Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennasilver schreef:Weten ze zeker dat er geen nummer 9 zit? Ik kan er ook niks aardig over zeggen( nou gelukkig dat de kinderen gezond zijn). Je bent een alleenstaande moeder met 6 kinderen
( waarschijnlijk met verschillende vaders). Hoe haal je het in je hoofd als je bij je ouders woont om nog zoveel embryo's te plaatsen. Is 6 niet genoeg? Ik kan er niet bij, was je nu
getrouwd en woonde je zelfstandig dan zou ik het nog geen goed idee vinden zoveel baby's tegelijktijd. Misschien vindt ze het leuk zwanger te zijn. Ben heel benieuwd hoe ze deze kinderen gaat aankleden, voeden en aandacht gaat geven.
Ik snap die artsen ook niet hebben ze geen waarden en normen? Waar is je beroepsethiek?? Ja amerika daar kan alles.
Cheytjuh schreef:Krijg soms echt het idee dat mensen geen idee hebben over de verantwoordelijkheid die het opvoeden van een kind met zich meebrengt.. )
detour schreef:Jeetje goede vraag, al denk ik wel dat je een kamikazepiloot bent als je hier voor kiest!
volgens mij gebeuren dergelijke dingen heel soms in de natuur..
Al vraag je je af wat er gebeurt met een moeder in spé als ze natuurlijk zou moeten bevallen van 8 beebs.