Amerikaanse baart 8- ling!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:47

Maar Horsie, Het is gewoon niet mogelijk om 8 kinderen die even oud zijn genoeg (individuele) aandacht te geven. Hoe graag je ook zou willen als ouders zijnde.
Natuurlijk zijn er waarschijnlijk een hele hoop mensen die mee willen helpen, maar juist de aandacht van de eigen ouders is zo belangrijk. Daarbij heeft elk kind ook gewoon even alleen de aandacht nodig, juist voor een goede ontwikkeling. Je zou maar 90% van de tijd door anderen opgevoed worden. Dus ja ik vind dat ik me daar achter de computer wel iets bij kan voorstellen. Helemaal als mevrouw zelf het 'risico' heeft genomen een achtling te krijgen.

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:37

Zo dat zijn een hoop kinderen
Dat kost een hoop geld en idd die ouders krijgen het druk met alle kinderen de juiste aandacht geven

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:00

Jennasilver schreef:
Weten ze zeker dat er geen nummer 9 zit? Ik kan er ook niks aardig over zeggen( nou gelukkig dat de kinderen gezond zijn). Je bent een alleenstaande moeder met 6 kinderen
( waarschijnlijk met verschillende vaders). Hoe haal je het in je hoofd als je bij je ouders woont om nog zoveel embryo's te plaatsen. Is 6 niet genoeg? Ik kan er niet bij, was je nu
getrouwd en woonde je zelfstandig dan zou ik het nog geen goed idee vinden zoveel baby's tegelijktijd. Misschien vindt ze het leuk zwanger te zijn. Ben heel benieuwd hoe ze deze kinderen gaat aankleden, voeden en aandacht gaat geven.
Ik snap die artsen ook niet hebben ze geen waarden en normen? Waar is je beroepsethiek?? Ja amerika daar kan alles.

Ehhhh..... of ik heb daar overheen gelezen? Maar waar staat dat ze alleen is.......... ik heb alleen gelezen dat ze bij ouders inwoont volgens mij...... maar dat kan ook met een man/vriend ( gebeurd ook wel, niet ideaal )

laura2span

Re: Amerikaanse baart 8- ling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:08

Pfff als je alleen al nadenkt over de hoeveelheid aandacht die de andere 6 kinderen de laatste tijd hebben gehad...

Leuk dat er behandelingen zijn voor mensen die moeilijk kinderen krijgen maar dit vind ik wel iets te ver gaan...

Zijn ze nog allemaal in leven trouwens? Knap dat artsen zo veel kunnen tegenwoordig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:13

Staat ergens op de vorige pagina's, Wemkelover.
Het is een alleenstaande, werkeloze vrouw (zie ook niet in hoe ze zou kúnnen werken als ze 14 kinderen heeft).
Ik ben het volledig met Robyn eens, ook ik vind het totaal onverantwoordelijk, en ook dom.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:22

Pfff, Lekker druk in huis!

Hopen maar dat alle kinderen + mama gezond blijven!

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:33

zouden ze allemaal een naam hebben en zouden ze op elkaar lijken :P ?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:37

Volgens de nieuwberichten hier is ze gewoon getrouwd hoor :)

Helaas hadden ze met 6 kinderen al moeite rond te komen (vertelde haar man op het nieuws), ik snap dus niet waarom ze zoveel moeite deden voor een 7e...

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:23

het is ook nog eens zo dat het niet haar man is...
het is van zoon spermabank of zo..
dus ze heeft geen eens een man!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:59

Dus als het van een spermabank komt betekend dit meteen dat ze geen man heeft???
Misschien is die man van haar niet vruchtbaar, zou ook kunnen héé! ;)

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:27

Wow.. 8 in een keer! :O

Dan vraag ik me af, waar laat je al die 8 kinderen in 1 buik? Hoe zou een echo er dan uitzien?

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:49

Hmz..Dit vind ik toch wel weer een typisch iets voor amerika :S Sorry dat ik het zeg hoor, maar als je met 6 kinderen al nauwelijks rond kunt komen, waarom dan in vredesnaam een 7e kind willen produceren ?

Het blijft natuurlijk een knappe prestatie, 8 kinderen baren die allemaal gezond zijn en zelf ook gezond blijven.. Maar ik vind het erg dom, ik hou mijn hart vast voor die kinderen.. Jammer, weer een paar kinderen die als ze niet gered worden in de sloot belanden..

Krijg soms echt het idee dat mensen geen idee hebben over de verantwoordelijkheid die het opvoeden van een kind met zich meebrengt.. Je kinderen zijn de toekomst, en ik hoor ook hier om mij heen dat er heel luchtig over gedaan wordt.. Zo van : O leuk, ja ik wil ook kinderen..En als er dan 1 is, dat het toch anders is dan ze gedacht hadden..

