Bos en de PVV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bos en de PVV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:59

Het is aan de andere kant wel weer zo dat zolang de PVV voet bij stuk houdt op dezelfde manier als ze steeds hebben gedaan, die ruimte er niet komt. Als Wilders zich niet aan wil passen, geen coalitie voor hem :). En een compleet programma zou toch alvast een aardige aanpassing zijn.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 00:00

En jij gelooft dat Wilders zich gaat aanpassen :n , dacht het niet raakt hij het grootste deel van zijn ongenuanceerde aanhang kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 00:10

Als hij wil regeren dan zal hij wel moeten.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:46

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:07

Hoezo asperges steken voor wilders? :?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:50

Ik snapte de link ook niet helemaal idd, woont wilders soms daar in de buurt?
Anyway, ik vind het jammer dat zo veel mensen al op voorbaat negatief zijn over welke partij dan ook.
heb is een beetje meer respect voor elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:52

Ik gok dat ceasario wil zeggen "als Wilders ze allemaal het land uit schopt hebben we niemand meer om asperges te steken"....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:56

Dan hebben we vakantiewerk :Y)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 23:19

Zonder het sluiten van compromissen (beetje geven en een beetje nemen) zal het de PVV niet gaan lukken om ooit een coalitie te gaan vormen. Dus inderdaad, ze zullen zich dan toch wel een beetje moeten aanpassen. Voor de PVV-stemmers zal het wel even slikken zijn misschien dat niet alle (welke, daar ben ik wel een beetje benieuwd naar) partijpunten gerealiseerd zullen kunnen worden als het ooit zover zou mogen komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 23:51

Alet, dat is ook precies het dilemma van Wilders en zijn PVV. Dus, laat hem maar komen met zijn komedie, hij zal zichzelf in de wielen rijden.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:19

Ik ben een fanatieke PVV stemmer en vind het erg jammer dat veel mensen erg negatief of Wilders reageren want hij heeft ook hele goede standpunten.

Keek gister weer eens opsporing verzocht nou je raad het al denk ik ... dat soort dingen zeggen mij genoeg!

die spotjes van de pvv komen mij erg goed over ik was eerst niet van plan te stemmen maar na het zien van een spotje van de pvv op de tv ga ik dus zeker wel stemmen!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:23

@SecretLIN: welke goede standpunten heeft hij dan?
Ik denk niet dat je n.a.v. Opsporing verzocht kunt bepalen op welke partij je gaat stemmen en hierop kunt baseren hoe het in Nederland gaat. Oftewel: ga niet generaliseren op basis van zulke dingen, dat is jammer en onnodig. Er is wel meer in de wereld dan criminaliteit, denk aan onderwijs en wetenschap, verkeer enzovoorts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:25

SecretLIN, hoezo dan omdat er een zooitje ROTTERDAMMERS opgepakt was??? Lijkt mij ook een goede zaak hoor, opdoeken dat hellhole en Feijenoord erbij :).
Kom, ik heb een mening, laat ik eens een politieke partij beginnen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-09 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 14:39

SecretLIN schreef:
Ik ben een fanatieke PVV stemmer ............................. ik was eerst niet van plan te stemmen maar na het zien van een spotje van de pvv op de tv ga ik dus zeker wel stemmen!

Sja

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 15:47

hoezo sja?
mag iemand hier geen andere mening hebben dan jullie?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 16:01

Dat heeft weinig met een mening te maken.

Lees het zelf eens over en kijk wat er staat.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:23

Wat ik wél erg jammer vindt is dat jullie massaal aangeven geen vertrouwen in wilders te hebben en dat zijn regeringsperiode gedoemd is om te mislukken.
Ookal ben je het niet met hem eens, geef die man een kans en respecteer de keuze van mensen die voor hem kiezen.
Bos,Balkenende en Rouvoet hebben inmiddels BEWEZEN dat ze niet in staat zijn Nederland te verbeteren, maar grapppig genoeg hoor ik daar helemaal niemand over :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:32

Wildgirl, het merendeel van de PVV stemmers, kiest niet voor deze partij vanwege het doordacht programma, maar meestal vanwege een of twee speerpunten nog vaker als een soort proteststem om Den Haag even een poepie te laten ruiken. Dat eerste is veel begrijpelijker dan het tweede, wat natuurlijk volkomen ridicuul is en totaal niet het gewenste effect geeft. Het zet PVV waarschijnlijk wel op wat zetels en dan zit heel Nederland met die minkukel in z'n maag.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:37

