Homo-ontmoetingsplekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Homo-ontmoetingsplekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:20

Och kom op zeg, jij en ik zijn toch ook niet seksverslaafd, of wel? En mannen zijn geen katers die alsmaar staan te sproeien....

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:23

Lovely schreef:
LittleAnn, een ziekte? Welke eeuw zit jij? Er worden hier ook cruisingplekken genoemd die midden in de biblebelt liggen en helaas zullen de mensen daar er wel dezelfde bekrompen gedachte op na houden.

Ik vind het ziek als je zo geobsedeerd bent dat je van de ene naar de andere vent gaat om aan je trekken te komen, op een plek waar iedereen je kan zien en waar je makkelijk geslachtsziektes kan oplopen! Hoe noem jij dan zulk gedrag? Ik bekrompen? Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar op dit moment hebben zowel onschuldige kinderen als volwassenen hier last van!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:24

Welshcobfan schreef:
Blijkbaar genieten ze er toch van, ze komen elke keer weer terug en als je niet kan genieten dan zal je mannelijke deel ook niet meewerken zeg maar ;)
Taboe of niet: ze komen terug. zouden de stiekemerds niet liever openbaar homo willen zijn? vast! Maar ze blijven toch terugkomen, dus ergens moeten ze het wel lekker vinden. Dus je kan mij niet wijs maken dat ze er allemaal tegen hun zin heen gaan ;) (en dan heb ik het niet over hoe ze het anders willen zien! maar hoe ze er nu mee omgaan)

Afgelegen plekken? oke... maar een park waar zoveel mensen met kinderen komen? nee not done. Als je kinderen niet lekker in het park kunt laten spelen, als je niet 's avond een wandeling kan maken dan gaat het te ver...
Zouden heteroontmoetingsplekken ook zo gedoogd worden?

Die zijn er ook genoeg hoor ;)
Neem een normale vrachtwagen overnachtingsterrein en zie wat er gebeurt.
Tot openbare orgies aan toe :+

Ik zie als ik met Davey op stap ga veel wagens aan en af rijden.
Mannen in pakken,mannen met kinderstoeltjes achterin de auto,mannen met de bedrijfswagen ( erg slim als je anoniem wilt blijven :D ) mannen die bij de gemeente werken.
En dan heb je nog de zogenaamde vogelspotters.
Oftewel de mannen die een kijkje van erg dichtbij willen hebben maar er dit jaar nog niet aan toe zijn om 1 op 1 contact te maken( volgend jaar beter :D )

Eeven over homosexualiteit als ziekte.
Dat is echt iets uit de prehistorie en mensen die dat nog geloven mogen weleens onder hun steen vandaan komen.
Als homosexualiteit echt een ziekte was dan was dan zou dat DE smoes zijn voor een dagje vrij:

Sorry baas ik kom vandaag niet werken,ben namelijk nog steeds lesbisch ;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:26

Je maakt mij niet wijs dat mensen niet weten waar in hun leefomgeving een cruising area is, ik zou zeggen, blijf daar dan gewoon weg, dan heb je er ook geen last van. Verder vind ik het kort door de bocht dat je schermt met geslachtsziektes, je zou moeten weten dat ook de meeste homo's dondersgoed weten wat veilig vrijen inhoudt.
En lees het artikel in de link anders nog eens.... misschien dat je dan inziet dat er vaak veel verdriet achter zit, mensen die stiekem naar dit soort plaatsen gaan, simpelweg omdat ze doodsbang zijn alles kwijt te raken in hun dagelijkse leven en vaak al jaren mét die angst leven. Triest, intriest.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:27

hahah rustig maar suleilitha niet zo serieus opvatten ;)

(al vertonen ze wel eerder (onbewust) seksueel onveilig gedrag, mogelijk vanuit evolutionaire verklaring. De vrouw wil bevrucht worden door het juiste mannetje, de man wil zoveel mogelijk vrouwtjes bevruchten dus maken zich toch minder druk om veiligheid. dus 2 mannetjes maken zich samen al minder druk. Helaas raken homo's wel eerder besmet met hiv... Maar goed: een deel parkhomo zal juist extra voorzichting zijn omdat ze anders mot met de vrouw krijgen!).

