Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:Ik vraag me af wat voor mensen hier nou echt over klagen? Wat zijn dat eigenlijk voor types?
Gelukkig zijn de Zwarte Pieten hier gewoon zwart dit jaar. Gaan ze dan ook al die teksten van de Sinterklaasliedjes vervangen, want daar komt het woord Zwarte Piet ook regelmatig in voor.![]()
Ook vervelend, kent mijn bijna kleuterdochter eindelijk de teksten, waar ze zo trots op is (en ik als haar mama ook), moet ze WEER wat anders leren.
MISTRAL94 schreef:Je kunt haar natuurlijk vertellen dat ze nu aan het discrimineren is dat het puur slavernij is.
Maar ik vind het wel best, mijn dochter kent nu ook de sinterklaasliedjes en zij zal de laatste zijn die zal horen dat het slavernij is
ponypret schreef:nederlandse traditie?
Wonen wij in Nederland dan?Het was ooit Nederland ja!
oomens schreef:ponypret schreef:nederlandse traditie?
Wonen wij in Nederland dan?Het was ooit Nederland ja!
Jullie zijn toch altijd gewoon Limburg geweest.
Al die mensen die klagen dat je elkaar door "de invasie van de buitenlanders" niet eens meer kunt verstaan op straat zouden eens op excursie naar Limburg moeten.
Twiggy2008 schreef:Vroeger is vroeger. Nu is nu. Zijn de Zwarte Pieten van nu slaven???
suuzepuus schreef:blanke vla zouden ze ook moeten verbieden!! dat is ook erg discriminerend.....
Mystica schreef:Nope, en de zwarte peit van vroeger ook niet meer sinds sinterklaas hem VRIJ kocht