Het merendeel van de ouder bevolking stemt op de partij waarop ze dat altijd al gedaan hebben en hun ouders met hen. Dat is net zo slecht, en ook totaal geen reden om te zeggen dat PVV stemmers verder van niets weten, want er kunnen ook daadwerkelijk mensen zijn die op meerdere fronten achter hem staan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:39

Lyonesse, dat blijft beperkt dan, want zoveel fronten heeft Wilders niet.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:41

Dan nog, waarom alleen kritiek hebben op die kiezers en niet op de mensen die PVDA of CDA stemmen omdat ze dat altijd gedaan hebben omdat hun ouders dat deden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:43

Op een of andere manier heb ik daar toch minder moeite mee. Je ziet wel vaak dat als men moeite neemt om te stemmen, men ook wel vaak toch nog een klein beetje stil staat bij de keuze en wellicht ook wat te weten komt over wat andere partijen te bieden hebben. Stemmen is vrijwillig en ik kan me voorstellen dat als verdiepen teveel moeite is, stemmen zelf dat ook is, je moet er immers toch voor omrijden. Een verloren stem vind ik bijna net zo zonde als een stem aan PVV.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 18:10

Lyonesse schreef:
Het merendeel van de ouder bevolking stemt op de partij waarop ze dat altijd al gedaan hebben en hun ouders met hen. Dat is net zo slecht, en ook totaal geen reden om te zeggen dat PVV stemmers verder van niets weten, want er kunnen ook daadwerkelijk mensen zijn die op meerdere fronten achter hem staan :)

Wellicht het CDA, maar de andere gevestigde partijen raken steeds meer mensen kwijt. Dat is ook omdat mensen graag willen geloven dat een ander het beter doet, zoals dieren die geloven dat het gras van de buurman lekkerder is

Vandaar dat wij zeggen, laat Wilders maar regeren.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:14

Goh, wat ben ik blij dat ik niet de enige PVV aanhanger hier ben. En waarom stem ik voor de PVV? Niet alleen voor het verwijderen van herrieschoppers hier in Nederland, maar ook omdat Wilders zich enorm in wil zetten voor dieren.

Nu Wilders toevallig met zijn zeer radicale ideeën in de media komt, zegt iedereen dat de mensen alleen voor de PVV stemmen vanwege een paar speerpunten. Naar mijn mening komen er van alle partijen maar een paar duidelijk speerpunten naar voren. Groenlinks staat voor zorg & milieu. SP wil iedereen (financieel) gelijk stellen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bij elke partij wordt er op speerpunten gestemd, en dat die van Wilders nu dan toevallig extra aandacht trekken.. tsja

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:16

Lovely schreef:
Wildgirl, het merendeel van de PVV stemmers, kiest niet voor deze partij vanwege het doordacht programma, maar meestal vanwege een of twee speerpunten nog vaker als een soort proteststem om Den Haag even een poepie te laten ruiken. Dat eerste is veel begrijpelijker dan het tweede, wat natuurlijk volkomen ridicuul is en totaal niet het gewenste effect geeft. Het zet PVV waarschijnlijk wel op wat zetels en dan zit heel Nederland met die minkukel in z'n maag.

Ik ga er niet van uit dat jij al deze duizenden mensen zelf aan een kruisverhoor hebt onderworpen en zo weet waaróm ze PVV gaan stemmen.
Het lijkt mij dus ook niet dat je dat zo stellig kunt beweren.
Persoonlijk heb ik me verdiept in zijn programma en ook in die van het CDA en van de VVD.
In mijn omgeving zijn een boel mensen die PVV stemmen die dat óók gedaan hebben.
Daarnaast is het wel heel makkelijk om Wilders een minkukel te noemen terwijl hij nog niks bewezen heeft, steek je hand in eigen boezem zeg ik dan en toon wat meer respect.
Zoals ik al eerder zei; over de misstappen van Bos,Balkenende etc hoor ik niemand terwijl die het al VOOR HET ECHIE verkl**t hebben op sommige punten....