Maar in het artikel geeft die man ook wel aan dat hij de kick lekker vind. Dat kan best verslavend kan werken!

Lijkt mij wel een nachtmerrie om je vader te herkennen in de bosjes :=

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:29

LittleAnn schreef:
Lovely schreef:
LittleAnn, een ziekte? Welke eeuw zit jij? Er worden hier ook cruisingplekken genoemd die midden in de biblebelt liggen en helaas zullen de mensen daar er wel dezelfde bekrompen gedachte op na houden.

Ik vind het ziek als je zo geobsedeerd bent dat je van de ene naar de andere vent gaat om aan je trekken te komen, op een plek waar iedereen je kan zien en waar je makkelijk geslachtsziektes kan oplopen! Hoe noem jij dan zulk gedrag? Ik bekrompen? Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar op dit moment hebben zowel onschuldige kinderen als volwassenen hier last van!

En geslachtsziektes komen gelukkig niet voor tussen mensen die een partner in een disco opduiken?
Kiezen voor veilige of onveilige seks is iets dat overal voorkomt.
De reden dat er zoveel condooms slingeren ligt in het feit dat er godzijdank steeds meer homo's voor kiezen om het veilig te doen.
Weet je wat pas beroerd is?
Die vrouw die parttime werkt en voor wat onduidelijke kwaaltjes naar de huisarts gaat en later te horen krijgt HIV besmet te zijn omdat ze toch echt dacht dat die ene collega op werk waarmee ze eenmalig had liggen rommelen niks onder de leden zou hebben want die is tenslotte al 25 jaar getrouwd dus een condoom was overbodig ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:29

In het artikel geeft een andere man aan dat hij feitelijk doodongelukkig is en doodsbang is voor de reactie van zijn kinderen, Welshcobfan.
Ik vat het overigens zo serieus op als ik zelf wil. Iemand in mijn naaste omgeving is domweg verstoten door zijn bloedeigen moeder, die heeft gezegd dat ze liever een zoon in de gevangenis heeft dan eentje die homo is.

Inderdaad een schrijnend voorbeeld van hoe je HIV kunt oplopen Meetje, maar het is wel de realiteit, het gebeurt ook nog steeds op die manier, helaas...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-09 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 23:30

1 ding wil ik even voorop stellen in deze discussie:

Dit topic heb ik niet gestart om te discussieren over een sexuele geaardheid.

Ik heb het gestart omdat ik het walgelijk vind, echt walgelijk, dat openbare bossen en natuurgebieden en parkeerterreinen gebombadeerd worden tot HOP en hierdoor mensen noodgedwongen het natuurgebied gaan vermijden.

Al heb je met 30 man een orgie, doe dat thuis of in een sexclub. Maar niet in het openbaar waar andere mensen van de natuur genieten, moeten tanken of een plasje moeten plegen.

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden, echt te belachelijk.
En de homoscene voelt zich vaak al 'achtergesteld en gediscrimineerd" maar daar maken zij het echt zelf naar met dit soort praktijken.

Daarbij moeten zij toch echt respect voor de natuur hebben waar zij in 'recreeren" en hun troep opruimen. Net als de rest van Nederland!

Echt waar ik vind het te bezopen voor woorden....

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:31

Daarnaast heb ik zo'n licht vermoeden dat er meer HIV onder hetero's voorkomt als onder homosexuelen maar misschien kan iemand even de exacte cijfers opzoeken( mooie klus voor suleilitha :D )

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:33

suleilitha schreef:
Je maakt mij niet wijs dat mensen niet weten waar in hun leefomgeving een cruising area is, ik zou zeggen, blijf daar dan gewoon weg, dan heb je er ook geen last van. Verder vind ik het kort door de bocht dat je schermt met geslachtsziektes, je zou moeten weten dat ook de meeste homo's dondersgoed weten wat veilig vrijen inhoudt.
En lees het artikel in de link anders nog eens.... misschien dat je dan inziet dat er vaak veel verdriet achter zit, mensen die stiekem naar dit soort plaatsen gaan, simpelweg omdat ze doodsbang zijn alles kwijt te raken in hun dagelijkse leven en vaak al jaren mét die angst leven. Triest, intriest.

