Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:En daarbij, zolang het bij denken blijft... Natuurlijk is dat niet wat je wilt, maar je kunt nooit uitsluiten. Die winkeljufrouw die naar je kindje kijkt dan ook vuige gedachtes hebben. De groenteboer die altijd een extra mooi appeltje achterhoud. De meester of de juf op de basisschool ook...
Chiqa schreef:Ik vond je opmerking vrij onzinnig zo kan je namelijk oeverloos discussieren met wat als...en wat denk je van..Appels peren. En dan kan ik idd mss verveeld overkomen, maar dat is met dezelfde reden dat ik me ook irriteer aan dat soort discussies.
We hebben het hier over pedofielen die de wet oevrtreden hebben en minderjarigen hebben verkracht en misbruikt en mss zelfs vermoord.
Niet over Truusje Of Klaasje die een vieze gedachte HEEFT maar niet in uitvoering brengt gelukkig.
Was ook ooit een topic over.
Vjestagirl schreef:Ben je het er niet mee eens? Ga de politiek in en scherp de regels aan, pas het wetboek van strafrecht aan.
Vjestagirl schreef:Het is niet zozeer dat je het niet met mij eens bent, maar met de manier hoe het Nederlandse strafrecht werkt...
Vjestagirl schreef:Je krijgt geen adres te zien, alleen een wijk.
Chiqa schreef:Vjestagirl schreef:Je krijgt geen adres te zien, alleen een wijk.
http://www.dutchpredators.org/?page_id=34
Voila...met foto, naam en adres, een van de vele sites.
Kanelly schreef:Vergeten doe je het niet, dat klopt, vergeven kan wel. En ja ik spreek uit ervaring..
Toch vind ik het zowiezo lastig om van wel / geen 2e kans te spreken.
Het is gebeurd, dat is heel naar en jammer. Maar ik laat het niet de rest van m'n leven beïnvloeden en wil het ook niet altijd met me meenemen. Anders zou ik m'n werk nu ook niet kunnen doen.
Vjestagirl schreef:Wal-ge-lijk...