Negenjarig meisje zwanger van een tweeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 00:47

Rivano schreef:
De aartsbisschop heeft in een interview nogmaals gezegd dat de "vader van de vermoorde tweeling" niet vebannen wordt. Hij zei wel dat de vader een grote zonde begaan heeft, maar dat deze zonde veel minder ernstig is dan abortus.

Triest dat in de 21e eeuw binnen het (christelijk) geloof abortus (en zelfs nog om medische redenen) erger is dan kinderverkrachting, daar kan ik echt niet bij :n

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:01

Dat meisje hoort gewoon van haar kindszijn te genieten en dan dit..
Is die stiefvader al gearresteerd? ;(

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:02

In brazillie komt dit erg vaak voor... zowiezo in sommige landen zijn vrouwen al heel jong "oma" ofzo :+

zal wel met een stukje cultuur te maken hebben, maar ook zeker een deel met armoede en onbegrip...

maar voor onze standaard is het niet normaal nee :o

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 00:46

_Nann_ schreef:
In brazillie komt dit erg vaak voor... zowiezo in sommige landen zijn vrouwen al heel jong "oma" ofzo :+

zal wel met een stukje cultuur te maken hebben, maar ook zeker een deel met armoede en onbegrip...

Veel negenjarige meisjes zijn daar niet zwanger hoor, denk ik. En zeker niet van een tweeling..

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:03

Bueno schreef:
_Nann_ schreef:

Veel negenjarige meisjes zijn daar niet zwanger hoor, denk ik. En zeker niet van een tweeling..

Nee, ik bedoelde meer dat daar vrouwen ( meisjes) over het algemeen al heel jong kinderen krijgen...
( natuurlijk is dat niet altijd zo... :+ )

Mandoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:32

Bueno schreef:
Dat meisje hoort gewoon van haar kindszijn te genieten en dan dit..
Is die stiefvader al gearresteerd? ;(

Echt te erg voor woorden dit weer.

Destination

Re: Negenjarig meisje zwanger van een tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:51

wat erg!
ik bedoel waarom doe je zoiets?
en dan krijgt het meisje 33 cent per keer dat is toch ook heel weinig en dan ik het ook nog tegen haar zin in 1 :(

Poekiemansss

Re: Negenjarig meisje zwanger van een tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:26

Oh wat erg :o
Arm meisje ..

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:14

Mijn mening:
Maak die stiefvader af! (sorry ik vind dit gewoon niet kunnen, een levenslange straf vind ik het minimum :n ). Nuja misschien overdreven maar ik vind dit gewoon niet kunnen. In brazilie is dit verboden, nog zo iets, we leven inderdaad zoals al vermeld in de 21e eeuw. Maar ja dat is de beslissing van het land, daar kunnen wij wel over discussieren maar we kunnen er helaas niets aan veranderen.
Dat een meisje van 9 kan zwanger raken is helemaal zo raar nog niet, er zijn nog mensen die heel vroeg "rijp" zijn. Ligt ook aan deze maatschappij lijkt mij.
Ik kan haar één iets aanraden, abortus. Een meid van 9 kan dit volgens mij moeilijk tot onmogelijk aan.

Arme meid!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:23

lana_te schreef:
In brazilie is dit verboden, nog zo iets, we leven inderdaad zoals al vermeld in de 21e eeuw. Maar ja dat is de beslissing van het land, daar kunnen wij wel over discussieren maar we kunnen er helaas niets aan veranderen.

Ik begrijp dat 5 bladzijdes lezen een hele opgave is, maar daar staat meerdere malen vermeld dat dit niet de beslissing van het LAND is, want het LAND Brazilie staat abortus wel toe in dit geval. Het werd verboden door de Kerk. En niet de braziliaanse kerk maar de wereldwijde kerk geleid door de Paus. De Paus is duits, dus in dat geval zou Duitsland ook niet in de 21ste eeuw leven. Elk land welke de richtlijnen van de Paus volgt verbied abortus. De huidige Paus heeft benadrukt dat abortus ook in dit geval niet toegestaan is. De braziliaanse bisschop heeft niets anders te doen dan zijn richtlijnen op te volgen.
Als dit in nederland gebeurd zou zijn, zou hetzelfde gebeurd zijn. Het land staat het toe, maar de kerk niet. -Zonder uitzonderingen-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:41

Kleine nuancering: de Rooms-Katholieke Kerk.
Er zijn er veel meer, met meer genanceerde opvattingen.

Oh en Lana_Te, lees even - het meisje heeft al maanden geleden een abortus ondergaan. Dit wordt een oud draadje.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:33

8)7 9 jaar!

ik zou toch niet weten wat ik zal doen als mijn vader zo was :oo