EO schorst presentator wegens foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:37

Nou ja, als je hier op de bible belt de autochtone vrouwen bekijkt kan ik mij wel voorstellen dat Arie dan heel aantrekkelijk wordt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:40

:+ Maar de mannen hebben toch ook niets echt mannelijks?

anneliesdj

Re: EO schorst presentator wegens foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:47

Wat ik wel frappant vond is dat ze gister bij RTL boulevard zeiden dat Arie gewoon toestemming heeft gegeven voor plaatsing van de foto's.
Volgens Linda de Mol hebben ze hem nog gevraagd of ze de foto's nu wel moesten publiceren en daarop zei hij dat hij al ja had gezegd en niet van plan was daarop terug te komen.

Daarmee geeft hij dus eigelijk aan hij dit geen fout vind van hemzelf maar eerder dat hij niet volledig achter de EO staat, beetje een stiekeme steek onder water.
Ben benieuwd of de EO dat zo laat of dat ze gaan proberen de publicatie te verhinderen.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 17:48

De straf heeft hij toch al te pakken, dus dan kunnen de foto's net zo goed geplaatst worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:51

Publiciteit krijgt hij wel... :P Blad zal goed verkopen denk ik...EO-ers zullen bij AH toch ook wel even stiekem kijken?? ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:53

Jacimatho schreef:
De straf heeft hij toch al te pakken, dus dan kunnen de foto's net zo goed geplaatst worden..

Jawel maar dat bedoel ik niet.

De EO ziet dit als 'fout' van hem, als hij het zelf ook als 'fout' of dom of onnadenkendheid oid zou zien dan zou hij wel aangeven dat hij liever geen publicatie wil.
Maar hij heeft juist gezegd dat ze wél geplaatst moeten worden dus daarmee geeft hij aan dat hij niets verkeerd heeft gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:56

Misschien geeft hij aan dat hij nog steeds een christelijk mens is en nog steeds oprecht gelooft en dat de EO nu ook eens met zijn tijd mee moet gaan. Niet roomser dan de paus moeten zijn en dat een bloot bovenlijf iets heel normaals en natuurlijks is, dat in de zomer hele stranden vol liggen met mannen met blote bovenlijven.

Als de kerk niet moderniseert, sterft hij uit en isoleren zij zich. Willen ze zieltjes winnen moeten ze jong worden.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 17:57

De beste man is fotomodel en doet naast de EO gewoon modellenwerk...
Ik kan me goed indenken dat hij niets fouts in een modereportage over badkleding heeft gezien.
Dat het zo nodig opgeklopt moet worden WANT het gaat om een homo editie...tja...Homo's dragen ook zwembroeken. De Linda is geen Playboy voor de Gay man, maar een gewoon maandblad. Was hij ook zo en plein public vernederd en als een schooljongetje op de vingers getikt en in de hoek gezet als het de Libelle betrof? Ik betwijfel dat ten zeerste.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:58

Het gaat erom dat de foto's speciaal worden gemaakt zodat anderen ernaar kunnen kijken.

En de EO roomser dan de paus? :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:00

Maar dat is toch altijd met foto's? Stel hij komt met ontblote torso op tv, dat zou heel Nederland onder commotie brengen... 8-)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 18:21

Een badmode reportage is een badmode reportage. Omdat het nu een homoblad betreft, is het opeens erotisch getint?
Dat is wel heel erg stereotiep denkgedrag...imo...

De man is model en maakt fotoreportages...Hij maakt ook tv. Zijn werk bestaat uit bekeken worden...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:25

Tegen wie heb je het?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 18:47

Ik reageerde op dit zinnetje:

anneliesdj schreef:
Het gaat erom dat de foto's speciaal worden gemaakt zodat anderen ernaar kunnen kijken.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:56

Dan verschillen wij van mening ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:51

Als Arie slim is gaat hij lekker bij een andere omroep werken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:27

Misschien komt er wel een aanbieding voor hem ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:32

Afbeelding

Deze foto staat op een artikel over de eh.... zonde van Arie Boomsma :D
Ik vind hem niet echt shocking, eerlijk gezegd ;)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:41

Ik vraag me af wat niet-gelovigen nou willen.

al doet de EO hier niets tegen dan is het: 'Kijk die christenen doen zelf ook dit en dit dus waarom hebben ze commentaar op tijdschriften met (bedekte) naaktfoto's?' (dit is geen naaktfoto maar even als voorbeeld).
als de EO hem 3 maanden schorst is het: 'Bekrompen van de EO, wat is hier mis mee en blabla.'

Ik vind de foto ook niet shocking maar het gaat erover dat hij dit op eigen houtje heeft gedaan terwijl hij bij een christelijk programma werkt (wat al minder christelijk is als vroeger).
Vind het goed dat ze hem 3 maanden hebben geschorst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:43

Ow wat erg dat hij dit op eigen houtje heeft gedaan, verder werkt hij niet bij een christelijk programma maar bij een christelijke omroep :D
Het is overduidelijk hoe de EO in elkaar zit voor mij, ik vind het ronduit schijnheilig en ach, Arie vaart hier wel bij, daar kun je donder op zeggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:44

Ik las in een artikel dat de EO de foto's nog niet gezien hebben, maar dat het gaat vanwege het homogerelateerde artikel. Dat Ari homo's niet veroordeelt en dat hij niet tegen homohuwelijken is weet de EO en dat mocht allemaal wel. Maar hij blijkt alleen een zwembroek aan te hebben tijdens die fotoshoot en was op het strand in een warm land, dat is wel erg hot en sexy :D

Ik vind het gewoon hypocriet. Ze durven gewoon vanwege hun kerkgangers niet, niet te reageren omdat er natuurlijk erge anti-homo-denkenden tussen zitten en als de EO dit toestaat, krijgen ze klachten en zullen er mensen zijn die hun lidmaatschap op zeggen. Gewoon heel erg bekrompen gedacht. God houdt dus kennelijk niet van al zijn kinderen en dat is dan bij mij de boodschap en dat is heel erg jammer in deze moderne tijd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-03-09 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:45

ziet er goed uit, die arie ;)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:45

suleilitha schreef:
Ow wat erg dat hij dit op eigen houtje heeft gedaan, verder werkt hij niet bij een christelijk programma maar bij een christelijke omroep :D
Het is overduidelijk hoe de EO in elkaar zit voor mij, ik vind het ronduit schijnheilig en ach, Arie vaart hier wel bij, daar kun je donder op zeggen!

Ik snap best dat als de EO daar niets mee te maken wil hebben dat ze het niet goed vinden dat hij zulke foto's laat plaatsen want dat geeft een tegenstrijdige indruk.
Een omroep of een radioprogramma is voor mij hetzelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:53

Tegenstrijdig? Ik vind het domweg schijnheilig en je maakt me niet wijs dat die EO mensen te water gaan in een surfpak :D en verder heb je de achterliggende gedachte niet meegekregen LF-XX-D, het gaat de EO er met name om dat het foto's zijn voor een eenmalig homoblad en we weten allemaal dat de EO en de meeste EO aanhang fel tegen zijn op homosexualiteit, terwijl homo's ook gewoon door God zijn geschapen ;)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:55

garny95 schreef:
ziet er goed uit, die arie ;)

Die foto doet me ergens aan denken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:55

russel schreef:
God houdt dus kennelijk niet van al zijn kinderen en dat is dan bij mij de boodschap en dat is heel erg jammer in deze moderne tijd.

God wel, alleen de bedenkers van de bijbel en kerk niet.
Alles om jezelf te verheffen boven anderen nietwaar?