Dit is ook mijn mening, dus er is helemaal geen noodzaak om jullie allemaal tegen mij te keren omdat ik dit soort gedrag 'ziek' heb genoemd....goed lezen dames, ik heb het niet over het 'homo-schap' ;)

Meetje22

laetitia schreef:
Al heb je met 30 man een orgie, doe dat thuis of in een sexclub. Maar niet in het openbaar waar andere mensen van de natuur genieten, moeten tanken of een plasje moeten plegen.

Nou oké ik zal het in het vervolg thuis doen,jij je zin :D :D :D

Anoniem

Je mag het bezopen vinden Laetitia, maar als je je er even in zou verdiepen zou je weten waar zich een HOP bevindt. En het is niet zo moeilijk die plaatsen te vermijden.
Verder bestaan deze plaatsen al langer dan je denkt, het begrip cruising area kenden we dik dertig jaar geleden ook al.

Ook weer raak Meetje, er gaan momenteel zowiezo zeker evenveel hetero's als homo's dood aan AIDS.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:35

Weet je wat ik in en in triest vind?
Dat ze hier precies een plek uitkiezen waar kinderen graag willen spelen.... dat een flink deel hun rommel niet op ruimt en vooral: dat er helaas ook een aantal zijn die zich bedreigd voelen en willen aanvallen of je willen versieren als je man bent (op een niet fijne manier).
Niemand kan een stuk park toe-eigenen! Park moet een mooie, schonen en veilige plek zijn voor iedereen.

en toch suleilitha kickte hij op die plek: hij kiest er zelf voor. Niemand die hem dwingt om daar regelmatig (!) te sexen. Hij kickt erop. Hoe schrijnend ook zijn verhaal is, het is toch zijn keuze om het op deze manier te doen.

LittleAnn, dat ik wel duidelijk uit je verhaal gehaald dat het om het gedrag ging, niet op de homo an sich :)

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:36

Belachelijk als je plekken moet gaan vermijden omdat mensen daar zo nodig moeten sexen terwijl het ook thuis of in een hotel ofzo kan! Moeten wij ook lijden onder hun "problemen"? Ik denk ook niet dat het sexen in het openbaar ze op gaat lossen zo..

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:36

laetitia schreef:
1 ding En de homoscene voelt zich vaak al 'achtergesteld en gediscrimineerd" maar daar maken zij het echt zelf naar met dit soort praktijken.

Mag ik je erop wijzen dat het niet de echte homo's zijn die stennis schoppen.
Nee die hoor je niet.
Die zitten liever gezellig met hun partner thuis op de bank met een goed glas wijn en die maken zich niet druk om een paar relnichten in bosjes.
Een echte homosexueel wil vaak een hechte stabiele relatie met 1 partner en die zit echt niet op spannende wisselende contacten te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:37

De man uit het artikel bedoel je, tja, die ene wel maar er staat nog een relaas van een andere man in het verhaal. Het zal me trouwens aan mijn kont oxideren of ze er op kicken of niet, feit ligt er dat het gebeurt in een cruising area die in de hele omtrek bekend is. Laat ze maar lekker!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 23:37

Sorry?
Omdat het bos waar ik in paardrij, het enige bos waar ik in kan paardrijden dus een HOP is, moet ik dan maar rondjes in de bak blijven hobbelen??

Ik vind het dus juist de omgekeerde wereld dat de overige recreanten een gebied moeten gaan vermijden omdat er andere sexrecreanten (wat dus verboden is bij wet nota bene) er zich massaal ophouden.

