Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:LittleAnn, een ziekte? Welke eeuw zit jij? Er worden hier ook cruisingplekken genoemd die midden in de biblebelt liggen en helaas zullen de mensen daar er wel dezelfde bekrompen gedachte op na houden.
Welshcobfan schreef:Blijkbaar genieten ze er toch van, ze komen elke keer weer terug en als je niet kan genieten dan zal je mannelijke deel ook niet meewerken zeg maar![]()
Taboe of niet: ze komen terug. zouden de stiekemerds niet liever openbaar homo willen zijn? vast! Maar ze blijven toch terugkomen, dus ergens moeten ze het wel lekker vinden. Dus je kan mij niet wijs maken dat ze er allemaal tegen hun zin heen gaan(en dan heb ik het niet over hoe ze het anders willen zien! maar hoe ze er nu mee omgaan)
Afgelegen plekken? oke... maar een park waar zoveel mensen met kinderen komen? nee not done. Als je kinderen niet lekker in het park kunt laten spelen, als je niet 's avond een wandeling kan maken dan gaat het te ver...
Zouden heteroontmoetingsplekken ook zo gedoogd worden?
LittleAnn schreef:Lovely schreef:LittleAnn, een ziekte? Welke eeuw zit jij? Er worden hier ook cruisingplekken genoemd die midden in de biblebelt liggen en helaas zullen de mensen daar er wel dezelfde bekrompen gedachte op na houden.
Ik vind het ziek als je zo geobsedeerd bent dat je van de ene naar de andere vent gaat om aan je trekken te komen, op een plek waar iedereen je kan zien en waar je makkelijk geslachtsziektes kan oplopen! Hoe noem jij dan zulk gedrag? Ik bekrompen? Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar op dit moment hebben zowel onschuldige kinderen als volwassenen hier last van!
suleilitha schreef:Je maakt mij niet wijs dat mensen niet weten waar in hun leefomgeving een cruising area is, ik zou zeggen, blijf daar dan gewoon weg, dan heb je er ook geen last van. Verder vind ik het kort door de bocht dat je schermt met geslachtsziektes, je zou moeten weten dat ook de meeste homo's dondersgoed weten wat veilig vrijen inhoudt.
En lees het artikel in de link anders nog eens.... misschien dat je dan inziet dat er vaak veel verdriet achter zit, mensen die stiekem naar dit soort plaatsen gaan, simpelweg omdat ze doodsbang zijn alles kwijt te raken in hun dagelijkse leven en vaak al jaren mét die angst leven. Triest, intriest.
laetitia schreef:1 ding En de homoscene voelt zich vaak al 'achtergesteld en gediscrimineerd" maar daar maken zij het echt zelf naar met dit soort praktijken.
suleilitha schreef:In het artikel geeft een andere man aan dat hij feitelijk doodongelukkig is en doodsbang is voor de reactie van zijn kinderen, Welshcobfan.
Ik vat het overigens zo serieus op als ik zelf wil. Iemand in mijn naaste omgeving is domweg verstoten door zijn bloedeigen moeder, die heeft gezegd dat ze liever een zoon in de gevangenis heeft dan eentje die homo is.
Inderdaad een schrijnend voorbeeld van hoe je HIV kunt oplopen Meetje, maar het is wel de realiteit, het gebeurt ook nog steeds op die manier, helaas...