Lobke_ schreef:geen enkel dier is uitzichzelf agressief ze worden zo gemaakt door voornamelijk mensen, bepaalde gebeurtenissen etc
en ik vind niet dat jij kan beslissen van oh jeetje hij is agressief nou laten we jou gelijk maar een kogel geven.
als mens zijnde kan je wel iemand vermoorden krijg je een paar jaar celstraf etc.
maar als dier zijnde krijg je gelijk maar een kogel door je kop.
als we dat nou ook is ff zouden doen met al die mensen die andere mensen vermoorden, verkrachten en weet ik het wat.
nou dan zou ik wel stukken beter slapen ja
en stel je loopt daar langs, en je ziet in ene zo een beest afgeschoten worden.
of stel dat er wat kinderen per ongeluk dichtbij waren of wat dan ook ja goed idee een beest voor hun ogen afknallen
Jaja tot jij door twee grote herders wordt aangevallen. kun je ze mss onmiddelijk ook even bijhouden tot de dierenarts met het pijltje of spuitje komt

Zo heb is er ook een kindje geweest, zeker 3maal door hun eigen hond in het gezicht gebeten (grote littekens, stuk eruit, stuk oor eraf) en nog lieten de eigenaars/ouders het dier niet inslapen. Dus dat vind je kunnen? Een kogel of een spuitje, het resultaat blijft hetzelfde.
De agenten zullen trouwens ook wel zo slim geweest zijn de honden af te maken zonder al te veel bekijks.