Josef Fritzl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:30

jarenlng opsluiten met af en toe een sessie psychologie, de kerel lacht zijn broek toch aan flarden, en zo te zien heeft meneer ook nog het recht om mail te ontvangen.
Laat zo'n triest geval toch wegteren in een kerker ofzo, heeft toch geen enkele functie meer in de maatschappij naast dat hij ons ook nog eens bakken met geld kost?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:30

Ik had laatst ook zo'n hele reportage gezien op tv, echt te walgelijk gewoon!

Vind het ook wel erg apart dat die moeder nooit niks had vermoed over die kelder..
Denk dat ze het wel wist.. maar dat ze het gewoon niet onder ogen durfde te komen. :=

Wat een enge vent trouwens om te zien ook, brr.

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 00:35

Hmm late reactie, maar kreeg geen mail meer over reacties :=

Hmm die brieven snap ik echt niets van! Welk mens haalt het in zijn hoofd die man 'good by heart' of iets in die richting te noemen? Die persoon is zelf ziek in zijn of haar hoofd :j

Verder ben ik zoals meerdere hier ook niet voor de doodstraf, maar deze man, vind ik niet erg!

En die vergelijking met paard op stal en dochter op 'stal' om het zo even te noemen is geen vergelijkbaar materiaal. Een paard baart geen 6 veulens van een mens, waaronder ook nog 1 gestorven veulen. Totaal 7 dus.
Elizabeth wel? Waarom? Juist het is een mens!
Nu val ik niet iedereen aan, maar diegene die dit vergelijkbaar vond.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:56

Paarden lang op stal laten staan is erg en misschien zijn er ook wel aspecten van deze situaties die overeen komen, maar de geestelijke schade vind ik niet vergelijkbaar.