Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jrussel schreef:Dat de publiciteit zijn werk is dat begrijp ik.
maar waar zijn al die zaken waar hij zich eerst zo voor in zetten, hier in nederland daar zijn er ook nog zoveel.
Waarmee hij goed werk heeft verricht.
Daar hoor ik hem jammergenoeg nooit meer over. alles nu voor de amerikanen want die geven hem prijzen.
dat steekt mij.
en Hij heeft dat ook zelf toegegeven he in een interview dat de amerikanen hem tenminste op zijn ware kunnen erkenden.
manzano schreef:Ik wil niet de hele Nathalee uitzending weer op gaan rakelen (daar is een lang genoeg ander topic over), maar de dag na de uitzending bleken er al genoeg dingen uit die hele uitzending niet te kloppen![]()
Alleen is dat iets wat de helft van Nederland ontgaat en krijg je een soort heksenjacht.
Ik hoop van harte dat deze uitzending beter uitgezocht is.
manzano schreef:Wat betreft "het is zijn werk"......
Kan je een beetje op verschillende manieren bekijken. Tuurlijk moet een verslaggever/journalist onderzoek doen naar bepaalde onderwerpen. Maar in dit geval vind ik het een beetje doorslaan naar "nieuws maken" ipv verslaggeven van nieuws.
_Daniella schreef:doodstraf!
Sara_N schreef:Die vent is gewoon helemaal ziek in zijn hoofd.
Ik hoop dat ze hem hiervoor wél pakken en dat ie een goed lange straf krijgt!
Peter R. de Vries doet onwijs goed werk vind ik.
Want zo'n man als Joran mag toch gewoon niet vrij rondlopen!
manzano schreef:Werkgever van Peter R.
Dus die hebben automatisch de "primeur"
Ilzas schreef:Tallie_Ho schreef:Dat jong is echt zo dom als een achtereind van een varken, woehahahahaOMG.. Tot 2x toe in een val van Peter R trappen
Exactly my thougts: hoe dom kan je zijn?
Ga toch gewoon een vak leren..