Wildgirl schreef:het verschil zit hem in het feit dat de christenen de homo's niet aanvallen/mishandelen/vermoorden en de moslims wel.
Mwoah, dat zou ik maar niet te hard roepen....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Wat zijn dan die Islamitische opvattingen die jou tegen de borst stuiten waar het Christelijke equivalent dat niet doet?
Mystica schreef:mick75 schreef:Wat zijn dan die Islamitische opvattingen die jou tegen de borst stuiten waar het Christelijke equivalent dat niet doet?
Ik voel me niet geroepen om wat mij aan moslims tegen de borst stuit, hier uitgebreid te beargumenteren. Feit is dat het zo is, en ik dus meer "last" heb van de Islam dan van het Christendom. Daarnaast ben ik behoorlijk conservatief en beschouw ik het niet als een schande wanneer een vrouw bijv thuis moet blijven om voor de kinderen te zorgen.
Anne. schreef:Nee. Wilders zijn partij wijkt meer af van de midden-sectie. De NSDAP was extreem-rechts.
mick75 schreef:Extreem rechts of Neo-Liberaal op een nivo waar Bush jaloers op zou zijn, net hoe je het bekijkt en welke term je eraan wil plakken.
Wat mij opvalt aan Wilders-aanhangers (niet alleen hier op het forum, maar ook in het algemeen) is dat ze in een aantal punten opvallend inconsequent zijn. Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor hen, ze veralgemeniseren nogal eens, zijn zelden gehinderd door enige daadwerkelijke kennis van de materie waar ze over brullen en nemen klakkeloos aan wat er op TV te zien is.
Mij is geleerd dat als ik ergens een mening over wilde hebben dat helemaal prima was, maar me dan wel eerst moest verdiepen in de materie. En een keer naar het Journaal kijken werd niet geaccepteerd als verdiepen in de materie. Als ik een mening wilde hebben moest ik erover gaan lezen, praten, dingen gaan opzoeken en zo en pas als ik de materie voldoende eigen had gemaakt werd mijn mening ook gehoord. Dat lijkt tegenwoordig vooral een belasting. Hoe meer je ergens vanaf weet hoe lastiger het wordt...
Anne. schreef:Nee, als je je als politicus beheerst, kom je NIET ver. Dan blijven we in precies dezelfde sleur waarin we nu zitten.