Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyfly schreef:Ik vond het ook heel schokkend om die verhalen te horen. Die meisjes uit het westen waren wel degelijk, die trapten niet met 2 benen ergens tegelijk in. Ik snap niet dat ze het normaal vinden om maar met Jan en Allemaal een nummertje te maken. Ik zou er niet aan moeten denken. Net wat dat meisje zegt ; Als een meisje het doet met 10 verschillende jongens is het een prutsmuts en als een jongen hetzelfde doet maar dan met meisjes dan is het vreselijk stoer. Ik vind dat me daar maar eens vanaf moeten want het is precies hetzelfde. Van een jongen wordt het wel geaccepteerd en van een meisje niet. Dat is pure discriminatie. De jongens en meisjes verkopen zich wel heel goedkoop!!! En die moeder van het meisje vond het nog heel normaal ook. Dan geef je dat kind wel een vrijbriefje als je dat zo gaat vertellen op de TV. En dan zijn ze er ook nog op tegen dat het wordt uitgezonden. Bezint eer ge begint!!!
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vreselijk ouderwets ben en dat sex iets is wat je alleen maar doet met je partner.
Ik zou die jongen van 18 jaar uit Goor opsporen als ik die ouders van het meisje was want die is gigantisch strafbaar. Maar ja, een meisje van 13 hoort nog niet thuis in een uitgaanscentrum en ze mag nog helemaal geen alcohol. Maar ja, wat ik al zei, ik ben ouderwets!!
flyfly schreef:Ik vond het ook heel schokkend om die verhalen te horen. Die meisjes uit het westen waren wel degelijk, die trapten niet met 2 benen ergens tegelijk in. Ik snap niet dat ze het normaal vinden om maar met Jan en Allemaal een nummertje te maken. Ik zou er niet aan moeten denken. Net wat dat meisje zegt ; Als een meisje het doet met 10 verschillende jongens is het een prutsmuts en als een jongen hetzelfde doet maar dan met meisjes dan is het vreselijk stoer. Ik vind dat me daar maar eens vanaf moeten want het is precies hetzelfde. Van een jongen wordt het wel geaccepteerd en van een meisje niet. Dat is pure discriminatie. De jongens en meisjes verkopen zich wel heel goedkoop!!! En die moeder van het meisje vond het nog heel normaal ook. Dan geef je dat kind wel een vrijbriefje als je dat zo gaat vertellen op de TV. En dan zijn ze er ook nog op tegen dat het wordt uitgezonden. Bezint eer ge begint!!!
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vreselijk ouderwets ben en dat sex iets is wat je alleen maar doet met je partner.
Ik zou die jongen van 18 jaar uit Goor opsporen als ik die ouders van het meisje was want die is gigantisch strafbaar. Maar ja, een meisje van 13 hoort nog niet thuis in een uitgaanscentrum en ze mag nog helemaal geen alcohol. Maar ja, wat ik al zei, ik ben ouderwets!!
AaronYve schreef:Nou ik ben op mijn 13 ontmaagd.
Ja en dan? Ik ben 7 jaar bij die jongen gebleven, misschien was het ook wel uitgegaan wie weet. ik was 7 maanden met hem samen voordat het gebeurde. Ik had ook vrienden van niet mijn leeftijd, lees rond de 16 toen ik 12 was.
Mijn ouders kregen door dat ik actief was en hebben een goed woordje met me gesproken. Zijn ook samen naar de ha gegaan want ze wisten dat ze het niet konden verbieden (seks gebeurd niet alleen 'snachts) Dus samen naar de huisarts voor de pil. Ze maakte het me niet makkelijk maar zeiden wel dat ik beter met me vriend naar huis kon komen dan ergens in de bos te gaan staan of waar dan ook.
Ik vind ook dat je dat niet kan vergelijken met jonge meisjes die het met veel verschillende jongens doen in ruil voor iets. Dat zijn gewoon h*o*e*ren, die hebben aandacht nodig.
Weten misschien wel beter maar denken dat het zo hoort omdat iedereen het doet en waarschijnlijk worden ze ook nog gemanipuleerd door jongens.
Ze doen wat voor aandacht.
pinuts schreef:ik heb het idd ook gezien,, walgelijk. Hoe jongens tegenwoordig ook naar meisjes kijken, en hoe meisjes denken zich te moeten gedragen in deze tijd. Ik vind het echt heel erg. Meisjes van 13 horen geen seks te hebben. (natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar damn.. meisjes van 13 zijn net ongesteld.. zijn nog kinderen.. echt kinderen) Ik vind het jammer dat het tegenwoordig zo moet, jammer.. eig gewoon verschrikkelijk. Ik speelde op mijn 13e nog met speelgoed, en ik weet nog dat mijn vriendinnetjes dat raar vonden, maar ik ben blij dat ik dat deed, en niet dit soort onzin.
Coentjuh schreef:pinuts schreef:ik heb het idd ook gezien,, walgelijk. Hoe jongens tegenwoordig ook naar meisjes kijken, en hoe meisjes denken zich te moeten gedragen in deze tijd. Ik vind het echt heel erg. Meisjes van 13 horen geen seks te hebben. (natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar damn.. meisjes van 13 zijn net ongesteld.. zijn nog kinderen.. echt kinderen) Ik vind het jammer dat het tegenwoordig zo moet, jammer.. eig gewoon verschrikkelijk. Ik speelde op mijn 13e nog met speelgoed, en ik weet nog dat mijn vriendinnetjes dat raar vonden, maar ik ben blij dat ik dat deed, en niet dit soort onzin.
Ik vond wel, dat ze veel 'buitenlandse' jongens lieten zien, die er extreem anders mee om gaan dan nederlandse jongens die gewoon thuis opgroeien in een gezin, niet op de straat leven, etc. Natuurlijk zijn daar ook uitzonderingen, maar vond deze jongens al raar NAAST het sex/meiden gebeuren