Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Sigrid_ schreef:Obama natuurlijk.
Maar die testen zijn zo makkelijk te manipuleren. Je wéét toch wat ieders standpunten zijn?
Citaat:Ik had me tot nu toe niet echt in zn standpunten verdiept, maar qua mens lijkt ie me veel eerlijker dan Mc Cain, die vind ik wat sneaky over komen
Citaat:[Interessante test.. Ik heb ruimschoots Obama Ik had niks verwacht, had geen idee wat ieders standpunt was.
Citaat:Ik vind zo'n test wel goed, want ik snap nooit echt voor wie ik moet zijn, en zo'n test geeft wel duidelijkheid!
Citaat:Ga toch eens opzoeken wat hun precieze standpunten zijn wat dat betreft
Citaat:obama...tewijl ik echt totaal niets met die verkiezingen heb,maar volgens de test obama...
Storm76 schreef:Het is leuk om nu ook een mening te hebben die ook echt gebaseerd is op iets, en niet uit de lucht gegrepen is.
cruesli schreef:Helemaal richting Obama, wat ik ook al had verwacht.
Mystica schreef:Montignac schreef:71 % gelijkdenkend als Obama.... Mc Cain vertegenwoordigt naar mijn idee de " dommen der Amerikanen"Het is dat ik geen amerikaan ben, maar hoe moet ik dat opvatten?
Veirl schreef:cruesli schreef:Helemaal richting Obama, wat ik ook al had verwacht.
Idem dito!
cruesli schreef:Helemaal richting Obama, wat ik ook al had verwacht.
xKatleentjex schreef:Zoals eerder vermeld: "U staat het dichts bij Obama, en het verst van McCain".