Omgekeerde wereld. Het is bij wet verboden!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:38

suleilitha schreef:
In het artikel geeft een andere man aan dat hij feitelijk doodongelukkig is en doodsbang is voor de reactie van zijn kinderen, Welshcobfan.
Ik vat het overigens zo serieus op als ik zelf wil. Iemand in mijn naaste omgeving is domweg verstoten door zijn bloedeigen moeder, die heeft gezegd dat ze liever een zoon in de gevangenis heeft dan eentje die homo is.

Inderdaad een schrijnend voorbeeld van hoe je HIV kunt oplopen Meetje, maar het is wel de realiteit, het gebeurt ook nog steeds op die manier, helaas...

Dus doet hij het in de openbare bosjes waar hij zeer makkelijk betrapt kan worden(je weet nooit wat voor maloten daar rondlopen misschien maken er ook wel mensen foto's of filmpjes). Waar hij alshet een beetje fout loopt ook nog best een keer gewond kan raken want de potenrammers weten zo'n plekje dus ook te vinden(staat ook in jou artikel). Bovendien vind ik het nogal asosiaal om een bos helemaal in te pikken, niemand anders kan daar meer komen en ik krijg al commentaar als mijn hond los loopt :Y) .

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:39

suleilitha schreef:
Ook weer raak Meetje, er gaan momenteel zowiezo zeker evenveel hetero's als homo's dood aan AIDS.

Ja wij zijn het wel eens met elkaar :D
Maar wij hebben vaak ook een iets andere denkwijze als andere namelijk die van leven en laten leven.
En iedereen in zn waarde laten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:40

Welshcobfan, in wat voor buurt woon jij dat de junks en homo's in je achtertuin hun ding doen?

Over HIV via sex (zonder sterretje, jaja) schijnt nu bekend te zijn dat dit vooral verspreid wordt middels anale sex. Ja, dat komt in de cruisinarea voor, maar ook in heel erg veel slaapkamers, steegjes achter kroegen, parenclubs, darkrooms e.d. De besmettingsgraad onder homo's en hetero's gaat redelijk gelijk op en dat zou erop kunnen duiden dat er evenveel (zo niet meer) anale sex voorkomt onder hetero's als onder homo's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:40

Tja, we hebben het er met ons allen zelf naar gemaakt dat dit gebeurt..... als de hele achterlijke Nederlandse bevolking niet zo homofoob was, had je deze plekken helemaal niet nodig.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:41

Dus ik moet maar weg blijven uit het park?
De kinderen mogen niet lekker spelen in het park?
Sorry, dat gaat mij echt te ver! ik laat mij toch niet wegjagen uit een openbare ruimte omdat er een aantal mensen een stuk toe eigenen door daar verboden praktijken te gaan uitvoeren?
Dat gedoogbeleid gaat mij echt veeeeeel te ver!

Geen achterbuurt, maar een park dichtbij de stadskern.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:42

suleilitha schreef:
Tja, we hebben het er met ons allen zelf naar gemaakt dat dit gebeurt..... als de hele achterlijke Nederlandse bevolking niet zo homofoob was, had je deze plekken helemaal niet nodig.

Je snijdt jezelf nu in de vingers, want je noemt jezelf nu ook homofoob door die uitspraak ;)

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:43

Maar wat is nou het probleem?
Dat ze hun troep niet opruimen?
Helemaal mee eens,maar lopen jullie in het vervolg ook met je lege blikje cola naar de prullebak,zodat ik het niet als zwerfafval hoef op te rapen?
Het feit dat je je hond niet kan uitlaten op bepaalde plaatsen?
Waarom niet?
Als het geen psychopaat is loopt je hond geen enkel risico,hij ziet hooguit wat dingen gebeuren die hij ook met de reu van de buren uithaalt ;)

Het enige vervelende wat ik eraan kan bedenken is de troep,maar als ik om me heen kijk wat de jeugd allemaal aan troep laat liggen valt het mij nog reuze mee.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 23:44

lovely: ik denk dat juist bij de parksex er minder hiv voorkomt! De meeste zijn keurig getrouwd, dus die kunnen niet aan komen zetten met een geslachtsziekte thuis ;)

Een leeg colablikje vind ik anders dan een condoom met zaad erin die kinderen oppakken.