Kom op mensen, het zijn kinderen, geen huisdieren die je later weer kunt dumpen, zoals zoveel mensen doen.. (trouwens, die verdienen ook de dieren niet, helemaal niks verdienen ze)

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:35

Cheytjuh schreef:
Krijg soms echt het idee dat mensen geen idee hebben over de verantwoordelijkheid die het opvoeden van een kind met zich meebrengt.. )

Dat vind ik het bijzondere aan dit verhaal. Die vrouw heeft al 6 kinderen, en weet dus hoe zwaar het allemaal is. Toch heeft ze deze keuze gemaakt. Maargoed, zo lastig was het dus niet om kinderen te krijgen. Kan me niet voorstellen dat iedere zwangeschap via IVF is gegaan. Dat moet ze tonnen hebben gekost.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:49

pff wat een raar verhaal, zag net nog een berichtje op internet erover:

LOS ANGELES - De moeder van de onlangs in de Verenigde Staten geboren achtling verblijft op een geheime locatie na enkele doodsbedreigingen. Dat heeft haar woordvoerder donderdag gemeld.

Nadya Suleman verblijft waarschijnlijk in een hotel, op aanraden van veiligheidsadviseurs. Mogelijk keert de 33-jarige vrouw binnen enkele dagen naar huis.

De alleenstaande, werkloze moeder van veertien kinderen krijgt sinds de geboorte op 26 januari van haar jongste spruiten veel kritiek.
Haar woordvoerder zei dat zijn werkgeefster gemengde reacties had ontvangen op de geboorte van de achtling. De positieve zouden de boventoon voeren.

Haar woordvoerder zei dat zijn werkgeefster gemengde reacties had ontvangen op de geboorte van de achtling. De positieve zouden de boventoon voeren.

Suleman heeft een website opgezet waar mensen reacties kunnen plaatsen of donaties doen. Een vrouw bood bijvoorbeeld borstvoeding aan. Een boerengezin bood de familie aan bij hen in te trekken op het platteland.

© ANP

vind het maar een raar verhaal, snap niet waarom de moeder nog meer kids zou willen hebben als ze er al 6 heeft, maarja sommige gedachtenkronkels kun je ook niet begrijpen...
heb ook ergens gehoord dat die kindjes in de couveuse e.d. ook al bakken met geld hebben gekost(miljoen, miljard...)

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:46

volgens mij wil ze gewoon aandacht pfff :7

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:48

Of in het Guinness book of records

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:45

dat kan natuurlijk ook nog...
maar ze wou juist anoniem blijven.. dus ik vin het maar een beetje een raar verhaal :S

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:50

Mijn moeder heeft 18 jaar gedaan over haar acht kinderen en dat was al zwaar :Y)

Ik vermoed dat dit op IVF manier is gebeurd of iets gelijksaardigs. Daar worden meerdere eitjes bevrucht en dan hopen ze dat het bij 1tje raak is.

Ik vind dat een normale dokter dan moet ingrijpen, als vrouw ben je niet in staat om zoveel kinderen in 1x op te voeden noch om zoveel kids het leven te schenken. Als ik echt heel moeilijk kids zou kunnen krijgen en na 7 jaar proberen komen ze me zeggen dat er 8 in m'n buik zitten, ok leuk maar neem er maar al 6 weg!

Sorry, ik vind het niet verantwoord. Het is ook geen tijd meer om zoveel kinderen te hebben in 1 gezin.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:52

Afbeelding
ze is werkloos en vrijgezel ..en volgens haar moeder kon ze amper de 6 andere kinderen opvoeden .Ze heeft nu een website geopend en gevraagd geld te storten voor de opvoeding van de kinderen
:roll: :roll: >;)

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:55

er zijn trouwens zes eitjes teruggeplaatst waarvan zich dus 8 embryo's hebben ontwikkeld ..hadden ze kunnen voorzien want ze had al een keer een tweeling gehad
vader overweegt nu wel om met haar te trouwen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:08

Zooooo wat een buik :oo
Hopelijk worden de kindjes verstandiger dan mama ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:41

Die buik :wow: allememaggies!!!

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:50

detour schreef:
Jeetje goede vraag, al denk ik wel dat je een kamikazepiloot bent als je hier voor kiest!

volgens mij gebeuren dergelijke dingen heel soms in de natuur..

Al vraag je je af wat er gebeurt met een moeder in spé als ze natuurlijk zou moeten bevallen van 8 beebs.

ik denk dat ze het all for the money heeft gedaan. ze had namelijk ook al 6 kinderen die ze financieel niet kon onderhouden, is alleensstaand en dan kies je nogmaals om meerlingen te gaan krijgen. Gou een website openen om donaties te verwerven en haar levensverhaal voor 2 miljoen verkopen.
Arme kindjes.......
en die buik vind ik heel eng en ongezond :=
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... birth.html

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:03

Ik word bijna misselijk van die buik, jak. :(

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 19:28

zo.. kon ze nog wel staan??? of word ze half gesteund :P