Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ess_Ramona schreef:Jep klopt.
N-Holland, Z-Holland, Zeeland, Groningen, Flevoland lopen onder water.
Want die liggen lager dan de andere.
Dus iedereenzwembandjes
Mystica schreef:@ Santigo, dat kunnen ze alHet is altijd het tegenovergestelde van wat er voorspeld wordt
Mystica schreef:@ Santigo, dat kunnen ze alHet is altijd het tegenovergestelde van wat er voorspeld wordt
Daantje1981 schreef:Mmm, ik dacht dat er nog niet zo lang geleden gezegd werd dat de aarde juist warmer word?? Dat het ijs in de noord en zuidpool steeds minder word. Etc etc etc. Dit is dan ineens weer een heel ander verhaal.
Of zou ik het al die tijd niet goed begrepen hebben
Silence schreef:Citaat:N-Holland, Z-Holland, Zeeland, Groningen, Flevoland lopen onder water
Niks om me zorgen om te maken, wij vallen hier niet onder
gohya schreef:De ijstijd zal idd. terug komen maar het zal veel kouder worden dan -35 graden. Moeder Natuur neemt revanche op wij mensen die de aarde om zeep aant helpen zijn.Niemand gelooft me [hoeft ook niet] maar ik heb het zelf gezien in een visioen.Je hoeft niet bang te zijn of worden,je voelt er toch nix van,gaat zo supersnel.
2012? wie weet,ik weet in ieder geval wel dat het cijfer 10 erin zit.En ach ik maak me er niet druk om,als we gaan gaan we met ons allen.
gohya schreef:De ijstijd zal idd. terug komen maar het zal veel kouder worden dan -35 graden. Moeder Natuur neemt revanche op wij mensen die de aarde om zeep aant helpen zijn.Niemand gelooft me [hoeft ook niet] maar ik heb het zelf gezien in een visioen.Je hoeft niet bang te zijn of worden,je voelt er toch nix van,gaat zo supersnel.
2012? wie weet,ik weet in ieder geval wel dat het cijfer 10 erin zit.En ach ik maak me er niet druk om,als we gaan gaan we met ons allen.
_Tamara schreef:Zo rustig is het niet hier in Gelderland.Maar het is idd wel mooi, helemaal hier op de Veluwe.
mysa schreef:_Tamara schreef:Zo rustig is het niet hier in Gelderland.Maar het is idd wel mooi, helemaal hier op de Veluwe.
Klopt hoor, het wordt hier steeds drukker, kan al geen half uurtje meer paardrijden zonder vanalles tegen te komen, vroeger rustig 2 of 3 uur. En m'n man staat nu regelmatig in de file op weg naar z'n werk (bij 't Harde de A28 op, ja)
intral schreef:Het mag -35 worden, als het van de zomer 35 wordt
mairead schreef:Daantje1981 schreef:Mmm, ik dacht dat er nog niet zo lang geleden gezegd werd dat de aarde juist warmer word?? Dat het ijs in de noord en zuidpool steeds minder word. Etc etc etc. Dit is dan ineens weer een heel ander verhaal.
Klopt, maar ik heb ook eens gehoord dat juist door de opwarming van de aarde enzo een nieuwe ijstijd kan ontstaan.
Een theorie was dat door al dat ijs dat smelt er dan meer zoet water in de oceanen terecht komt en daardoor zou bijvoorbeeld de Golfstroom (die warm water 'vervoert' en daarmee het klimaat beinvloedt) stil komen te liggen, waardoor het juist weer kouder wordt... ofzoiets...
En er zijn volgens mij ook wetenschappers die zeggen dat het voor elke ijstijd eerst warmer werd voordat het echt kouder werd.
Maar hoewel ik aardrijkskunde altijd een interessant vak heb gevonden, is het niet mijn specialiteit, dus ik weet niet of ik het bovenstaande allemaal echt waar is, of dat ik het gewoon verkeerd onthouden heb...
_hill_ schreef:Ik heb een tijdje terug een presentatie gedaan over klimaatsverandering en kwam door veel onderzoek kwam ik er achter dat we nu tussen twee ijstijden zitten en dat opwarming van de aarde al vaker is voor gekomen alleen door de auto's en dergelijke word het versneld. Er komt dus wel een ijstijd aan maar wanneer weten we niet..
Chocotof schreef:gohya schreef:De ijstijd zal idd. terug komen maar het zal veel kouder worden dan -35 graden. Moeder Natuur neemt revanche op wij mensen die de aarde om zeep aant helpen zijn.Niemand gelooft me [hoeft ook niet] maar ik heb het zelf gezien in een visioen.Je hoeft niet bang te zijn of worden,je voelt er toch nix van,gaat zo supersnel.
En ik heb vannacht gedroomd dat ik met Niels Holgerson mee mocht op een gans door de sneeuw.
Maar dat wil ook niet zeggen dat ik er heilig in geloof dat ik binnen nu en een paar jaar zo groot ben
als een zoutvaatje.
Silence schreef:Citaat:N-Holland, Z-Holland, Zeeland, Groningen, Flevoland lopen onder water
Niks om me zorgen om te maken, wij vallen hier niet onder