrecht stift :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:38

Ik geloof er eerlijk gezegd geen bal van!

Ik dacht, dat je altijd rode vlekken/opgezette huid kreeg van je tattoo? Op de foto hierboven is het allemaal mooi gaaf....

Benieuwd wat de echte waarheid is!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:39

Caye schreef:
als deze foto NET na het zetten is .. dan is het nep.

NA het zetten is het rood.. bloederig en opgezet. Je ziet vet zitten en zwarte vegen. Dus als dit in de shop is NA het zetten..
Dan is het regelrecht stift :j

Die mening volg ik helemaal! :j